UUE KASTIKA OTSING

Jääb ka mulje, et kaks 500€ rapet aastas osta, üks sõidab, teine hakkab siis sõitma kui esimene otsa saab, on 30000 kolmekümneks aastaks. Ja kaalu pealt tuleb paarsada iga-aastaselt tagasi...
Või suunata 15lk energiat, aega ja tähemärke õiges suunas taotluste kirjutamiseks ja paberimäärimiseks ja kasvõi meediasse pluss kümmekond kilo kastikaeelarvest enda teeotsa ja sõidaks kogu pensioniea esivedusega korras teed mööda :-D
Vasta

Härrased, ärge nüüd pahandage, et küsija just teie soovide järgi ei käinud.

Ma sain küll tüki targemaks asjade hetkeseisu kohta kastikaturul. Ja selleks me seda foorumit ju peamegi.
Vasta

(03-11-2020, 00:26 AM)v6sa Kirjutas:  Härrased, ärge nüüd pahandage, et küsija just teie soovide järgi ei käinud.

Ma sain küll tüki targemaks asjade hetkeseisu kohta kastikaturul. Ja selleks me seda foorumit ju peamegi.
Jällegi v6sal tuline õigus .Meie saime targemaks ,aga honkamees peaks põrutama oma vanaga edasi.
Ka diesel lausus ilusasti sel teemal ;321 Ehk vist MOTT:
Vasta

Miks MOTT?. Uue kastika valijaid on küll ja veel, kindlasti ka siin foorumis. Milleks uut järjekordset teemat teha või olemasolevat poolitada? Kellegil näiteks on eelarve poole suurem ja siis läheb asi juba huvitavamaks. Jutud mingitest t...pikendustest võiks küll endale sinna t...sse pistagi. Ameerikamaal kõige levinum autoliik vist üldse, vähemalt mingit aega oli. Sõidab ehitaja, sõidab oskustööline, sõidab koduperenaine, farmer ja muu maakas ja nende kõikide vanaemadki.
 Meil millegi pärast hakatakse natuke kallima kastika või muu maasturi peale näpuga näitama ja mingist tillist seletama. Enamasti on seletajad need, kes "tahaks ka", aga till ei tule järgi, ehk rahalised võimed ei luba Smile
 See selleks.
 Kastikas on praktiline maatingimustes ja seal pole minu arust midagi vaieldagi. Kui praktiline on 400 + hp USA kastikas meil, ei oska öelda, pole olnud. Gaasiseadmega väidetavalt sõidukulu väiksem kui japsi diiselkastikal. Mootori hädad sellest gaasist tulenevalt on osalt müüdid, osalt tõsi. Igatahes sõiduks mugavad ja seest nägusad. Mõnele on oluline ka välimus (jälle till, eks ole), mootori hääl ja arvestatav kiirendus maanteel, samas vajatakse veovõimet ja kasti. Jutud taksost maal auto asendajana liigitaks küll linnamehelikust arusaamast tingitud utoopia valdkonda.
Vasta

Mul on Mitsud olnud pikema aega.Tõsi küll vist liiga vanad,viimane on 2007 Taiwanis tehtud.Kui huvi võin midagi kribada.
Vasta

Kas minu huvi ka kvalifitseerub?

Kui pikad otsad on tavapärased? Kuidas peale paaritunnist istumist olemine tundub?

Kuidas raam ja kastialune on roostele vastu löönud? Kas on tehtud täiendavat roostevastast töötlust? Millist täpsemalt?
Vasta

Olen arvamusel, et poleks vaja üle tähtsustada ühe või teise automargi vastupidavust ja tunda hirmu remondivajaduse ees!
Mina olen juba pea 30a Nissani usku ja nii palju ta alt vedanud pole, et marki oleks tahtnud vahetada.
Jahikaaslane aga peab juba 5. või 6. Mitsubishit, ja sõidavad needki!
Kunagi ammu kui esimesed lääne autod tulid, vandus minu üks töökaaslane, et ainult saksa auto on see õige.
Ometi mängis juhus talle kätte Honda ja kõik järgmised autod olid jaapanlased. 
...pealegi jalameheks võib paraku jääda ka hoopis muudel põhjustel, kus automargil pole mingit rolli.
Vasta

(03-11-2020, 08:28 AM)vant Kirjutas:  Jutud mingitest t...pikendustest võiks küll endale sinna t...sse pistagi.
Minu kogemus just selline, et suure kastikaga kompenseeritakse millegi lühidust. siin, kus elan, sõidab üks suure usa kastikaga. ükskord pesula juures sain sellega kokku, välja ronis mees kel pikkust mulle õlani. isaga samas majas (tallinnas) elab mingi jaapani kastika omanik, sama teema, et mees on väga lühike. isa nimetab teda päkapikuksSmile naise onu on ka lühikest kasvu ja ilma mingi vajaduseta sõidab üleelusuuruse maasturiga. kusjuures ka usas naljatatakse kastikaga sõitjate üle, et muidu ainult naine teab, aga kui kastikaga sõidad, siis kõik teavad.

Pähkliajude hirm
Vasta

Kunagi öeldi, et iga bemmimees pole veel $itapea, aga igal $itapeal on bemm. No tänapäeval asi enam nii ühene ei ole, aga eks siit mingi paralleeli võib tõmmata. Ka kastikate suunas.
Vasta

(03-11-2020, 08:28 AM)vant Kirjutas:   Meil millegi pärast hakatakse natuke kallima kastika või muu maasturi peale näpuga näitama ja mingist tillist seletama. 
 
Noh eks see on sellepärast, et 95% uutest kastikatest ostetakse ikka maksude optimeerimiseks (ka usas on võimalik vastavalt osariigile maksusoodustust saada kui autol on kast taga) ja kes maksu optimeerib enamasti ikka ettevõtja, ja see viimane on juba sünnipoolest halb inimene. Rõhub kõiki teisi ja petab valitsust jne. 

See selleks lugesin teema läbi. Tekkisid mõned küsimused us kastikate kohapealt, et mingitki kandevõimet saada peab vaatama 250 ja 2500 markeeringuga masinaid  tutvusrinkonnas ainus f150 kandevõime 508 kg mu pereautol on juba 600, seega siis reg mass 4+tonni. Kuidas sellisega momendil majandamine käib kui ta veokina registreeritud on siis peab kettaid keerutama jne?
Kuidas suhtub mobiilsus pakett täna ostetud kastikasse kas aasta pärast peab ka 3500kg täismassiga masinaga meerikut kasutama ja kas ka eesti siseselt. Eraisik ilmselt mitte aga noh eraisikutele läheb väga vähe neid.

Vean momendil haagist kaubikuga aga massid pidevalt lõhki, mingil hetkel peab lahenduse välja mõtlema kui riigikassa täitmist hakkab vajama ja nad avstavad, et sõidukate kaalumine on hea teenistus.
Vasta

(03-11-2020, 10:52 AM)v6sa Kirjutas:  Kas minu huvi ka kvalifitseerub?

Kui pikad otsad on tavapärased? Kuidas peale paaritunnist istumist olemine tundub?

Kuidas raam ja kastialune on roostele vastu löönud? Kas on tehtud täiendavat roostevastast töötlust? Millist täpsemalt?
No terve eelmine aasta ja selle aasta algus sai Tõstamaa ja seal kandis käidud tööle. 140 kilti ots keskmiselt.eks ta ikka tööauto ole,nii mugav pole kui BMW .Aga sõidab suht sõiduautolikult,no parem on sõita minu arust kui mingi odavama otsa sõidukaga.Hea asi on vahekast neil.Raam on nagu ikka ,kergelt roostes,põhjaalune hakkab ka mõnest kohast minema.Pole väga midagi teinud ka,kunagi sai Dinitroli ja mingi müüja väitel jäle head asja lastud.Eriti nagu näha küll midagi pole.Eks peaks ikka tihedamalt seda tegema.Mootor siis konkreetsel sellel vanast mootorist edasiarendus.Uus kaan ja kütuse moodne pritse.Denso tükid,nagu Toyotalgi.Peab ütlema et võrreldes eelmise põlvkonnaga on öö ja päev.100kw on ikka midagi muud kui 73 või 85.Aga kui nüüd mingi tõsisem koorem järgi panna on ikka nadi.Kuidas nüüd päris uus on ,ei tea. Aga vist saame varsti teada loodtavalt.eelmine mudel oli mul lõpuks sõitnud üle 400 tuhande,hakkas mootor igast otsast lekkima.Aga lahti mina teda ei võtnud kordagi.Nii et kestis küll.
Vasta

(02-11-2020, 22:23 PM)diesel Kirjutas:  praegusel juhul oli sul ammu selge, et tahad uut kastikat.
kogu see teema siin on pigem vaid oma soovile õigustuste leidmiseks.
Kui ollakse reaalselt jahimees, kes ei käi mitte vaid ühisjahis joomas vaid ka ise üksi püssiga metsas "jalutamas", on kastikal mõte olemas. Ilma igasuguse iroonia või tagamõtteta - tilu-lilu külge ei pane, ainult vints ja ongi olemas. Lisaks - JUST praegu käis Sõber D-Maxiga läbi, 10 3-meetrist kanalkatoru kastis, geotekstiil jne (ütles, et hinnavahe Depos teistega 3-kordne ja seda odavuses!!!) ja läheb võtab rendist "juudi labida" treilaga ka sappa, et me kokku keeratud poole hektarilist songermaad taastada Big Grin  Seesinane üksi metsas kondaja Jahimees oli varem, nüüd ka metsatalu elanik, 5 kilti suurest maanteest, 250 meetrit kõrvalmaanteest. VÕIB lumetormiga olla vajadus paljuveoga see 5 kilti sõita, et Proua hommikul 7:00'ks 65 kilti Kivimäele või 10 kilti Turbasse rongile saaks ja Auris ei suuda õuelt lahkuda... Kuna Tal on ka E olemas, leiab masin pidevalt ka veotraktorina rakendust. Ja talvekindel suvekodu on ka umbtee lõpus, kuhu valla trakats satub viimasena, kuigi seal elab 3 peret. 

Ma saan aru, et ksf! honkomees on umbes samalaadne tegelane peale E-lubade? Törts "harjumust" kastikat omada (aeglusti jm jutud), törts edevust ka, on ka rahaliselt võiamlik omale seda lubada - metsatalus elajat süüdistada paljuveo vajaduses on ikka patt küll. Ja kui aus olla, siis see 30K on selline nibin-nabin eelarve mistahes mõnusa moodsa uue kulguri soetamiseks. Ehk selle taustal on too Mitsu pakkumine küll hea.
Vasta

nissan kõva küll : https://fb.watch/1wzwW29AxN/
Vasta

Kuidas siis uus L200 tundub? On esialgu ju nats ikka edevam,ägedam,no isegi parem?
Vasta

(21-11-2020, 00:05 AM)uko Kirjutas:  Kuidas siis uus L200 tundub? On esialgu ju nats ikka edevam,ägedam,no isegi parem?
Ei oska veel väga öelda, ainult Tartust koju sõidetud. Uus on uus, selle vastu ei saa. Tuled on valgemad, seda küll, käimar tundub ebamugavam kui D-maxil ja konarustel raputab rohkem. Ülejäänud  elektroonikast veel erilist tolku pole näinud, eks aeg näitab. Ja pisike aku peale topitud, kodus sai õhtul pimedas pikemalt sees istutud ja uuritud-puuritud nuppe värke-särke väljaprinditud manuaal käes ja siis enam käima ei läind, laetuli oli aku niipalju tühjaks tõmmanud et tark elektroonika pani poe kinni. 

P.S. telefoni selle kummutiga nii ühendada, et peale handsfree kõnede ka nt HERE appi navigeerimiseks kasutada, no üldse appe, seda ei oska, ütleb, et ühenda toetatud telefon??? Manuaal ütleb et Sõidukid, millel on Mitsubishi Multi-Communication System (MMCS) Vt eraldi kasutusjuhendit, mida pole.
Vasta

siis pole su masinal ju tark elektroonika,kui poe kinni pani! tark elektroonika hoiatab ja käsib auto käivitada,kui näeb,et voolu hakkab väheks jääma
Vasta

Tark auto ei pruugi aru saada ka aku täislaadimisest. Laadimisjuhe/juhtmed tuleb ühendada selleks mõeldud klemmi külge, mitte otse akule. Korralikus salongis antakse ikka raamatuna kasutusjuhend kaasa, mitte ei pea ise printima ja siis lahtiseid lehti lappama.
Telefon tahab vastavat äppi omale ja võimalik, et ka juhtme abil ühendamist, siis saad peaaegu kõiki funktsioone suurelt ekraanil kasutada. Kolme eurone juhe ei sobi Sad

Kes oskab, see teeb - kes ei oska, see õpetab!
Vasta

Oot mis asja...Aku sai natukese ajaga nii tühjaks?  Kas neil kahe batareiga varjanti ei ole siia kanti mõeldud?.Siis tuleks lasta esindusel katel peale panna,muidu talvel käima ei saa.
Vasta

(22-11-2020, 10:16 AM)metsakohin Kirjutas:  ... Korralikus salongis antakse ikka raamatuna kasutusjuhend kaasa, mitte ei pea ise printima ja siis lahtiseid lehti lappama.
...
No ei ole Silber korralik või siis täpsemini vist Mitsu, Silberi salongis öeldi, et Mersul pole juba ammu mingeid raamatuid, Mitsul oli viimase mudelini aga on veel hooldusraamat olemas ... See kasutusjuhend üle 500 lk aga enamus juttu teiste versioonide omadest, eelkõige nö plangu kohta. Meedia rubriik räägib vaid cd-mängijaga raadiost ...
Vasta

(22-11-2020, 11:07 AM)uko Kirjutas:  Oot mis asja...Aku sai natukese ajaga nii tühjaks?  Kas neil kahe batareiga varjanti ei ole siia kanti mõeldud?.Siis tuleks lasta esindusel katel peale panna,muidu talvel käima ei saa.
no ma ei tea, kaua ma seal istusin, mingi tund-poolteist, mõlemad laetuled põlesid lugemiseks. Kahe akuga variant on vist olemas, pea tühi koht on teisel küljel olemas, ka mu vanal isuzul oli sama koht tühi, kruvisin nendesse keermestatud aukudesse karbi, kuhu said igasugu võtmed, krokod, puksiirköis jms varjule. Plokisoojendus on mul alati kõigil autodel küljes, üritan külmkäivitusi vältida, ka sellele sai kohe lastud külge panna.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne