UUE KASTIKA OTSING

Variant on ka see, et ventseade on labaselt rikkis. Ei ole normaalne, et auto sõites esiakna uduseks laseb. Ei uus, ei vana.

Kas siseõhule lülitumist on kuulda/tunda ka? Et ei oleks klapp labaselt kinni külmunud/kiildunud.
Vasta

Mahtuniversaalil on mitsu kastikaga võrreldes kordades mahukam siseruum.
Alhambrat detsembris ostes oli müüjamees septembris lasknud tubli sisepesu teha, mis polnud jõudnud ära kuivada.
Sain paari nädalaga niiskusest kenasti lahti ja kasutan edaspidigi. 

   

Eelmist minivagunit omades kasutasin tiba teist vahendit, mis müügilt juba ammu kadunud, aga põhimõte oli ka tollel sama. Ja seda vett sinna anumasse koguneb.

Ükski originaalsoojendus iialgi selle trikiga hakkama ei saa. 
Madalpingel töötavaid lisapuhureid ei viitsi kasutada. Vea kaabel ja vaata, et autot ka veel lõpuks maha ei põleta ning tolku kogu sellisest solgutamisest vähe.
Vasta

(14-02-2021, 21:23 PM)Marko Kirjutas:  Jalamatid on ilmselt tekstiilist? Asenda prooviks kummimatiga ja sinna alla pane ajalehti! Neid peab vahetama.
Variant on veel seegi, et salongiradikas natuke pihkab. Just nii parasjagu.
ma seest märja autoga toimetamist ikka varem ka teinud sh ajalehtedega mässanud jne. See praegune ei tundu sedamoodi olevat. Oleks nagu kondenseeruv niiskus külma klaasi ja sooja õhu kokkupuutel, st on kahtlus et kont ei jahuta ega kuivata seda õhku, mis klaasile läheb. Soojemata sügisilmadega polnud udu probleemi klaasil.
Jalamatid on kummist, küll mitte vannid.
Vasta

(14-02-2021, 22:03 PM)v6sa Kirjutas:  Variant on ka see, et ventseade on labaselt rikkis. Ei ole normaalne, et auto sõites esiakna uduseks laseb. Ei uus, ei vana.

Kas siseõhule lülitumist on kuulda/tunda ka? Et ei oleks klapp labaselt kinni külmunud/kiildunud.
Korra olen proovinud siseõhule lülitada, kuulda küll midagi polnud, klaasi seisund mõne minutiga ka ei muutunud, samas pole seda siseõhu ringlust kunagi ühelgi autol kasutanud.
Vasta

(14-02-2021, 22:31 PM)Janka Kirjutas:  ...
Alhambrat detsembris ostes oli müüjamees septembris lasknud tubli sisepesu teha, mis polnud jõudnud ära kuivada.
Sain paari nädalaga niiskusest kenasti lahti ja kasutan edaspidigi. 
...
Mul kabiinis armatuurlaual see spetsiaalne silikageeli pirakas pakk autode jaoks, millel ka indikaatoraken, et kui on end niiskust täis imenud, siis muudab värvi - ei ole muutnud. Arvan ikkagi, et autos pole jääkniiskust, vaid on külma klaasi ja sooja õhu kokkupõrge, mis tekitab udu klaasile ja kliimaseade ei tööta korrektselt, kas kont ei tööta või ei reguleeri tempi nagu peab.
Vasta

mul üks semu õpetas, et webasto jaoks tasub õhtul jätta ringlus siseõhule.
hommikul autossse tulles on ikka tuba korralikult soe. vahe õueõhuga pidi väga suur olema.
vilumate ilmadega olen nüüd ka sõidu ajal siseringlust pruukinud.
mõned minutid kannatab hoida, siis hakkab uduseks kiskuma. aga vaevu leige mootoriga
on sees tahedam olla küll.
Vasta

(14-02-2021, 23:06 PM)honkomees Kirjutas:  Korra olen proovinud siseõhule lülitada, kuulda küll midagi polnud, klaasi seisund mõne minutiga ka ei muutunud, ...


Proovi paar korda veel. Siseõhule minekut ei tunnegi, aga kui siseõhult minna välisõhule mõne(teistkümne) minuti pärast, on vahe selgelt tuntav. Eeldusel, et klapp ikka toimib ettenähtud viisil.

Tänapäeva autodel klapimajanduse liikumist eriti ei kuule, kui mootor töötab. Sõites ei kuule kindlasti.
Vasta

(14-02-2021, 23:22 PM)diesel Kirjutas:  mul üks semu õpetas, et webasto jaoks tasub õhtul jätta ringlus siseõhule.
hommikul autossse tulles on ikka tuba korralikult soe. vahe õueõhuga pidi väga suur olema.
vilumate ilmadega olen nüüd ka sõidu ajal siseringlust pruukinud.
mõned minutid kannatab hoida, siis hakkab uduseks kiskuma. aga vaevu leige mootoriga
on sees tahedam olla küll.
webastot mul pole, on plokisoojendus mootori eluea pikendamiseks elik külmkäivituste ärahoidmiseks.
Vasta

Aga kui proovida hoopis ilma konditsioneerita? Mingil masinal oli tarkvara kirjutatud nii, et "Auto" asendis avati siseringlus poolenisti konditsioneeri käivitudes ja muuta seda ei saanudki. Osa õhku jäigi siseringluses tiirlema.

Tarkus ei tule alati aastatega, mõnikord tulevad aastad üksi ka.
Vasta

Ma lülitaks alustuseks kliimapumba menüüst talveks välja. Oma autodel nii olen teinud. Alguses läheb hullult udusemaks elu, aga kui mõnda aega käinud on, siis kuivatab niiskuse süsteemist välja ja edasi on elu hoopis vähem udusem. Kütet võtab samuti vähem. Kui see ka ei aita, siis koiniks esindust, garantiiline auto, las võimlevad ja otsivad lahenduse.
Vasta

Ei ole ka kliimapumpa talvel sees hoidnud. Aknad saavad puhtaks küll, aga sõitude iseloom on mõistagi erinev. Kui ainult hommikul tööle ja õhtul koju, läheb vbl. tõesti keeruliseks autot kuivaks saada.
Vasta

minu praktika Toyotaga ütleb seda, et kuiva ilmaga on kõik klaasid puhtad ka ilma kliimata, aga niikui vihma sadama hakkab on esiklaas seest udune ja kuivaks ei saa ühegi valemiga. Eelmise mudeliga seda jama ei olnud. Olen enne ka paari aautoga sõitnud, ma arvan et 35 aasta jooksul ehk mõni miljon kilomeetrit. See seest märja klaasi teema on tekkinud päris uute autodega jiiske ilma korral ja ei ole juhi oskamatusest tulenev probleem. Meil on sama vanasid autosid firmas veel paar tükki ja kõigil sama probleem.
Vasta

Esiklaasi uduvabana hoidmine tähendab vist kõigi moodsate autodega kliimanuppudega mängimist, udu andurit neil millegipärast ei ole  Smile
Vasta

Kui eelmisel päeval kasutasin vihma või niiske ilmaga konditsioneeri (polnud mingi automaatne), siis järgmisel päeval kusagile kogunenud vesi oli kohe esiklaasil, kuigi konditsioneeri ei kasutanud. Miks ja kuidas - ei tea. Seda siis Lacettiga (kasutasin 13,5 aastat), uue sidruniga pole niiskus probleemiks olnud.
Teine asi. Autosse istumisel jäävad saapad mul õue, ainult tagumik on istmel. Siis klopin saapaid üksteise vastu lumest puhtaks ja lõpuks keeran end autosse. Tean, et nii kulub esiistme materjal aga põrand pole vähemalt üleujutatud sulanud veega, ainult mõni loiguke kummimatil (odav maksima poest). Seda saab sihtkohas välja raputada.

Tean, et mõnel väikebussil (MB näiteks) on kliimapaneelil "kuivatamise" nupp.

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta

Talvel konditsioneeri kasutamise füüsikast ma aru ei saa.
Kui külm õhk läbi kütteradika lasta, siis suhteline õhuniiskus langeb, mida külmem õhk väljas ja soojem sees, seda suurem see langus on.
Niiskuse kiireks sidumiseks on vaja tuult.
Ja kui tõesti vahest juhtub, et salong on juba soe, aga endiselt mõni aken udune, siis lasen kõrvalakna irvakile, et õhuvahetus kiiremini käiks.
Konditsioneer saab kuivatada ainult siis, kui soojusvahetile tekkib kondents, külma ilma korral järgneb sellele jää.
Sellega on soojusvahetus lõppenud ja soojuspump peaks seisma jääma.
Mis sellest jääst edasi saab, ei tea. Kas sulab ära ja voolab maha või on äravool ummistunud ja uhatakse salongi.
Vasta

(15-02-2021, 13:11 PM)aavu Kirjutas:  Kui eelmisel päeval kasutasin vihma või niiske ilmaga konditsioneeri (polnud mingi automaatne), siis järgmisel päeval kusagile kogunenud vesi oli kohe esiklaasil, kuigi konditsioneeri ei kasutanud. Miks ja kuidas - ei tea. Seda siis Lacettiga (kasutasin 13,5 aastat), uue sidruniga pole niiskus probleemiks olnud.
Teine asi. Autosse istumisel jäävad saapad mul õue, ainult tagumik on istmel. Siis klopin saapaid üksteise vastu lumest puhtaks ja lõpuks keeran end autosse. Tean, et nii kulub esiistme materjal aga põrand pole vähemalt üleujutatud sulanud veega, ainult mõni loiguke kummimatil (odav maksima poest). Seda saab sihtkohas välja raputada.

Tean, et mõnel väikebussil (MB näiteks) on kliimapaneelil "kuivatamise" nupp.

Lühemaid otsi miinuskraadidega sõites on abiks seegi, kui õhuringlust varvastele ei suunagi. Siis lumi jalge all naljalt sulama ei hakka. Aegajalt raputad lume matilt maha ning kokkuvõttes jälle vähem vett toas.
Vasta

Vanasti oli nii et aurusti küljes oli temp andur (ice sensor) mis jälgis et kondiradikas jäässe ei lähe ja kliimapump alla teatud temperatuuri sisse ei lülitunudki (näiteks alla +5 kraadi).
Kui ikka aknad on udused koguaeg siis on seal midagi pekkis ja selle jaoks on auto garantii, löö müüja juures jalaga uks lahti ja ütle et tehku korda. Oma ülesannete kõrgusel olevat täisautomaatsel kliimal on kaks kolm nuppu mida vajutada - temperatuuri pluss ja miinus, esiklaasi sulatus ja kõik, ülejäänud töö teeb automaatika.

Töötavat asja ei maksa remontida, läheb katki
Vasta

(15-02-2021, 14:40 PM)Laurts Kirjutas:  ...
Kui ikka aknad on udused koguaeg siis on seal midagi pekkis ja selle jaoks on auto garantii, löö müüja juures jalaga uks lahti ja ütle et tehku korda. Oma ülesannete kõrgusel olevat täisautomaatsel kliimal on kaks kolm nuppu mida vajutada - temperatuuri pluss ja miinus, esiklaasi sulatus ja kõik, ülejäänud töö teeb automaatika.
Kogu aeg udused ei ole, ainult siis kui automootor ja vedelik saavutavad normaaltempi elik vist 90 kraadi kanti, siis hakkab see pihta, külma autoga ei ole udused. kliimapult on sihuke ja juhendid ka


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
           
Vasta

(15-02-2021, 13:11 PM)aavu Kirjutas:  ...
Teine asi. Autosse istumisel jäävad saapad mul õue, ainult tagumik on istmel. Siis klopin saapaid üksteise vastu lumest puhtaks ja lõpuks keeran end autosse. ...
ikka samamoodi käib autosse istumine, klopin jalgu vastu astmelauda ja saapaid omavahel aga mingi lumi tuleb ikka mustriga kaasa. Jahiautos Isuzus käib sisse välja ronimine iga mõnesaja meetri tagant ja lund satub autosse palju rohkem ning vesi vannis loksub, aga klaasid udused pole.
Vasta

(15-02-2021, 01:46 AM)ak75 Kirjutas:  Ma lülitaks alustuseks kliimapumba menüüst talveks välja. Oma autodel nii olen teinud. Alguses läheb hullult udusemaks elu, aga kui mõnda aega käinud on, siis kuivatab niiskuse süsteemist välja ja edasi on elu hoopis vähem udusem. Kütet võtab samuti vähem. Kui see ka ei aita, siis koiniks esindust, garantiiline auto, las võimlevad ja otsivad lahenduse.
Sellest lausest ei saanud aru, kliima väljalülitamine tähendab, et kogu soojendus jne õhuvool käib vaid isevoolu teel, mis tänastel autodel on üsna olematu. Kui on mõeldud konditsioneeri, siis selle väljalülitamine ei tähenda tegelikku väljalülitamist, nt klaasisoojendamise ajal paneb automaatika ta sunniviisil ikka tööle, vt eespool juhendit.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne