UUE KASTIKA OTSING

(16-02-2021, 22:42 PM)ak75 Kirjutas:  
(15-02-2021, 15:55 PM)honkomees Kirjutas:  ... Kui on mõeldud konditsioneeri, siis selle väljalülitamine ei tähenda tegelikku väljalülitamist, nt klaasisoojendamise ajal paneb automaatika ta sunniviisil ikka tööle, vt eespool juhendit.
... Minul olnud ja olemasolevatel kliimaplokkidega autodel on nii, et kliimaploki menüüd auto ekraanile kuvades saab panna linnukese AC OFF valiku juurde, mida ka kasutan oktoobrist aprillini. Klaasid uduseks ei lähe. Esiklaasi puhastusreziim teadaolevalt kliimat sisse ei lülita. ...
Loeme veel kord tähelepanelikult manuaali, tegin lühemast jupist väljavõtte ka.
P.S. AC - air conditioner - kont ei ole sama mis kliima ...


Manustatud failid Pilt (pildid)
   
Vasta

(17-02-2021, 02:46 AM)Mahno Kirjutas:  Aga mida peaks tegema see inimene, kel on kliima talv läbi sees ja ei lähe aknad uduseks? Mingi loodusseaduste bermuuda minu koduhoovis? Kehtis nii v70, fluence, avensise, leoni kui rifteriga.

Tegelikult võti on vist selles, et autod sõidavad enamasti selliseid 50km otsi korraga ja kui tuli ala tehakse, siis alla 100 km päeva naljalt ei tule.
Krt see bermuuda on mul koduhoovis kestnud 20+ aastat ja kestab teiste autodega edasi, st kont talv läbi sees ja ei lähe uduseks. Sõidurežiim ikka sama, min 100+ km päev.
Tsitaat: Parkides jätan külmade ilmadega aegajalt kõik aknad paar mm lahti.

Dusteril oli see mure, et tagumised käsitsi keeratavad aknad vajusid ise sõites sedasi lahti ja kui unustasid kontrollida enne parkimist, siis oli hang tagaistmel. Eriti praegu, kui iga päev tuleb seda valget sitta taevast alla, ei ole see mõeldav lahendus ja ega üldse sellega riskida ei tahaks ...
P.S. mõeldes sellele, et eile õnnestus klaas kuivaks saada, siis tekkis veel üks mõte. Võrreldes eelmiste nädalatega oli ilma päris soe, alla 10 miinuskraadi vs 15-20, mil klaasid kogu aeg udused.
Vasta

No kui nüüd läheb mõõduvõtmiseks, et kellel s*tem, siis minu halvim auto oli skoda felicia, mis kogus öösel sadanud pudeda valge s*ta kenasti ventilaatori korpusessse ja hommikul autot käivitades köhis selle purgaa auto salongi. See, mida ta ei suutnud välja köhida, sulas kenasti korpuses üles ja lõi salongiklaasidele paksu mõnusa udu Smile Felitsitaa muidugi konti ei omanud.
Vasta

(17-02-2021, 09:36 AM)Mahno Kirjutas:  No kui nüüd läheb mõõduvõtmiseks, et kellel s*tem, siis minu halvim auto oli skoda felicia, mis kogus öösel sadanud pudeda valge s*ta kenasti ventilaatori korpusessse ja hommikul autot käivitades köhis selle purgaa auto salongi. See, mida ta ei suutnud välja köhida, sulas kenasti korpuses üles ja lõi salongiklaasidele paksu mõnusa udu Smile Felitsitaa muidugi konti ei omanud.
Felicial on õhuvõtt väga õnnestunult lahendatud läbi kabotis oleva resti. Külma ilmaga, kui lumi on peenike ja tuhkjas ning ei ole ise viitsinud resti enne käivitamist puhastada, on ilus pilt, kuidas salongi vent puhub aknale puhast lund.
Vasta

Kui kliimat 24/7/365 sees hoida, siis selle käigushoidmine kulutab vast juba mingil määral märgatava koguse kütust.
Mina vastupidi hoian kliimat pidevalt väljas ja kasutan vajaduse korral. Ei ole märganud, et sellest midagi paha sünniks.
Vasta

(17-02-2021, 09:36 AM)Mahno Kirjutas:  No kui nüüd läheb mõõduvõtmiseks, et kellel s*tem, siis minu halvim auto oli skoda felicia, mis kogus öösel sadanud pudeda valge s*ta kenasti ventilaatori korpusessse ja hommikul autot käivitades köhis selle purgaa auto salongi. See, mida ta ei suutnud välja köhida, sulas kenasti korpuses üles ja lõi salongiklaasidele paksu mõnusa udu Smile Felitsitaa muidugi konti ei omanud.
Juba vene ajal leiutati selle vastu abi:


Manustatud failid Pilt (pildid)
   

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta

žiguli oli mul ka, sellel ei tulnud ka ilma nende kateteta lund sisse. Ostes olid need katted küll küljes, aga lendasid kolmandal päeval prügikasti - ilma nendeta on tunduvalt vähem tuulevuhinat. Kui ma õigesti mäletan, siis nende "periskoopide" legend oli see, et siis sõidu ajal puhub rohkem salongi ja ei pea ventilaatorit kulutama. Ja ega see žiguli propeller polnud ka suurem asi. Päris elus kas nendega või ilma - mina aru ei saanud, et vahet oleks ventilatsiooni osas.
Vasta

Veel üks negatiiv, mis vahepeal ära ununenud ja tänase ilmaga jälle meelde tuletas. Neetud euro 6 ja adblue. Täna oli -26 ja mõne km läbimise järel kuulutas masin et adblue süsteem vajab hooldust ja 600 km pärast ta enam ei käivitu ... nagu alati kui umbes 20 miinuskraadist külmem on, ära külmub see va kusihape. Aga kui külma kestab pikemalt, mis siis saab, jääb seisma ja kõik?
Vasta

Sul on seal mingi muu kamm. Ära külmub AdBlue juba 11 pealt, aga süsteem peab suutma selle üles sulatada. Mingil põhjusel see Sul ei toimi.

Kui nädalavahetuse sula seda "ära ei remondi", siis garantiisse!

Aku pinge käivitamise järel liiga madal ei ole? Nii 11 V tuuris?
Vasta

adblue kristallisseerub vist mingi -10 ....C juures aga 
aga kui masin tööle läheb rakendub ka sulatus ja seega peaks selleks ajaks kui teda vaja on asi sulanud olema.
aine on ju kasutuses väga paljudes uutes masinates nii sõiduautod, kaubikud, veokid, traktorid bussid - ja sõidavad ka põhjamaades.
Vasta

Tavaliselt suure külmaga masin lülitab lihtsalt selle bluue välja ja käib ilma edasi. 
Ei taha küll hirmutada aga......
suurtel masinatel näiteks teeb sellist pulli külmaga vahel pihusti mis ebakvaliteetse adeblue tõttu kristalle täis läheb.
600km pärast tõmbab 60% võimsust maha lihtsalt kui pole servis sekkunud.

Aquila captas non muscas.
Vasta

üks väike artikkel kah 

https://www.accelerista.com/abc/autooman...ub-talvel/
Vasta

(18-02-2021, 13:17 PM)v6sa Kirjutas:  Sul on seal mingi muu kamm. Ära külmub AdBlue juba 11 pealt, aga süsteem peab suutma selle üles sulatada. Mingil põhjusel see Sul ei toimi.

Kui nädalavahetuse sula seda "ära ei remondi", siis garantiisse!

Aku pinge käivitamise järel liiga madal ei ole? Nii 11 V tuuris?
Aku pingest ei oska midagi arvata ... aga see jama tekib suurema külmaga ja mitte hommikul käivitades, vaid 10-15 km läbimise järel, tundub nagu sõidutuulega jahutaks seda kusagil torus veel külmemaks ja siis võtab kinni. Eelmine külmalaine jaanuaris, kui oli ka hommikul 23-24 miinust, siis pealelõunal ca -10 kraadi juures autot seisma jättes paariks tunniks ja uuesti käivitades oli tuli ja kiri armatuurist kadunud kuni nüüd selle tänase külmani.
Vasta

(18-02-2021, 13:20 PM)Daff Kirjutas:  ... 600km pärast tõmbab 60% võimsust maha lihtsalt kui pole servis sekkunud.
selle masina manuaal väitis (mälu järgi), et 400 km pärast läheb avariirežiimi ja 600 km pärast enam ei käivitu.
Vasta

See on hea teooria - ma ei tea, kuidas see torustik jookseb, kus on paak ka kus on pump ja kus on soojenduselemendid.

Igatahes asi, mida hoolduses kurta.

Polaarkasutuse eripärad. <-20 pole enamusele autokasutajatest olulineSmile
Vasta

(18-02-2021, 13:18 PM)MeelisV Kirjutas:  ...
aga kui masin tööle läheb rakendub ka sulatus ja seega peaks selleks ajaks kui teda vaja on asi sulanud olema.
aine on ju kasutuses väga paljudes uutes masinates nii sõiduautod, kaubikud, veokid, traktorid bussid - ja sõidavad ka põhjamaades.

Paraku paljudel on probleeme. eriti peale pikemaid seisakuid, kui kõik on maha jahtunud. Esindused laiutavad käsi ja räägivad ebakvaliteetsest AdBluest. Ka neil autodel, millel see samast kioskist ostetudSmile

Rasketehnika eeliseks on pikad tööajad ja kompaktselt paigutatud süsteemid. Need elavad paremini pakase üle üheskoos.
Vasta

(18-02-2021, 14:19 PM)v6sa Kirjutas:  Paraku paljudel on probleeme. eriti peale pikemaid seisakuid, kui kõik on maha jahtunud. Esindused laiutavad käsi ja räägivad ebakvaliteetsest AdBluest. Ka neil autodel, millel see samast kioskist ostetudSmile
...
mul veel endal adblue tankimata, kogemus puudub. Aga trikitab ostetud nö tehase adblue ...
Vasta

Mul oli just töömasinal- 2018. aasta Scania R500- kala, kui juba kuu aega mootorituli põles, kuid nüüd mõni päev tagasi hakkas juba tunde maha lugema selle hetkeni, kui süsteem jõudu/kiirust piirama hakkab. Eile (hommikul oli piiranguni veel 8h) sai esinduses asja korda ning põhjuseks oli NoX-i andur. 
Kusjuures rääkisin ükspäev meie oma lukksepaga ja tuli jutuks, et äkki ongi ikkagi probleem meie AdBlue-s, sest me pole ainukesed.
Samas üks auto, mis Euroopas käib, tangib AdBlued ainult Euroopas ja temal ei ole selliste asjadega seni probleemi olnud.
Kui AdBlue-st rääkida, siis külm ei ole nende probleemide põhjuseks, sai mõned aastad nädalate viisi sellises temperatuuris sõidetud, kus seda va kusihapet oli konstantselt 100%, ilma juurde tankimata ja anomaaliaid ei olnud mingisuguseid.
Vasta

(18-02-2021, 12:57 PM)honkomees Kirjutas:  Veel üks negatiiv, mis vahepeal ära ununenud ja tänase ilmaga jälle meelde tuletas. Neetud euro 6 ja adblue. Täna oli -26 ja mõne km läbimise järel kuulutas masin et adblue süsteem vajab hooldust ja 600 km pärast ta enam ei käivitu ... nagu alati kui umbes 20 miinuskraadist külmem on, ära külmub see va kusihape. Aga kui külma kestab pikemalt, mis siis saab, jääb seisma ja kõik?
ilma pikemalt mõtlemata tuleks esindusse minna, normaalne see ei ole ja autol on garantii

Pähkliajude hirm
Vasta

(18-02-2021, 13:20 PM)Daff Kirjutas:  Tavaliselt suure külmaga masin lülitab lihtsalt selle bluue välja ja käib ilma edasi. 
Ei taha küll hirmutada aga......
suurtel masinatel näiteks teeb sellist pulli külmaga vahel pihusti mis ebakvaliteetse adeblue tõttu kristalle täis läheb.
600km pärast tõmbab 60% võimsust maha lihtsalt kui pole servis sekkunud.
AdBlue pihusti puhastamine Big Grin https://youtu.be/4oiKzznwUCY?t=213  , isegi ühel üle 100000km läbinud autol seda nii puhastanud.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne