UUE KASTIKA OTSING

(18-02-2021, 16:55 PM)ounou Kirjutas:  
(18-02-2021, 12:57 PM)honkomees Kirjutas:  Veel üks negatiiv, mis vahepeal ära ununenud ja tänase ilmaga jälle meelde tuletas. Neetud euro 6 ja adblue. Täna oli -26 ja mõne km läbimise järel kuulutas masin et adblue süsteem vajab hooldust ja 600 km pärast ta enam ei käivitu ... nagu alati kui umbes 20 miinuskraadist külmem on, ära külmub see va kusihape. Aga kui külma kestab pikemalt, mis siis saab, jääb seisma ja kõik?
ilma pikemalt mõtlemata tuleks esindusse minna, normaalne see ei ole ja autol on garantii
+1, tõenäoliselt lastahaigused vaevavad.
Aga igaks juhuks võiks juhendist vaadata, millises vormis peaks auto väljendama oma soovi seda adblued juurde saada.
Mul siin ka üks tänapäevane euro6. Sõitsin kogemata paagi tühjaks. Arvasin, et varjatud varu on suurem, koduvärava ees jäi viltu ja kuival oligi.
Hull karneval läks lahti armatuuris, viled hüüdsid ja hulk värvilisi tulesid vilkus. Kiri oli ka, et mingi üsna oluline juhtmoodul on peetis ja vajab hooldust.
Valasin kuuri alt kanistritäie sisse, õhutamine on meeldivalt lihtne sellel (kui oled juhendit lugenud). Käivitus nigu muiste ja imeväel oli see peetis moodul ka paranenud. Nii terased nad siiski ei ole tänapäeval, et saaks aru lihtsast kütuse lõppemisest ja sedasi ka räägiks...
Vasta

ADBLUE -l on tavaliselt paagis küttespiraal, mis pidigi enamuse jamadest tekitama, kui katki läheb. Minu berlingol on kohe eraldi märk armatuuril, kui 2000 km lubab veel sõita. Paaki mahub 16 l ja tavaliselt kulub see hooldusest hooldusesse ära 25000 km. Masin muidugi arvutab ise külmkäivitusi ka ja hooldusvälp väheneb märgatavalt. Tuletan meelde, et kui veoautodele mõeldud tankurist tankida ADBlueD, siis ei tohi täisvungiga lasta, muidu rikub paagis olevad andurid jne. ära, see pidi teenenduse leib olema.
Vasta

Mina läheks ka esindusse.Mul eelmisel masinal (Berlingo) sama jama.Esimeste vingemate külmadega pani mootori ja bluu tule põlema ja tuhande kildi pärast ähvardas jalameheks jätta.Oligi mingi anduri viga.Garantiiga vahetati ära ja rohkem jamasi polnud.Muidugi ei olnud ka tõsiseltvõetavaid talvesid.
Uuel Rifteril ka alles tehase pläust sees,siiani umbes 3000 kildi läbisõidu juures pole veel õnneks midagi juhtunud.
Vasta

(18-02-2021, 16:55 PM)ounou Kirjutas:  
(18-02-2021, 12:57 PM)honkomees Kirjutas:  Veel üks negatiiv, mis vahepeal ära ununenud ja tänase ilmaga jälle meelde tuletas. Neetud euro 6 ja adblue. Täna oli -26 ja mõne km läbimise järel kuulutas masin et adblue süsteem vajab hooldust ja 600 km pärast ta enam ei käivitu ... nagu alati kui umbes 20 miinuskraadist külmem on, ära külmub see va kusihape. Aga kui külma kestab pikemalt, mis siis saab, jääb seisma ja kõik?
ilma pikemalt mõtlemata tuleks esindusse minna, normaalne see ei ole ja autol on garantii
kindlasti, aga see tähendab jälle vabu päevi ja pikki sõite Tartu, olen alati üritanud remondiasjad venitada hooldusega ühele päevale ...
seepärast ma uurisingi seda va masinate töökindluse teemat, isuzul garantiikorras vahetati vist ainult eelsüüteküünlad, rohkem probleeme polnud. Dusteril dpf rõhuandur, ka rohkem probleeme polnud, vanemate autode seisu enam ei mäleta.
Pärastlõunal koju sõites kustusid need tulukesed ära, õues oli 11 kraadi ja kui mootor saavutas normaaltempi oli ka häiretuli kustu. Hommikul tööle sõites 60 km-ga mootori jahutusvedelik normaalkraadideni ei jõudnudki.
Vasta

(18-02-2021, 18:54 PM)margus61 Kirjutas:  
(18-02-2021, 16:55 PM)ounou Kirjutas:  
(18-02-2021, 12:57 PM)honkomees Kirjutas:  Veel üks negatiiv, mis vahepeal ära ununenud ja tänase ilmaga jälle meelde tuletas. Neetud euro 6 ja adblue. Täna oli -26 ja mõne km läbimise järel kuulutas masin et adblue süsteem vajab hooldust ja 600 km pärast ta enam ei käivitu ... nagu alati kui umbes 20 miinuskraadist külmem on, ära külmub see va kusihape. Aga kui külma kestab pikemalt, mis siis saab, jääb seisma ja kõik?
ilma pikemalt mõtlemata tuleks esindusse minna, normaalne see ei ole ja autol on garantii
+1, tõenäoliselt lastahaigused vaevavad.
Aga igaks juhuks võiks juhendist vaadata, millises vormis peaks auto väljendama oma soovi seda adblued juurde saada.
Mul siin ka üks tänapäevane euro6. Sõitsin kogemata paagi tühjaks. Arvasin, et varjatud varu on suurem, koduvärava ees jäi viltu ja kuival oligi.
Hull karneval läks lahti armatuuris, viled hüüdsid ja hulk värvilisi tulesid vilkus. Kiri oli ka, et mingi üsna oluline juhtmoodul on peetis ja vajab hooldust.
Valasin kuuri alt kanistritäie sisse, õhutamine on meeldivalt lihtne sellel (kui oled juhendit lugenud). Käivitus nigu muiste ja imeväel oli see peetis moodul ka paranenud. Nii terased nad siiski ei ole tänapäeval, et saaks aru lihtsast kütuse lõppemisest ja sedasi ka räägiks...
Ei ole nad jah nii targad kui välja näitavad. Eelmise jahedama aegu, kui ka -20 peale viskas hetkeks, lasin lolli peaga seisusoojendust nats pikalt (no minek viibis ja vajutasin korra veel nuppu, et ikka mõnus oleks). Siis jeeli käivitus, puterdas kõvasti ja pildus igasugu kirjasid ja käske- mootoririke ja pane seisma kohe, käigukasti rike ja pane seisma kohe, ekorežiim aktiveeritud jne. Paningi siis lolli peaga seisma, käima muidugi ei läinud enam Big Grin Kratsisime nats ennast, mis seal ikka teha- teeme vanakooli- naabrimees tuli, viskasime krokud külge, lasime paar minti 'laadida' ja läks käima nagu lihtsurelik. Kõik punased tuled kustusid ka ise ära. Kollane mootori pilt põles veel sel päeval järgmisel hommikul oli see ka end terveks ravinud.
Täna hommikul hakkas ka vilgutama ja piiksuma, küll õli vähe, küll kummid tühjad. Ma ei teinud välja, homme peaks suti soojem olema, paraneb ehk ise ära jälle.
Vasta

(18-02-2021, 16:46 PM)Aare R. Kirjutas:  Mul oli just töömasinal- 2018. aasta Scania R500- kala, kui juba kuu aega mootorituli põles, kuid nüüd mõni päev tagasi hakkas juba tunde maha lugema selle hetkeni, kui süsteem jõudu/kiirust piirama hakkab. Eile (hommikul oli piiranguni veel 8h) sai esinduses asja korda ning põhjuseks oli NoX-i andur. 
Kusjuures rääkisin ükspäev meie oma lukksepaga ja tuli jutuks, et äkki ongi ikkagi probleem meie AdBlue-s, sest me pole ainukesed.
Samas üks auto, mis Euroopas käib, tangib AdBlued ainult Euroopas ja temal ei ole selliste asjadega seni probleemi olnud.
Kui AdBlue-st rääkida, siis külm ei ole nende probleemide põhjuseks, sai mõned aastad nädalate viisi sellises temperatuuris sõidetud, kus seda va kusihapet oli konstantselt 100%, ilma juurde tankimata ja anomaaliaid ei olnud mingisuguseid.

Pole see euroopa adeblue nii kuldne midagi. NOXi andur peab jämedalt 500 000vastu siis on kaputt. Ma kõigil enda omadel umbes selle aja pealt vahetanud. 700 euri ja korras. HOmme lähen järgmisega servisesse. 300 000 ja tundub, et ka nox kaputt. Sümptomid kõik olemas. 

Kas väike auto ka süsteemi adebluest tühjaks pumpab nagu suur kui masin seisma jäetakse? 
Kui adeblue ära külmub siis lihtsalt süsteem ei toimi seni kuni üles sulatab. Siis hakkab jälle tööle. 
Külmadega hoiab paagi tunduvalt kauem täis kui soojaga.

Aquila captas non muscas.
Vasta

Mul väike ei võtagi talvel,tundub.
Ei tea kuidas lõhki midagi ei külmu

Kasutatud ja uued jupid enamus uutele ja vanadele  ka väga vanadele husqvarna,stihli,jonsered ja partner saagidele.5297816
Vasta

(18-02-2021, 23:22 PM)Daff Kirjutas:  .....
Kas väike auto ka süsteemi adebluest tühjaks pumpab nagu suur kui masin seisma jäetakse? 
Kui adeblue ära külmub siis lihtsalt süsteem ei toimi seni kuni üles sulatab. Siis hakkab jälle tööle. 
Külmadega hoiab paagi tunduvalt kauem täis kui soojaga.

kuidas see tühjaks pumpamine väljendub ehk mis see tähendab ?

olen täheldanud Iveco kaubikul peale auto seiskamist veel mingeid helisid põhja alt nagu mingi turbiin käiks veel ringi vms.
ehk tõesti võiks nüüd mõelda et imeb torud paaki tühjaks tagasi. midagi peab ju tegema sest muidu oleks torud umbes.
ka tanklas on ju blue püstol soojas kapis 
mingeid külmumise probleeme pole auto aga mulle teatanud ka -20 ja rohkem kraadi juures.
mul on muidugi paak prakriliselt kohe summuti kõrval teiselpool raami ja torustik sealt summutisse on lühike.
tankinud olen vist ühe korra Poolas ja kõik ülejäänud korrad kodumaal pakutavat kraami cirkel, alexela olerex.
Vasta

Adblue voolikud on tavaliselt küttega.
Vasta

(18-02-2021, 18:54 PM)margus61 Kirjutas:  ...
Aga igaks juhuks võiks juhendist vaadata, millises vormis peaks auto väljendama oma soovi seda adblued juurde saada.
...
sedasi ja minu muret näitavad linnukesega kirjad


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
       
Vasta

ma laseks paagi täis ja võimalusel soojendaks auto soojas toas üles
siis loksutaks kogu asja korralikult segi kah üle mõne tiusuvaalu sõites.
Vasta

(19-02-2021, 13:05 PM)MeelisV Kirjutas:  ma laseks paagi täis ja võimalusel soojendaks auto soojas toas üles
siis loksutaks kogu asja korralikult segi kah üle mõne tiusuvaalu sõites.
no kui uskuda esindust, et adblue paak on tehasest täis ja kütusepaagis 3 tilka siis ma ei näe mõtet, kuna läbitud pole veel 5000 km ehk tõenäoliselt on paak kolmveerandini täis.
Ja alati natukenegi soojema ilmaga kaob veateade ... ilmselt kas mõni anduri või adblue soojendussüsteemi viga. Kui esindusse satun, siis kukun kisama.
Vasta

Päris hirm tuleb peale nende uute autode juttude pealeSmile
Sai ka uue kastika eest käsiraha ära makstud, nüüd hakka juba mõtlema, kas kogu mäng küünlaid väärib. Praegusel on ainuke pärssiv elektrooniline abivahend ABS.
 DPF siiani toimib, ainult põletuse aeg on pisut pikenenud ca. 230 tuhandega.
Vasta

Sellepärast tulebki bensukad osta.
Vasta

(19-02-2021, 13:23 PM)honkomees Kirjutas:  
(19-02-2021, 13:05 PM)MeelisV Kirjutas:  ma laseks paagi täis ja võimalusel soojendaks auto soojas toas üles
siis loksutaks kogu asja korralikult segi kah üle mõne tiusuvaalu sõites.
no kui uskuda esindust, et adblue paak on tehasest täis ja kütusepaagis 3 tilka siis ma ei näe mõtet, kuna läbitud pole veel 5000 km ehk tõenäoliselt on paak kolmveerandini täis.
Ja alati natukenegi soojema ilmaga kaob veateade ... ilmselt kas mõni anduri või adblue soojendussüsteemi viga. Kui esindusse satun, siis kukun kisama.

Kas ta siis ei näita palju seda bluutot paagis on või siis km jääki palju veel sõita saab?

Aquila captas non muscas.
Vasta

(19-02-2021, 20:15 PM)ivoalaska Kirjutas:  Sellepärast tulebki bensukad osta.
Aamen! Pisikese mööndusega - gaas sobib ka. Aga pidi kusihape ka sinna jõudma millaski...
Vasta

(19-02-2021, 20:55 PM)Daff Kirjutas:  Kas ta siis ei näita palju seda bluutot paagis on või siis km jääki palju veel sõita saab?
eip, hakkab kisama kui jääb 2400 km ja siis järgmine kiri kui 600 km ja viimane teade et nullis ja enam pärast seismajätmist ei käivutu. Varem ei räägi midagi ...
Vasta

(19-02-2021, 20:15 PM)ivoalaska Kirjutas:  Sellepärast tulebki bensukad osta.
viimane Autoleht kirjutab ilmekalt uute bensukate riketest 
https://www.autoleht.ee/uudised/uudised.php?uid=63904
Vasta

Bensukate all ma ei pidanud silmas neid 0.00000 midagi liitriseid mitme turboga mahlapakke. Need on saast, üleforsseeritud käkerdised. Kahjuks on nii, et head vabalthingavat bensukat veel saab ainult ameerikamaalt. Kalla ja talla autod.
PS! Uutel ökobensukatel juba pea kõik samad kolme tähega veidrused küljes, mis diislitel. Tahmafilter jne (sic)! Ah jaa, uus moeröögatus on miniatuursed hammasrihmad, mis jooksevad karteris õlist läbi (Ford, prantsalsed, ilmselt mõned veel). 100K km enam välja ei vea, ennem on klapid peas Smile
Vasta

(19-02-2021, 21:10 PM)honkomees Kirjutas:  
(19-02-2021, 20:15 PM)ivoalaska Kirjutas:  Sellepärast tulebki bensukad osta.
viimane Autoleht kirjutab ilmekalt uute bensukate riketest 
https://www.autoleht.ee/uudised/uudised.php?uid=63904
Me ju soovitasime: RAM + HEMI + gaas Big Grin Autolehes kirjeldatavad on ju miskid vagid ja sodilläkid, need pole kunagi eriti koos püsinud.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne