UUE KASTIKA OTSING

A on keegi üldse nendele uutele munadele teistsugust näinud?

Eks pead ise tegema. Variant on teha veekindlast vineerist ja profiilidest täpselt see, mida vajaWink
Vasta

(28-04-2021, 08:05 AM)v6sa Kirjutas:  A on keegi üldse nendele uutele munadele teistsugust näinud? ...
vot seda tahakski teada?
Tegelikult aeroklasi omad näevad päris ok välja aga elektrilisadega, hakkangi pikapeale sinnapoole kalduma, jätab ühendamata ja tõstab ülevaatuse ajaks maha.[Pilt: aeroklas-commercial-l200-2020-hardtop-ka...80x440.jpg]
[Pilt: mi14-dc-co01.jpg?lastmod=1617263777.1599215077]
Vasta

Need Aeroklasi omad on ju ka mahutamatud küürakad, sest KOGU kastika disain on küürakas (loe: aerodünaamiline ja moodne)! Selle kuudi all kastis ei ole mingit mahtu ega ruumi, need on täielised urud võrrelduna kasvõi veel hiljaaegugu toodetud maasturitega, normaalsetest kõrgetest kastikatetest rääkimata. Aga siis on tegu kohe päris krusaga - furgooniga Big Grin Mõtleme kasvõi sama Mitsu Pajero, isegi uus mis on tulkemas, on ikka veel õnneks päris püstise tagaluugiga ja mahukas oma kerekujult! Kastikad seevastu on kõik muutunud suurteks linnamaasturi sarnasteks ilulemisautodeks. 

Ja ma täitsa mõistan, miks RAMi omanikud omale neid kuute peale ei pane vaid rahulduvad volditava kõva silekattega lukustatavate tagatiivakastide kõrval. Nüüd on ka loll-luugi kõrval ka TÖÖKS mõeldud twin-door saada. Ma ise ladunud RAMi kasti igatepidi turritava kuhja paadipukke, treppe jms kola peale, kui Meremessilt paate viinud. Uue uks-luugiga saab ka tõstukiga sinna euroaluse panna, mis ongi siiani olnud probleemiks. Pikkage kahvlitega mitmetonnise hoovinarriga saab aga tüüpilise pisikese tõstukpunniga mingis pisemas kaubalaos mitte. Rootslased on ju ehe lakmuspaber, kui kastikaid TÖÖvahendina vaadata! Tööks mõeldud kastikad on peaaegu kõik ümber ehitatud, ka son kast üldse täies mahus asendatud milelgi mõistlikuma lahendusega või on peale tehtud mahukam kuut. Tihtipeale on siis ka tagaluuk asendatud. Mitsule ei mahu kasti ega katusejoone sisse isegi pisemate koerte kuut...  

Ja eks nii ongi, et mingit head lahendust polegi! Ehk reaalsuses koosneb moodne kastikas lõputust karjast kõikmõeldavatest kompromissidest, et meeldida kõigile! Ühtpidi jube äge ja universaalne aga süüvid sisusse ja tegelikku kasutusse, siis olnuks targem kaks asja osta Wink Ainus, millega nad hetkel VEEL löövad, on N1 ja 3500kg haagis. Macho elik "isasus" ka aga eks hakka seegi kaduma. Ja paljukest neid metsa langiserva masinatele diislivedajaid ikka on? Ja ei saa needki langile, ikka metsamasin peab mülkast teeserva tulema. 

Mis veel: olematu kandejõud on ju kastikate Achilluse kand! Jah, paberites on Mitsul isegi 961kg, paljudel teistel oluliselt vähem. Aga seda ju just nähtaval täiesti lisavarustuseta to0orikul, IGA lisavidin läheb reaalse kandejõu arvelt. RAMil on 920 kg juba igatepidi kasutusvalmina ja koos konksuraamide jms mudruga, hinnavahe jätame tähelepanuta. Üks sarnase kuudiga popp Tojots on ka olemas, kandejõudu passis suisa 1036kg, reaalsuses vast 950 võib panna. Aga JUBA on tegu kompromissidega - haagis 3200kg! Juba on 300 kilo eest kompromisse. See ei ole veel nii hull aga see on suund. 

Aga teemasse veel täpsemalt: reaalsuses tuleks ikkagi küljeluukidega kuut osta, sest muul juhul nu...d ennast koorma kinnitamisega surnuks! KUIDAS Sa paned koormarihmad kasti etteotsa??? Ma olen kunagi ühel juhul suisa röökinud vahkvihast sellise idiootsuse peale!!! See oli ammu, sajandivahetuse kandis, ja me ei mäleta mis kuradi kola tuli vedada. Tegu oli pika kastiga Hiluxiga...käed ka ei ulatu!!! Sama keiss nende küljeuksteta kongidega aga oma töömasinal, Seat Inca'l, läks esimese asjana too plastikust "turva"võre minema ja siis sai toast toimetada. Aga kastikaga ja mingite jäiga seinaga Partnerite-Berlinksidega täiesti ilmvõimatu!
Vasta

Kas mõni ifor williams tüüp ei sobi, näevad robustsemad välja. Kas neid siin koha peal saab, seda ka ei tea, aga tellimine pole ju keeruline. Maksavad vast £5-700+km.
[Pilt: MITSUBISHI-L200.jpg]
Mingi kandilisem variant veel link
Vasta

(28-04-2021, 11:52 AM)Kult Kirjutas:  Kas mõni ifor williams tüüp ei sobi, näevad robustsemad välja. Kas neid siin koha peal saab, seda ka ei tea, aga tellimine pole ju keeruline. Maksavad vast £5-700+km.
Mingi kandilisem variant veel link
Need Agricanid ja muu alumiinium on küll lahe aga tänaste ülimalt disainitud-lakutud pillide peal kui seaseljas sadul. Disaini mõistes on need ilusad "libedad" plastikud väga head aga ei vasta küsija ootustele. Kui tahta, et auto igast otsast esteetiline sellise alumiiniumkuudiga ka välja näeks, on vaja kogu auto välimust täies mahus muuta ja see on julge 10K€+ töö!

Selle teema autori esimene unistus oli ju üldse selline kere aga sedasorti asju meil ei müüda. Või on hind absurdne. Nii selline hard-core alu sobiks. Aga olude sunnill soetatud pillile ei sobiks. 

[Pilt: iSUZU-SINGLE-CAB-SAMSON-CAN.JPG]
Vasta

kõrvaltvaatajana tundub mulle, et mõistlikum oleks vaadata putkaga käru.
Vasta

(28-04-2021, 20:44 PM)diesel Kirjutas:  kõrvaltvaatajana tundub mulle, et mõistlikum oleks vaadata putkaga käru.
no ärge hakake jälle pihta selle käru juraga, teema alguses üritati kastika ostmisest loobuma veenda käru kasuks ...

Käru võetakse ikka siis sappa, kui on vaja vedada midagi suuregabariidilist, a la ehitusplaate 1500x3300, kastikas on ikka selleks et alati oleks käepärast ja eelkõige lahtise kola vedamise masin. Praegu nt tahaks 6 pappkastitäit plasttaarat ära viia, ei saa, lahtisest kastist paneb lendu ja käru ei hakka ka sappa võtma - sõita 30 km linna, sealt jutiga 25 km tööle ja siis tagasi, kõik tühi käru sabas ... teinekord vaja näituseks kott-paar tsementi või segu peale visata, ka ei hakka selle pärast käru võtma aga märjaks võib lahtises kastis ikka saada. Vana kastikaga olen kõik veod saanud sedasi tehtud, tahaks ka uuega samuti hakkama saada.

Priidu murest koorma kinnitamisest kinniste külgedega kuudi puhul ei saa aru, kui on ikka vaja vedada suurt ja liikumishirmuga koormat, mingit mootorit vms, siis tuleb kuut maha, kuidas ta muidu peale saad kui mitte telfriga. Aga minu veod on siiani olnud enamasti sellised kasti tihedalt täis ladumisega koormad,  absoluutne enamus on arhiivide, st toimikute karpide-pakkide vedu - laod nii tihedalt täis kui saad, servast servani ja põrandast laeni, vedrud pahupidi. 

Aga Priidul õigus selles, millist autot tahtsin ja millise olude sunnil võtsin ja kuidas sellele ei sobi väga robustne lahendus.
Vasta

Kuuti küll ei asenda aga ma ei tea kuidas ma kastika ja käruga enne selle asja ostmist lahtist kola vedasin. Või noh, mäletan küll, koguaeg oli pilk peeglis et kas nüüd midagi lendab minema või ei.
Vasta

eks lgp teemaalgataja peab nüüd kannatama.
liisisid omale edevuse sunnil auto, mis su vajadustele tegelikult ei vasta.
aga vähemalt on uhke olla.
Vasta

Hakkab jälle see lambajutt mingist kõvatamisest ja blingist ja kastika mõttetusest. Inimesed tegelikkuses kasutavad ja on rahul. Rahul sellega, et sul on neljarattaveoga üpris universaalne auto, millel on natuke kaubaruumi, veojõudu ja kandejõudu. Veojõud pole ka mingit vähikäiku teinud, nagu siin väidetakse. Uus 2,8 l hilux veab 3500 kg...
 Tirid paadi veest välja, vead kallurhaagist, sõidutad ehitustehnikat. Aga ega mõne inimese pea sisse ei mahu, et tööd saab ka vähe mugavamalt teha kui  20 a. vana volkaripanni ja sama vana kärurappega Smile
Vasta

mainiks, et teema algataja siiski ise kurtis, et ei kõlba soetatud masin tsemendikoti ja pudelite vedamiseks.
Vasta

(29-04-2021, 12:05 PM)diesel Kirjutas:  mainiks, et teema algataja siiski ise kurtis, et ei kõlba soetatud masin tsemendikoti ja pudelite vedamiseks.
Mitte masin vaid puuduv sobilik kuut, vana kastikaga sai ju kõik tehtud.
Vasta

https://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=64925

Siin mingi kuut üle, ehk sobib toorikuks? Küljeluugid igatahes juba olemas.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta

Tere.
Palju läbisõitu on?
On midagi lagunenud ka?
Vasta

Koroona on läbisõitu kõvasti kärpinud, hetkel 20 kkm alla,varsti hooldus vaja kirja panna. lagunenud midagi justkui ei ole, ainult need talvised probleemid, mis algul said mainitud.
Vasta

Hiluxil saab nüüd kohe aasta täis. Peab ka kiitma, väga hea auto! Oma suuruse kohta võtab vähe kütet. Eila panin paagi täis ning kilometraaži ja kulunud liitreid võrreldes tuli keskmiseks 7,1l. Läbitud kilometrid on kulutatud nii maanteel, linnas, kruusateel ja väike 4x4 sumpamine oli ka. Samamoodi korontsiku tõttu saab alles nüüd 25k kellale. Elke müügimees rääkis, et täielik sissesõit ongi umbes sealmaal ja tal oli õigus. Mootor veab madalamalt ning kütust kulub vähem kui alguses. Kusjuures kütusekulu on suures sõltuvuses kahest asjast: temperatuur ning teekatte kuivus. Kui on alla nulli, siis sildade soojaks saamine võtab hea mitukümmend kilti. Peale seda langeb kütusekulu näidikul märgatavalt. Kuiva asfaldiga kuuma ilmaga sain maanteel päevas üle 600km sõites keskmiseks kuluks koguni alla 7l keskmiselt.
Vasta

Nii,lasnaka Citysse jäi veel üks,ehk viimane Navara.
Vasta

(04-09-2021, 13:56 PM)mutikas Kirjutas:  Nii,lasnaka Citysse jäi veel üks,ehk viimane Navara.
??
Vasta

Müügimehe jutt:tehas euroopa jaoks ei hakka navarale mikromootorit peale panema ja tootmine lõpetatakse.
Vasta

(25-10-2020, 16:03 PM)metsakohin Kirjutas:  ...
Need jubedad lisad on mind poole aasta jooksul kahel korral päästnud metskitse surmamast ja lugematutel kordadel hoiatanud jalgratturite eest. ...
nonii, nende juhiabide soovitajad.
Metskitsega sai uue autoga esimene katse tehtud, juhiabid ei reageerinud, head tuled näitasid kõrgelt nõlvalt teelesööstja ära ja kiire kõrvalepõige päästis hullemast, kuulsin vaid kõksu kusagilt tagant - ei laipa ega kokkupõrkejälgi autokerel. Paar korda on küll hakatud enne mind pidurdama kui mõnele autole enne möödasõitu liig sappa olen sattunud, nt too on pidurdanud vms, lisaks regulaarselt pillub tühjal teel ette kirjet "Brake", ju vist Võrumaa küngaste vahel on mõne tõusu nurk abilise jaoks seina näoga.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne