UUE KASTIKA OTSING

Silikageel ei tööta. Juba eespool mainisin.
Riidekapis vbl on ok, ei tea, aga autos on temast tolku vähe. Enda kotikese likvideerisin kohe, kui selle keemiaklotsi lagundava asja avastasin.
Tglt oli mul enne seda anumat sama tõhusat vahendit, kotiga, aga enda varud lõppesid ja täiendust pole juba aastaid müügil näinud.

https://youtu.be/MBM6RbAzOz4

Neid viskasin ühe ette armatuurile ja teise supaka kasti peale pagassi. Väga hea sai.
Mis te arvate, et ma pole neid kassiliivasid ja muid leiutisi proovinud, et siin laidan ve? Big Grin
Galaxyga sai vee vastu maadeldud nii et vähe poln'd ja lõpuks sain jagu kah Smile
Asi lihtsalt selles, et ma ei käi kuskil foorumites hädaldamas, vaid üritan ise oma mõistusega probleemidele lahendusi leida.
Vasta

(19-11-2021, 00:17 AM)Janka Kirjutas:  ...
Galaxyga sai vee vastu maadeldud nii et vähe poln'd ja lõpuks sain jagu kah Smile
Asi lihtsalt selles, et ma ei käi kuskil foorumites hädaldamas, vaid üritan ise oma mõistusega probleemidele lahendusi leida.
Egas ma hädalda, autot ksf-laste abiga valides lubasin raporteerida, kuidas auto end üleval peab. Praegu tahaks selgeks saada, kas viga on konkreetses autos või konstruktiivne. Aga teised ostjad saavad kukli abil teada, mis hädad neid ees võivad oodata.
Kas sa Galaxyd ostes teadsid ette sellisest võimalikust murest?
Vasta

Ei teadnud. Prantsusmaal liikusin sellega kolm aastat. Polnud erilisi probleeme. Vahel muutusid klaasid ka seestpoolt märjaks, aga harva.  Talved tolles piirkonnas siiski plusskraadides, harva öösiti viiekas miinust. Esimesel eestimaisel talvel hakkas jama pihta.
Salong suur, pea kümne kuupmeetri tuuri. Ainult esiotsa ahjuga talvise külmaga sooja kindlasti ei jätku. Taga, pagasiruumis  jah on lisaahi, aga see ajab siseõhku ringi, mis tekitab ringlevasse  õhku meeletult udu. Omast arust lähed Lapimaale puhkama, aga satud miinus komekümnega ellujäämiskursusele. Mida rohkem kütad, seda rohkem klaasid jäätuvad. Seestpoolt. 
Mõtlesin asja läbi, et miks see nii on ja lahenduseks katsetasin erinevaid niiskuse eemaldajaid, millede seast olen siiani jäänud pidama parimal.
Vasta

https://www.youtube.com/watch?v=4igo41MBVTk
tundub vägagi kobe asi olema, kahjuks kaks olulist puudust:
1) Eestis ei müüda
2) Hind on keskmise eestlase jaoks liiga krõbe
Vasta

(30-11-2021, 20:33 PM)Raudpats Kirjutas:  ...
tundub vägagi kobe asi olema, ...
jah, disain enam-vähem, kangide ja hoobadega toimetamine, kast jm kõik plusspoolel, teist sellist nigu polegi aga need puudused ...
Vasta

Seda sama üllitist topeltkabiiniga müüb lätlane endiselt 74000 € eest Auto24-s, nii et kel unistus selle kastiga sõita, on võimalus...
Vasta

Tundub küll lihtne ja tõsine töö auto olema. Aga no kus sa saad,ei kõlba ju meie perifeeriasse ametnike arvates.
Vasta

Milliste ametnike arvates?

Ma ei usu, et meil reaalselt keegi oleks nõus küsitud hinda maksma nii robustse asja eest. Jutuks hea küll...
Vasta

(01-12-2021, 12:59 PM)v6sa Kirjutas:  Milliste ametnike arvates?

Ma ei usu, et meil reaalselt keegi oleks nõus küsitud hinda maksma nii robustse asja eest. Jutuks hea küll...
Hinna kohta oli seal torus sobilik kommentaar:
За такую цену могли бы сразу пулемет в кузов поставить.
Vasta

Kunagi sai käidud juhuse tahtel selle riigi vahetus naabruses, kus selliseid Toyotasid tänaseni kokku pannakse. Poes on need autod ilusasti saadaval, ent ka kohalikud eelistavad uuemaid mudeleid. Kütus on nende jaoks kallis ja kuna uuemad versioonid on ökonoomsemad, siis eelistatakse võimalusel viimaseid.
Vasta

(01-12-2021, 16:50 PM)Suuredmootorid Kirjutas:  Kunagi sai käidud juhuse tahtel selle riigi vahetus naabruses, kus selliseid Toyotasid tänaseni kokku pannakse. Poes on need autod ilusasti saadaval, ent ka kohalikud eelistavad uuemaid mudeleid. Kütus on nende jaoks kallis ja kuna uuemad versioonid on ökonoomsemad, siis eelistatakse võimalusel viimaseid.
Hakkasin huvi pärast otsima, et kus riigis siis selliseid Toyotasid kokku pannakse, aga ei saanudki selgust. Aga avastasin, et lisaks 70 seeriale on olemas veel ka 79 seeria ja veel teisigi.
https://www.saharamotorsuae.com/vehicle/...kup-diesel
Vasta

(01-12-2021, 17:54 PM)Raudpats Kirjutas:  
(01-12-2021, 16:50 PM)Suuredmootorid Kirjutas:  Kunagi sai käidud juhuse tahtel selle riigi vahetus naabruses, kus selliseid Toyotasid tänaseni kokku pannakse. Poes on need autod ilusasti saadaval, ent ka kohalikud eelistavad uuemaid mudeleid. Kütus on nende jaoks kallis ja kuna uuemad versioonid on ökonoomsemad, siis eelistatakse võimalusel viimaseid.
Hakkasin huvi pärast otsima, et kus riigis siis selliseid Toyotasid kokku pannakse, aga ei saanudki selgust. Aga avastasin, et lisaks 70 seeriale on olemas veel ka 79 seeria ja veel teisigi.
https://www.saharamotorsuae.com/vehicle/...kup-diesel

Kiire guugeldus annab Wiki artikli, mille väitel toodetakse 70-seeriat Venezuelas ja alates 2015 ka Portugalis.
Vasta

Enam vähem samasugune länkar mis seal videos oli on saadaval ju hinnaga ~30k€, ainult EU-sse ei sobi, see näitab ju et ei ole ulmeline hind, aga aetakse kunstlikult üles. https://www.machineseeker.com/toyota-lan.../i-5776797
[Pilt: 5776797-12.1620313445__.jpg]
Vasta

(01-12-2021, 12:59 PM)v6sa Kirjutas:  Milliste ametnike arvates?

Ma ei usu, et meil reaalselt keegi oleks nõus küsitud hinda maksma nii robustse asja eest. Jutuks hea küll...
Tegelt oleks robustse, st legendaarselt töökindla, ilma üleliigse elektroonika jm tilu-liluta 70-seeria tutika masina eest nõus maksma nt 50% rohkem  kui modernse eputise eest (30 tuhande € asemel 45 või muidu samas suhtes). Tegelikkuses on neil ju ainult üks puudus -kütusekulu, kõik ülejäänu on pluss.
Vasta

Mina käisin Namiibias ja sealse turu Toyotad peaks tulema lõviosas Lõuna-Aafrikast.
Vasta

(01-12-2021, 23:37 PM)honkomees Kirjutas:  
(01-12-2021, 12:59 PM)v6sa Kirjutas:  Milliste ametnike arvates?

Ma ei usu, et meil reaalselt keegi oleks nõus küsitud hinda maksma nii robustse asja eest. Jutuks hea küll...
Tegelt oleks robustse, st legendaarselt töökindla, ilma üleliigse elektroonika jm tilu-liluta 70-seeria tutika masina eest nõus maksma nt 50% rohkem  kui modernse eputise eest (30 tuhande € asemel 45 või muidu samas suhtes). Tegelikkuses on neil ju ainult üks puudus -kütusekulu, kõik ülejäänu on pluss.

Sina võib-olla oleksid, aga käputäiest klientidest ei piisa tehase turunduse jaoks tagurliku mudeli hinnakirjas hoidmise motiveerimiseks.
Vasta

Hiluxiga on asi suht selge- need mis meil müüakse, tulevad Lõuna- Aafrika vabariigist. Juba jupp aega.Tehakse neid kindlasti veel Tais ja ilmselt Lõuna- Ameerikas sealsetele turgudele. Üritasin ka targaks saada ja igasugu viiteid leida tolle arhailise LC 70 ja 79 kohta tema praeguse täpse produktisooni asukoha osas, aga väga põhjapanevat tarkust pealiskaudse otsingu põhjal küll välja ei julgeks pakkuda. Andmed ja tabelid paraku enamalt jaolt vananenud, kuigi lausa interaktiivseid kaardikesi Toyota tehaste ja nende toodangu kohta üle ilma võib leida. Jaapan ja Portugal vast oleksid küll ühed tootjad sellele massinale. Ega sääl wikiski ju ka rohkemat pole...
Vasta

Ma ei julgeks ka raudkindel olla, et meil sellist autot näiteks c. 45 k- ga ostma tõtataks. Uuena proovida seda oleks muidugi päris huvitav, aga selleks peab ilmselt proovisõidu aja broneerima kuskile Tripoli või Nairobi Amservi.
Vasta

(02-12-2021, 10:05 AM)vant Kirjutas:  Ma ei julgeks ka raudkindel olla, et meil sellist autot näiteks c. 45 k- ga ostma tõtataks. Uuena proovida seda oleks muidugi päris huvitav, aga selleks peab ilmselt proovisõidu aja broneerima kuskile Tripoli või Nairobi Amservi.
Leiab ka Kesk-Euroopast: https://www.autoscout24.com/lst/toyota/l...ser/ve_grj,
Spetsialistid võiks muidugi selgitada, mis vahe on 76 vs 79.
Laias laastus võib selle lehe põhjal öelda, et eurokõlbulikkus lisab hinnale 50%.
Vasta

(01-12-2021, 23:37 PM)honkomees Kirjutas:  [quote pid='529978' dateline='1638352755']
...
Tegelt oleks robustse, st legendaarselt töökindla, ilma üleliigse elektroonika jm tilu-liluta 70-seeria tutika masina eest nõus maksma nt 50% rohkem  kui modernse eputise eest (30 tuhande € asemel 45 või muidu samas suhtes). Tegelikkuses on neil ju ainult üks puudus -kütusekulu, kõik ülejäänu on pluss.
[/quote]


Mis mõttes kütusekulu on puudus? Võtab liiga vähe? Wink
BJ45-3,4D sai täiskoormaga (6 täismõõdus meest+vaba ruum täidetud viina ja õllega) sh. kiirteel 110-ga ja natuke maastikku hakkama alla 10/100-le. Kogu trip 600+km. Tavakasutuses 8-10l/100-le
vana Hilux 2,4?d tavakasutuses 8-9/100-le.
Uuema LC95-e (3,0td  atm kliima jne) omanik väitis, et pikal sõidul pidi 12/100-le täitsa ok juba olema, 14 tavaline.


Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne