1978 Zaz 968 "Tšeburaator"
#1

Selline asjandus siis, 40 eeslijõudu ja mängud. Keegi on taibanud paigaldada istutavad istmed ja lisageneka. Lahkesti on lubatud pakkuda uut esiklaasi ja klaaside ning uste-luukide tihendeid. Samuti ei ignoreeri inimest, kes suudab pakkuda mõne normaalse tootja bensukero õiglase hinnaga.

Üks akvarell kah:

https://scontent.frix7-1.fna.fbcdn.net/v...e=603BFF58

_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Vasta
#2

Palju õnne uue perverssuse puhul
Vasta
#3

Valele poole tankurit sõitsid... Kork on vasakul.
Toungue Big Grin

Muidu muhe pill, isegi vaatasin seda kuulutust paar päeva tagasi. Istmed võivad mugavad olla aga sigakoledad, kui sisuga sama värvi nahatada siis vast sulanduks paremini.

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta
#4

No krt, te ikka viitsite.....
Nende Fiattide ja Mitsude kõrvale poleks oodanudki. Läheb musta numbri alla? Sellega peaks suht lihtne olema, koosneb 120st osast ja enamus on letikaup Smile
Koledate Käulade Kogule igatahes vääriline täiendus.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
#5

Näiteks sabika esisilla koostamine letist ostetud uute detailidega on ca 1500€. Käändmikud on 300€, rooliotsad 6tk 25€ tükk, piduri klotsid 25€ paar jne... Mersuga on juba ammu odavam sõita.

Eks kõike ei pea muidugi liigkasu võtjatelt ostma aga muu turg on suht kesine... 
See sabilad vaevalt kunagi musta numbri saab, pole kohta mida ratsitud polnud.   Big Grin
Aga see niisamagi muhe masin.

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta
#6

Milleks must number, kui juba on mustad küjeklaasid Smile
Vasta
#7

Olgem ausad, musta nummrit ei hakka sellele keegi jahtima. Pigem saab mängida möttega, et mootorivahetus on suht vaba tänapäeval...
Tegelikult ju pole selles asjanduses peale väliskuju midagi toredat. Sisu pärast pole väga vaja muretseda, olemas on u15a tagasi soetatud mäda kerega doonor

Karateturbo-kolm purki ja tiguWink
Vasta
#8

Mul sellele tutikas kapott ja juhiuks,kui vaja.

Opel Manta B 2x 1980:Toyota Celica Supra 1983
Vasta
#9

Palju kaalub orig. Mootor.? 
Mis on arvatav teljekoormus taga? 

See viimane on määrav number. 

Ehk millised optsioonid on sinna midagi muud panna?
Vasta
#10

veneaegne korduvalt tehtud ümberehitus oli sapperile 08 kone ja esisilla paigaldus.
pandi muidugi taha ja roolimine kõrvaldati.
Vasta
#11

Minu kiidusõnad!

Minu jaoks sai kõik omal ajal just samasugusest porgandiriivist alguse. 

Arvestades juba varasemalt tehtud ratsimisi ja innovaatilisi tuuningumeetodeid, poleks patt juba alustatud tööd jätkata. Äkki mõni kolmepurgiline või hoopis arbuusibokser päramisse pakiruumi paigutada?
Vasta
#12

Kas see uus Jimny kuulub ka teie kulgurite nimekirja?

Aga Youtubes on näiteks kanal: https://www.youtube.com/channel/UCdHUfWR...hWgqUBqtvg, kus sapikast elulooma tehakse.

A.

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta
#13

Hiina Luaz on jah bilansis

Sapikaid olen kahjuks omanud ja mönda ka taastanud, niiet väga vööras ma pole sellel alal. On töesti kallid jupid, kuna sappar on nö peksupoiss vene risu hulgas, mida väga ei taastata, siis pole ka pakkumist jne.

See konkreetne isend on küll köige jubedama söidukogemusega senini, peaülekanne ulub ja koriseb nagu viimnepäev oleks käes, karbussiks olev solex pakub suures ulatuses vaid tühja auku kiirendusel, olematut tühikäiku ja vöikaid co numbreid.
Positiivsest küljest, mootor tundub suht elus olema, sinna on installitud väline öliradikas, suur selline. Kiirusel u 100kmh haapsallu söites kilulinnast mingeid törkeid polnud.
Sillad on omaette teema, pekkiläind madaldus vist vötab asja suures plaanis kokku
Potensiaalse asendusmootori pmtselt ainus kriteerium vist vöiks olla ilus hääl, ehk ka automaatkast.

Karateturbo-kolm purki ja tiguWink
Vasta
#14

(13-11-2020, 13:28 PM)90Deville Kirjutas:  Potensiaalse asendusmootori pmtselt ainus kriteerium vist vöiks olla ilus hääl, ehk ka automaatkast.

Volkari VR6 kargab esimese asjana mõttesse.
Tõsi, sellise leidmine koos elusa tomatiga on ilmselt väga keeruline.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
#15

(13-11-2020, 14:18 PM)Marko Kirjutas:  
(13-11-2020, 13:28 PM)90Deville Kirjutas:  Potensiaalse asendusmootori pmtselt ainus kriteerium vist vöiks olla ilus hääl, ehk ka automaatkast.

Volkari VR6 kargab esimese asjana mõttesse.
Tõsi, sellise leidmine koos elusa tomatiga on ilmselt väga keeruline.
Kusjuures VR5 peale sai mõeldud kuna see teeb naljakamat häält, kui VR6. A eks kaalutavaid variante on ju veel, keegi tark ehk oskab öelda, kas arbuusi tomatikastis kannatab difrit ringipöörata? Kunagi toodeti esiveduseid Leone-sid ja suomaalias on selle kola vahest ikka liikvel.

_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Vasta
#16

(13-11-2020, 14:18 PM)Marko Kirjutas:  
(13-11-2020, 13:28 PM)90Deville Kirjutas:  Potensiaalse asendusmootori pmtselt ainus kriteerium vist vöiks olla ilus hääl, ehk ka automaatkast.

Volkari VR6 kargab esimese asjana mõttesse.
Tõsi, sellise leidmine koos elusa tomatiga on ilmselt väga keeruline.


VR6 on raske kui kurivaim.
Impreza 1,6 bokser peaks suht kerge ja ilusa häälega olema.
Vasta
#17

Arbuusi tomatikastis difrit ringi tõsta ei saa ja samuti pole vahet, kas see on nelivedune või ainult ninavedune- sisu on sama. Ainuke variant on see differ teistpidi käima panna, kui keegi modiks ringi käigukasti peavõllist käbi võllile mineva ajami näiteks keti peale.
https://m.youtube.com/watch?v=rGEFDI7a5YY

42. sekund
Vasta
#18

Kas tagamootorilise puhul teljekaalu päästmiseks ja sinna mahtumiseks saaks ehk eemaldada tagumise istme ja registreerida 2 kohaliseks 
Ja siis oleks mootorile rohkem kaalureservi?

Hetkel oli vist 450 kg esi ja 710 tagumine telg.
Vasta
#19

(13-11-2020, 15:26 PM)saarlane87 Kirjutas:  Arbuusi tomatikastis difrit ringi tõsta ei saa ja samuti pole vahet, kas see on nelivedune või ainult ninavedune- sisu on sama. Ainuke variant on see differ teistpidi käima panna, kui keegi modiks ringi käigukasti peavõllist käbi võllile mineva ajami näiteks keti peale.
https://m.youtube.com/watch?v=rGEFDI7a5YY

42. sekund
Nu vahe ongi see, et ninavedusel ei peaks õõnsa peavõlliga jebima ega keskdifrit kolme tähepoole saatma ega korpust lühemaks lõikama. A kui difrit teistpidi keerata ei lase, siis las ta jääb.

_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Vasta
#20

kuigi 08 jutt vastukaja ei tekitanud, siis mainiks korra veel, et mainitet vaz oli seebikarbist vaid mõne sendi laiem ja sild koos kasti ja mootoriga tõsteti
üsna pisikeste modifikatsioonidega seebikarbi pärra. võib-olla mahuks päris mõõtudesse vaid kerge velgede ringi keevitamisega.
juutuubist kahjuks esimese hooga leiab mitmeid sigulli ninamootorite panemisi sapperile, aga nagu kiuste ühtki 08 teemalist ei suutnud leida.
omal ajal pandi sellist 08 kompotti isegi muhule vahele, asi seda siis hulga laiemale seebikarbile toppida.
aga muidugi kapitalistlik asi oleks muretum ja lõbusam ilmselt.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne