1978 Zaz 968 "Tšeburaator"
#21

(13-11-2020, 16:27 PM)DevilDeVille Kirjutas:  Nu vahe ongi see, et ninavedusel ei peaks õõnsa peavõlliga jebima ega keskdifrit kolme tähepoole saatma ega korpust lühemaks lõikama. A kui difrit teistpidi keerata ei lase, siis las ta jääb.
Subaru tomatil pole mingit keskdifrit. Kasti tagaotsas on sidur, mis kardaani veab. Samas videos ilusti näha ka.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
#22

Tagasi juurte juurde: Chevrolet Corvair. Selle pealt ta ju osalt maha vehiti. Kindlasti oleksid maailmas esimene, kes sellise kombo kokku paneb. 
Mootor üksi kaalub miskit 150kg. Koos kasti ja difriga 250kg.

Kuna ta on suht kerge päramise asetusega 6-ne õhkjahutusega bokser kas 2,4 või 2,7 L siis pannakse teda tihti ka väikelennukitele. Usas ei maksa need mootorid suurt midagi, siin peab tõsisemalt otsima. Aga tulemus oleks rubriigist: mis juhtub siis kui maailma kõige ohtlikum auto ristata ... nojah teate küll millega. 

See töö ei ole kindlasti mitte piisoffkeik.

Triumph GT6, Corvair Spyder, Datsun 280Z, BMW E21, VW Buss
Vasta
#23

Peab see mootor üldse auto pealt tulema? Tsiklitel on palju vahvaid pöördesse käivaid ja jõulisi kergeid mootoreid.
Vasta
#24

Minu tuttaval Subaru tohtril on tagurpidi ülekanne "arbuusi" jõuallika installeerimise tarvis ja ta ei näe muid probleeme peale selle, et kas mootor ka pikkuses ära mahub. Huvi korral võin teid kokku juhatada.
Vasta
#25

(13-11-2020, 22:26 PM)Suuredmootorid Kirjutas:  Minu tuttaval Subaru tohtril on tagurpidi ülekanne "arbuusi" jõuallika installeerimise tarvis ja ta ei näe muid probleeme peale selle, et kas mootor ka pikkuses ära mahub. Huvi korral võin teid kokku juhatada.
Targaks (või siis tegelikult natukevähemlolliks) saamise vastu pole mul kunagi miskit olnud, kui arbuusitehnika tagurpidikasutamise lahendused eksisteerivad, siis nendega tutvuks meeleldi.

_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Vasta
#26

On veel variant panna mootor sinna, kus praegu on tagumised istmed....
Seda muidugi puhtteoreetiliselt, mõõdulint võib olla eriarvamusel Smile

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
#27

Külapoiste ümberehitus enam- vähem sealt samast kandist, kust seebikarp ise pärit on:
Vasta
#28

(12-11-2020, 23:46 PM)Marko Kirjutas:  No krt, te ikka viitsite.....
Nende Fiattide ja Mitsude kõrvale poleks oodanudki. Läheb musta numbri alla? Sellega peaks suht lihtne olema, koosneb 120st osast ja enamus on letikaup Smile
Koledate Käulade Kogule igatahes vääriline täiendus.
See ju teretulnud ,et inimesed veel viitsivad ise oma kätega teha. Ilu on vaataja silmis ja siin teemas olevad isendid mulle meeldivad Wink.Mustanr sapakad on ideaalis kõik samasugused, need aga vaadatavad omapärakulised! Sellist saab lõpmatuseni koostada letikaubast ja naabrimehe kuurikraamist, kartmata ajaloolaste turmtuld. Edu!

vanaraud ja " vana raud " ei ole päris samad.....
Vasta
#29

Subaru manuaalkastile on lahendus ammu olemas, maksab muidugi rõvedalt.
http://www.subarugears.com/Pricing/Pricing.html

H4 mootor manuaalkastiga oli kapoti all mõõtes ratta tsentrist rihmarattani umbes- täpselt pool meetrit.
Vasta
#30

(13-11-2020, 19:15 PM)spitfire Kirjutas:  Tagasi juurte juurde: Chevrolet Corvair. S
...
Aga tulemus oleks rubriigist: mis juhtub siis kui maailma kõige ohtlikum auto ristata ... nojah teate küll millega. 

See töö ei ole kindlasti mitte piisoffkeik.

Ehk just teemaalgatajale paras suutäis Cool

Hayabusa oleks liiga igav.
Vasta
#31

Kunagi aastat 15+ tagasi oli autolehes? Artikkel kuidas keegi osavnäpp tartus ehitas muhu sisse maeimäleta kelle tootja mootorit. Tagaistmete asemele, suured öhuvötud külgedel ja muidu ka pikemaks-laiemaks-madalamaks masin. Katsun millasgi arhiivides tuhnida, ehk leian üles vöi siis kellelgi teisel lööb ka ette millest räägin
Vasta
#32

(14-11-2020, 11:13 AM)pisipunk Kirjutas:  Kunagi aastat 15+ tagasi oli autolehes? Artikkel kuidas keegi osavnäpp tartus ehitas muhu sisse maeimäleta kelle tootja mootorit. Tagaistmete asemele, suured öhuvötud külgedel ja muidu ka pikemaks-laiemaks-madalamaks masin. Katsun millasgi arhiivides tuhnida, ehk leian üles vöi siis kellelgi teisel lööb ka ette millest räägin
http://www.muhuklubi.ee/www/index.php?na...2&start=84

Antud lingil pildid aadressi järgi kohe kaduvas album.ee-s, nii et soovitan alla laadida.
Vasta
#33

Mis sul selle originaal kero vastu on? See põrguline kütab ju päris kähku selle asjanduse saunaks.
Vasta
#34

Pakkumata on jäänud vist ainult paadi päramootor, mis asukoha järgi sobiks suht ideaalselt. 
Elektrijõud on ehk ka variant, ja kui ilmaennustus talvisemaks peaks minema, võiks ju ka roomiku ning juhtsuusa peale mõelda.
Vasta
#35

https://www.youtube.com/watch?v=GUflKnuYTZs   subaru mootor ja transporteri kast
Vasta
#36

(14-11-2020, 11:13 AM)pisipunk Kirjutas:  Kunagi aastat 15+ tagasi oli autolehes? Artikkel kuidas keegi osavnäpp tartus ehitas muhu sisse maeimäleta kelle tootja mootorit. Tagaistmete asemele, suured öhuvötud külgedel ja muidu ka pikemaks-laiemaks-madalamaks masin. Katsun millasgi arhiivides tuhnida, ehk leian üles vöi siis kellelgi teisel lööb ka ette millest räägin

Ei oska öelda kas räägime ühest ja samast autost aga see võis olla vist aastal 93 või 94. Orjentiiriks on autojuhi kutsetunnistuse väljastamine. Oli eestis uus asi ja neid kursusi tehti ainult Tallinnas ja oli vist esimene aaasta kui sellega tegelema hakati. 

Vot tol sügisel oli Susi hotelli juures  platsil müüa kollane 965  millele oli paigaldatud mingi Žiguli mootor tagumise istme asemele. Auto oli kahekohaline ja nägi väga pro välja. Max kiiruseks oli aknal oleva info järgi 150km/h. Hnda ei mäleta aga meeles on see,et tol korral tundus see ikka väga krõbe. Tagumised poolteljed olid tehtud tavalisest saksa päritolu põllumajanduslike ristidega mitmiknuudiga kardaanist.
Rattad olid all laiad ja madalamad kui originaalil. Ja masin ise tundus ka kuidagi madalam kui originaal. Olid veel koopalaiendid mis välimuse eriti ülbeks tegid.

Aquila captas non muscas.
Vasta
#37

Daff'ile:
Ilmselt ei räägi, see jutuksolev oli ehk audi mootoriga ja täitsa huupi pakun, et ei saanudki kunagi valmis. 
Nägin isegi kunagi seda artiklit ja sellal tundus üsna uhke värk olema, aga see oli hilisemal ajal kui 94

Karateturbo-kolm purki ja tiguWink
Vasta
#38

Kuskil peaks üks kollane kabrio ka pesitsema, oli ka omal ajal nii autolehes kui ka muus meedias...

Seda vist mõtlesin: Kõllane muhk

Miskipärast meenus et seebikarp kabrio oli ka liikvel, aga võin eksida. 
Endal oli sel ajal poollahtine valge kabrio seebikarp mis lõpuks varuosadeks läks.

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta
#39

Seebikarp kabrio,lilla,  oli leivategija toode, siis vw polo pöhjale ehitatud. Resideerub praegusel aja haapsalus, mu ema naabri gaarazis Smile
Nostalgiapäevadel oli ka sel aastal liikvel.

Karateturbo-kolm purki ja tiguWink
Vasta
#40

Kui ma hästi mäletan, siis see Leivategija tehtud lillat värvi sapakas on ka 20cm laiemaks tehtud. Igatahes sapakatest rääkides on tegu sellise pulli putukaga, mille nägemine alati tuju heaks teeb.
Pärnus oli kunagi üks kollane muhk, mis tegi tuju heaks juba siis, kui seda tulemas kuulsid- neil on ju selline iseloomulik vinguv hääl Big Grin
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne