Lekkivate mootoritihendite pidamasaamine
#21

Tere!

 Seda hermeetikut võite toppida igale poole aga igal asjal omad nõksud. Esimene õhuke kiht tihendi mõlemale küljele ja lasta ära kuivada täielikult. Ei pea selle hermetsiga läbustama, liigne satub valesse kohta. Järgmisena uus õhuke kiht mõlemale poole ja siis võib hakata kokku laduma ja pingutama. Ennem siiski lasta mingi aeg kuivada. Kui koheselt tihendid kokku teha ja põhi alla, surub hermetsi vahelt välja ja kuskil lokudes jääb asi ikka puudulikuks ja õli tuleb.
T.

Üleliigne kraam vahetusteks ja realiseerimiseks...... http://nagi.ee/photos/TALUPOEG/sets/298633/

Pakkuda erinevaid veneaegseid kiilrihmasid. Uuri asja!

Üleliigsed veljed ja kummid:
http://nagi.ee/photos/TALUPOEG/sets/407007/
Vasta
#22

(21-11-2020, 16:51 PM)Talupoeg taluja Kirjutas:  Tere!

 Seda hermeetikut võite toppida igale poole aga igal asjal omad nõksud. Esimene õhuke kiht tihendi mõlemale küljele ja lasta ära kuivada täielikult. Ei pea selle hermetsiga läbustama, liigne satub valesse kohta. Järgmisena uus õhuke kiht mõlemale poole ja siis võib hakata kokku laduma ja pingutama. Ennem siiski lasta mingi aeg kuivada. Kui koheselt tihendid kokku teha ja põhi alla, surub hermetsi vahelt välja ja kuskil lokudes jääb asi ikka puudulikuks ja õli tuleb.
T.
Kui küsida tohib-milleks tihend kui hermetsi panna?
Vasta
#23

Minu arvamus -hermets vajab suuremat steriilsust+õiget doseerimist.
Vasta
#24

Kui mul kunagi surve karterist väljapääsu otsis läbi tihendi siis see silikoon jäi pärast eri lahenduste katsetamist pidama. Nii hästi likvideeris tagajärje ära et põhjustega tegelemine lükkus mitu aastat edasi.
Vasta
#25

(21-11-2020, 18:18 PM)vwt2 Kirjutas:  
(21-11-2020, 16:51 PM)Talupoeg taluja Kirjutas:  Tere!

 Seda hermeetikut võite toppida igale poole aga igal asjal omad nõksud. Esimene õhuke kiht tihendi mõlemale küljele ja lasta ära kuivada täielikult. Ei pea selle hermetsiga läbustama, liigne satub valesse kohta. Järgmisena uus õhuke kiht mõlemale poole ja siis võib hakata kokku laduma ja pingutama. Ennem siiski lasta mingi aeg kuivada. Kui koheselt tihendid kokku teha ja põhi alla, surub hermetsi vahelt välja ja kuskil lokudes jääb asi ikka puudulikuks ja õli tuleb.
T.
Kui küsida tohib-milleks tihend kui hermetsi panna?
Tohib ikka.
No kui ei saa kuidagi pidama teatud defektide korral. Samuti tekitab ennem kuivanud õhuke kiht väikese kummist "tihendi" mis aitab kõik lohud kindlalt täita. Eks proovige järgi ise. Ma ise lähen igal juhul kindla peale välja. Mängudeks vähe aega. Big Grin

Veel mainin ära, et paljud kärrivennad panevad hermetsiga mootoripooli kokku, jättes tihendi üldse panemata. Täiesti vale võte. Sellest pole kasu, kuna hermets kaob poolte vahelt minema. Tihendi peab ikka panema. Mis kasu on sellest hermetsist, kui see poolte vahel jehhat on pannud....
T.

Ps. EW aegne nali ka juurde....

Nimelt oli üks mustlane veele peale peeretanud ja öelnud: " Ikka palju parem, kui paljas vesi!"

Üleliigne kraam vahetusteks ja realiseerimiseks...... http://nagi.ee/photos/TALUPOEG/sets/298633/

Pakkuda erinevaid veneaegseid kiilrihmasid. Uuri asja!

Üleliigsed veljed ja kummid:
http://nagi.ee/photos/TALUPOEG/sets/407007/
Vasta
#26

(21-11-2020, 19:52 PM)Mart Laanelepp Kirjutas:  Kui mul kunagi surve karterist väljapääsu otsis läbi tihendi siis see silikoon jäi pärast eri lahenduste katsetamist pidama. Nii hästi likvideeris tagajärje ära et põhjustega tegelemine lükkus mitu aastat edasi.

Ma ka seda kasutan. Pole probleeme olnud.
Vasta
#27

(21-11-2020, 19:52 PM)Mart Laanelepp Kirjutas:  Kui mul kunagi surve karterist väljapääsu otsis läbi tihendi siis see silikoon jäi pärast eri lahenduste katsetamist pidama. Nii hästi likvideeris tagajärje ära et põhjustega tegelemine lükkus mitu aastat edasi.
Sama asi nagu victor reinz aga würthi pakendis.

Opel Manta B 2x 1980:Toyota Celica Supra 1983
Vasta
#28

Kuna silikon ei ole bensu kindel, siis päris igale poole ta ka ei sobi. Ilmselt algul pidama jääb, aga eks aja jooksul kokkupuutel bensiiniga teeb bens oma töö. Need kohad kus ka bens käib läbi, olen kasutanud Hylomari. Täna saab seda juba isegi Motonetist. Kuna mul käib lisaks õhule ka bensiin läbi turbo, siis oli päris tõsine otsimine, et sobiv bentsu mitte kartev mögin sinna vahele leida. Turbogurud ei teadnud sellest midagi, või pigem ei tulnud selle pealegi, et vaadata, vaid panid oma kraami, mis neil töölaual, kus saksa tähtedega kiri peal, et ei ole bensu kindel.

Triumph GT6, Corvair Spyder, Datsun 280Z, BMW E21, VW Buss
Vasta
#29

(22-11-2020, 16:30 PM)spitfire Kirjutas:  Kuna silikon ei ole bensu kindel, siis päris igale poole ta ka ei sobi. Ilmselt algul pidama jääb, aga eks aja jooksul kokkupuutel bensiiniga teeb bens oma töö. Need kohad kus ka bens käib läbi, olen kasutanud Hylomari. Täna saab seda juba isegi Motonetist. Kuna mul käib lisaks õhule ka bensiin läbi turbo, siis oli päris tõsine otsimine, et sobiv bentsu mitte kartev mögin sinna vahele leida. Turbogurud ei teadnud sellest midagi, või pigem ei tulnud selle pealegi, et vaadata, vaid panid oma kraami, mis neil töölaual, kus saksa tähtedega kiri peal, et ei ole bensu kindel.
Sõna-silikoon on üld mõiste-ka rinda panevad seda.Õige on vastavale keskkonnale vastav hermeetik.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne