01-12-2020, 13:49 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 01-12-2020, 13:52 PM ja muutjaks oli CHRhmm.)
Kahjuks saan rääkida oma kogemusest pisikeste klotside osas nt K58/voshod1/2/3 piduriklotsidest.
Lasin pidurimeistril (Pidurimeistri Oü, Siduri 9, Tallinn 11313, +372 6 555 522, info@pidurimeistri.ee, www.pidurimeistri.ee) klotsi katted vahetada. Andsin klotsid, millel põhjaks alumiinium.
Tegelane (meister, kes ka ise klotside üleandmise hektel nostalgitses, et tunneb need klotsid unepealt ära... eeldan, et siis teab mis seal kõige parem on) kleepis pidurikatted peale. Tööga ja hinnaga jäin sellel hetkel rahule.
Sõites tee või tina esipidur ei võta nagu sooviks - reguleeri kuidas tahad. Ajasin süü ebasümeetrilise rummu ja nõrga piduri hoovastiku taha. Tegin ka pidurihoovastikus muutsi e. tummisemaks, suruendasin ka käiku + rumm ilusti ümaraks aga ei midagi...
Tagapiduril probleeme polnud, sest jalaga vajutades võtab ratta plokki ilusti - mootorattal kaalu ka vähe ning loha kergelt tulema. Tagapidur on n.ö. siis abiks.
Klotsidega sai sõidetud ~8000km ja siis võtsin sahtlist vene vähe kasutatud originaalid (pildil paremad), millel katted peale needitud.
Nende klotsidega pidurdab esipiduriga väga hästi - seal kus taastatud asjad jänni jäid.
Kas neid katteid on erinevaid ka tänapäeval või pean hakkama otsima "vanu" katteid ja ise peale neetima?
Kõnealused klotsid...
Lasin pidurimeistril (Pidurimeistri Oü, Siduri 9, Tallinn 11313, +372 6 555 522, info@pidurimeistri.ee, www.pidurimeistri.ee) klotsi katted vahetada. Andsin klotsid, millel põhjaks alumiinium.
Tegelane (meister, kes ka ise klotside üleandmise hektel nostalgitses, et tunneb need klotsid unepealt ära... eeldan, et siis teab mis seal kõige parem on) kleepis pidurikatted peale. Tööga ja hinnaga jäin sellel hetkel rahule.
Sõites tee või tina esipidur ei võta nagu sooviks - reguleeri kuidas tahad. Ajasin süü ebasümeetrilise rummu ja nõrga piduri hoovastiku taha. Tegin ka pidurihoovastikus muutsi e. tummisemaks, suruendasin ka käiku + rumm ilusti ümaraks aga ei midagi...
Tagapiduril probleeme polnud, sest jalaga vajutades võtab ratta plokki ilusti - mootorattal kaalu ka vähe ning loha kergelt tulema. Tagapidur on n.ö. siis abiks.
Klotsidega sai sõidetud ~8000km ja siis võtsin sahtlist vene vähe kasutatud originaalid (pildil paremad), millel katted peale needitud.
Nende klotsidega pidurdab esipiduriga väga hästi - seal kus taastatud asjad jänni jäid.
Kas neid katteid on erinevaid ka tänapäeval või pean hakkama otsima "vanu" katteid ja ise peale neetima?
Kõnealused klotsid...
Riga7 (1972), Kovrovets K58 (1958), K58@100, Minsk M103 (1963), Jawa 360 + velorex 560 (1972), Jawa 559(1965), 2x Kovrovets K-175 (1958), Triumph Bonneville T100 (2019)
50+ vanused rattad EU matkad e. FB teema "Lõunasse Päikest otsima": https://www.facebook.com/groups/471167806998913