11-12-2020, 17:00 PM
Tervitus. Uuriks mida teha ülekoormusest kõveraks läinud respo kerghaagise sillaga, kus on knott rummud. Mõtlen, et peaks vist uue silla tegema aga kuidas saaks originaalist tugevam?
(11-12-2020, 17:46 PM)Laurimetall Kirjutas: Hetkel originaal on mingi kahest vist 50mm vinklist kokku toruks keevitatud . Vb pole õiget läbimõõtu nelikanti võtta ja siis on nii tehtud. Haagisega on veetud ca tonniseid koormaid.
(12-12-2020, 00:50 AM)nastik Kirjutas: Ma pressisin enda haagisel sillatala sirgeks ja keevitasin nurkraua alla nii et see oleks nagu nool alla poole. Rohkem pole probleeme olnud.
(13-12-2020, 11:22 AM)muska71 Kirjutas:Pead silmas sellist lahendust: polditav rattarumm(13-12-2020, 11:16 AM)Laurimetall Kirjutas: Kas uue toru tegemisel ja rummude keevitamisel õnnestub kokkujooks ja kalded täpselt teha?milleks rummusi keevitada?poltidega kinni ja vajadusel lihtne vahetada.pakun,et gramm siia sinna seda kokkujooksuja kallet eimuuda midagi.
(13-12-2020, 11:46 AM)margus61 Kirjutas:mina olen ühe ava ise puurinud ja keermestanud ja ei pea läbivat ava puurima.kui sillatala 50x50 5 mm seinaga siis tuleb rattavõlli pisut relaga tuunida muidu sisse ei lähe ja hiljem vahetades on probleeme kätte saamisega.mul seni kõik poldiga kinnitatud ja alul sai neid ülekoormusega kõverasse aetud ja kõverad olid kõik laagri juurest mitte poldi kinnitusava juurest seega poldiga kinnitatav on tuginedes pikale kogemusele toimiv lahendus.(13-12-2020, 11:22 AM)muska71 Kirjutas:Pead silmas sellist lahendust: polditav rattarumm(13-12-2020, 11:16 AM)Laurimetall Kirjutas: Kas uue toru tegemisel ja rummude keevitamisel õnnestub kokkujooks ja kalded täpselt teha?milleks rummusi keevitada?poltidega kinni ja vajadusel lihtne vahetada.pakun,et gramm siia sinna seda kokkujooksuja kallet eimuuda midagi.
Mul tekitab see natuke umbusku, kuna nõrgimaks kohaks jääks võll välimise poldiava kohalt.
Kui võll istub sama täpselt nelikanttorust sillatala sisse, siis pole kallete ja kokkujooksuga muret. Kui toru võllist suurem, siis keevitab võlli nelikanttoru ühte ülemisse nurka ja jälle muretu.
Teemaalgatajal soovitaks enne tegema hakkamist rattalaagrite seisukord üle kontrollida. Kohati kipub olema kulukaup ja kui need (+simmerid) ka vahetamist vajavad, vbl osutub siiski otstarbekamaks uue silla ost.