Renault Magnum
#21

Kas mingi selline skeem pole, et võtad autorongina arvele näiteks koos 3 sillalise O2 haagisega ja ei pea midagi maksma.
Vasta
#22

Ark-s tuleks haagise andmed vähe muuta, et täismass 2+3 jääks alla 35999 kg, siis peaks 0 rida olema.
Vasta
#23

(05-01-2021, 00:05 AM)Brrr Kirjutas:  Ark-s tuleks haagise andmed vähe muuta, et täismass 2+3 jääks alla 35999 kg, siis peaks 0 rida olema.
Kas see asi reaalselt ka läbi läheb? On keegi teinud nii?
Vasta
#24

Jäädvustasin pisut ukseluku vahetamiseks tehtud tühja tööd. Oleks piisanud ka polstri lahti laskmisest, et see üks varras lingi küljest lahti saada. Aga samas oli hea tunne, sai ukse seestpoolt tolmust puhtaks  https://www.youtube.com/watch?v=wl8NO4sypok
Vasta
#25

(10-01-2021, 17:07 PM)Raudpats Kirjutas:  
(05-01-2021, 00:05 AM)Brrr Kirjutas:  Ark-s tuleks haagise andmed vähe muuta, et täismass 2+3 jääks alla 35999 kg, siis peaks 0 rida olema.
Kas see asi reaalselt ka läbi läheb? On keegi teinud nii?
Haagist veel ei ole, aga kui  hangin, siis proovib selle skeemi järgi. Niikuinii suuri koormaid sellele hobiautole vast kunagi peale ei raatsi panna. Aga seniks on ta arvelt ajutiselt kustutatud igasuguste liigsete kulude vältimiseks
Vasta
#26

(04-01-2021, 23:49 PM)mlsluik Kirjutas:  Esisild siis vist lehtvedru peal kui 70€ kvartal?

https://www.emta.ee/et/eraklient/maa-soi...ksu-maarad
 Esisild jah terase peal, pehmeks muudavad selle auto kabiinipadjad mida on neli
Vasta
#27

Ilmad on nagu on, või olen pehmoks muutunud, aga peale pori lihvimise pole autoga suurt midagi ette vahepeal võtnud. Jah, panin ükspäev hääled sisse ja proovisin liigutada aga oli jälle porine ja pisut maa sisse vajunud, noh, palju pole tal vaja et kinni jääda, nii et muud ei juhtunud kui libisesin veel rohkem küljele ära ühe kena ploomipuu vastu peaaegu. Rehvimustrid ju ka sellised hooaja lõpu omad... aga vähemalt istme lammutamise video tegin valmis. Ja lõppu panin ka kardaani loksutamise ja mootorist lekke kaadrid. Leke on kõige huvitavam, see peaks olema kütusetoru, aga võib ka olla mingi õlitoru. Vot pole suurte diiselmootorite hingeeluga grammigi kursis ju veel. 
   
https://www.youtube.com/watch?v=RKttTbXTY1U
Vasta
#28

Õli jookseb mööda pihusti juhtmeid. Selleks et leke peatada tuleb klapikambri kaas maha võtta ja see plokist läbitulek uuesti silikoneerida n ö uus seen panna. See pole väga suur töö  Cool
Vasta
#29

(08-03-2021, 22:18 PM)Lanseron Kirjutas:  Õli jookseb mööda pihusti juhtmeid. Selleks et leke peatada tuleb klapikambri kaas maha võtta ja see plokist läbitulek uuesti silikoneerida n ö uus seen panna. See pole väga suur töö  Cool
   Käisin Volvo's uurimas, sain teada, et õnn on minust mööda läinud. DXI 13 mootoril on see mootorisisene juhtmepunt eraldi müügil koos selle läbiviiguga mingi 200-300€ eest. Kuna minul on DXI 12 mootor, siis sellel on kogu juhtmestik ühes tükis, nii et kui tahaks tehasekvaliteediga lekke pidama saada, peaks investeerima juhtmestikku 900+käive. Võib-olla see on isegi hea mõte nii vana auto puhul, kogu juhtmestik uus panna...Soovitati ka proovida tihendada paisuva silikooniga kui raha vähe. Aga ei pidanud kindel lahendus olema, võib pidada aastaid, aga võib pidada ka paar päeva. See kõik esialgu siis teooria, praktika selgub, kui hakkan ka reaalselt asja lahti kitkuma. Võib-olla õnnestub mingi tehase omast parem lahendus sinna isegi välja mõelda.
   Raskeveoki maksust vist õnnestub ka üsna lihtsalt mööda minna,kindluse mõttes  tahaks muidugi seal süsteemis töötava inimese käest üle küsida. Kui logisin end maanteeameti kodukale sisse ja avasin Magnum'i andmed, ilutses seal aken "deklareeri autorongi mass" Sisestasin sinna siis haagise massiks 27000 kopikatega mis teebki kokku autoga , mille täismass on mingi 7788 umbes , alla 35999 kg mis oli tingimuseks, et ei pea raskeveokimaksu maksma. kandevõimet jääb umbes 19000 kg millest mulle on küll ja veel nii vana auto puhul. 
  Lisaks uurisin , et tunnihinne nii vanale masinale on seal hoolduseks 49€ ja elektritööd 70€ tund nii et kui dr Youtube.com ,interneti ja minu ühine ajupotensiaal probleemidega hakkama ei saa, tuleb auto selliste hindadega veeretada professionaalide kätte. Mingi üldise ülevaatuse ja läbiraputamise mõttes on plaan ta sinna ka kunagi viia..
klapikambrikaane lahtivõtmine võib lihtne töö olla, aga kõigepealt tuleks lahendada probleem kabiini tõstmisega. Esimene katse ei andnud erilisi tulemusi, nüüd närkasin veel, et pumbal on kolm kohta kuhu saab ühendada õlitoru, aga ainult kaks neist on kasutuses, kolmas seisab tühjalt. KAs see peabki nii olema või on mingi kontuur sealt jooksu pannud, vot see on küsimus...
Vasta
#30

Alustuseks lisa putkatõstepumbale atf' i juurde, vanaduses kipub neil õli kuskile haihtuma.  Oma praktikas on kõik peale õli lisamist putkat tõstma hakanud. Õlipunn alla lastes üldse külge panemata jätta ja külge keerata siis, kui putka all!

Retro-Style




Vasta
#31

(08-03-2021, 22:18 PM)Lanseron Kirjutas:  Õli jookseb mööda pihusti juhtmeid. Selleks et leke peatada tuleb klapikambri kaas maha võtta ja see plokist läbitulek uuesti silikoneerida n ö uus seen panna. See pole väga suur töö  Cool
   Käisin Volvo's uurimas, sain teada, et õnn on minust mööda läinud. DXI 13 mootoril on see mootorisisene juhtmepunt eraldi müügil koos selle läbiviiguga mingi 200-300€ eest. Kuna minul on DXI 12 mootor, siis sellel on kogu juhtmestik ühes tükis, nii et kui tahaks tehasekvaliteediga lekke pidama saada, peaks investeerima juhtmestikku 900+käive. Võib-olla see on isegi hea mõte nii vana auto puhul, kogu juhtmestik uus panna...Soovitati ka proovida tihendada paisuva silikooniga kui raha vähe. Aga ei pidanud kindel lahendus olema, võib pidada aastaid, aga võib pidada ka paar päeva. See kõik esialgu siis teooria, praktika selgub, kui hakkan ka reaalselt asja lahti kitkuma. Võib-olla õnnestub mingi tehase omast parem lahendus sinna isegi välja mõelda.
   Raskeveoki maksust vist õnnestub ka üsna lihtsalt mööda minna,kindluse mõttes  tahaks muidugi seal süsteemis töötava inimese käest üle küsida. Kui logisin end maanteeameti kodukale sisse ja avasin Magnum'i andmed, ilutses seal aken "deklareeri autorongi mass" Sisestasin sinna siis haagise massiks 27000 kopikatega mis teebki kokku autoga , mille täismass on mingi 7788 umbes , alla 35999 kg mis oli tingimuseks, et ei pea raskeveokimaksu maksma. kandevõimet jääb umbes 19000 kg millest mulle on küll ja veel nii vana auto puhul. 
  Lisaks uurisin , et tunnihinne nii vanale masinale on seal hoolduseks 49€ ja elektritööd 70€ tund nii et kui dr Youtube.com ,interneti ja minu ühine ajupotensiaal probleemidega hakkama ei saa, tuleb auto selliste hindadega veeretada professionaalide kätte. Mingi üldise ülevaatuse ja läbiraputamise mõttes on plaan ta sinna ka kunagi viia..
Vasta
#32

Meil ei ole ükski lekkima hakanud silikooniga tehes. Neid umbes kümmekond või rohkemgi meil tehtud.
Vasta
#33

(09-03-2021, 00:51 AM)Lanseron Kirjutas:  Meil ei ole ükski lekkima hakanud silikooniga tehes. Neid umbes kümmekond või rohkemgi meil tehtud.
 Teil? Kümneid Magnumeid??? töötad vist Paradiisis Big Grin
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne