Projekt: BMW X66 GAZ M53
#21

(06-01-2021, 23:54 PM)uhti4x4 Kirjutas:  Tuleb äge putukas. Edu ehitamisel. 66 tehnika on hea,mu autol kaheksas aasta jookseb ja ikka kestab ilusti.

Gaz 66 sildadele ehitamine on suht kindla peale minek jah. 
Mersu on Sul kuramuse hea väljanägemisega, mis seal salata, latt on Sinupoolt üsna kõrgele seatud.  Toungue Big Grin

See esimene punane passat on kusjuures siin samas naabertalus...

   

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta
#22

Ohoo Cool - väga äge et see ka ikka veel elavate kirjas on. Kas see viimasel ajal omaniku vahetand või ikka Lauri käes?
Vasta
#23

(07-01-2021, 10:19 AM)uhti4x4 Kirjutas:  Ohoo Cool - väga äge et see ka ikka veel elavate kirjas on. Kas see viimasel ajal omaniku vahetand või ikka Lauri käes?

Lauri käes ikka, nädalavahetusel just toimetas sellega ja lükkas lund.
Vasta
#24

Ma ikka vaatan seda Passatit ja mõtlen, et kuidas sellega üldse sellist peenemat tööd teha on- pildi järgi pole esiaknast välja vaadates vist väga aimugi,kus see sahk on või mis saha ette satub. Mõistan, et need pulgad ongi saha küljes saha serva aimamiseks, kuid siiski. Või on seal mingid oma nipid? Polo kõrgus on ses suhtes tunduvalt mõistlikum. 
PS. See on lihtsalt üks mõttekäik, mis ei ole kuidagiviisi kritiseerimisena mõeldud- pullid asjad on mõlemad, loomulikult on põnevv teada, mis käesolevast projektist tuleb Smile
mlsluige tegemisi vaatan alati suure huviga, need on alati piisavalt segased ja lahedad Cool
Vasta
#25

Mõnusalt segased on nad seal küll.

Ma jälle imetlen nende säärejooksu - kuda nad säärastesse tornidesse küll saavad ilma redeli või liftita?
Vasta
#26

(07-01-2021, 12:20 PM)v6sa Kirjutas:  Mõnusalt segased on nad seal küll.

Ma jälle imetlen nende säärejooksu - kuda nad säärastesse tornidesse küll saavad ilma redeli või liftita?
 

Ahti on passatile astmelaua teinud ja polol püüdsin jätta kere võimalikult madalale et saab maast sisse astuda... Kuigi mis seal salata, mõned püksid olen lõhki käristanud küll...  Big Grin Big Grin

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta
#27

(07-01-2021, 12:20 PM)v6sa Kirjutas:  Mõnusalt segased on nad seal küll.

Ma jälle imetlen nende säärejooksu - kuda nad säärastesse tornidesse küll saavad ilma redeli või liftita?


Ega kerge ei ole. Siin videos on mitu korda näha ka juttu sellest  ronimisest Smile
https://youtu.be/AG6SvgxoiEE
Vasta
#28

Vähem möla, pikem samm.  Laias laastus siit saab pildi ette milline see välja nägema hakkab. Nüüd pikk ja vaevaline kere ja raami kokkusobitamine järgmiseks. 
Tempo on peal igatahes.

                   

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta
#29

Tahtsin selle pildi peale kommentaariks ühe toreda tsitaadi panna aga otsingu tulemusena selgus, et asjaomane on ZIL pickup teemas ise selle autor ehk
Selline kabiini lõikumine oleks sama tark tegu kui metskassile rehaga võid persse lükata...
Vasta
#30

Big Grin Toungue Big Grin Big Grin

See hea teks jah ning minu kirjutatu ka pealekauba, aga autoriõigused kuuluvad kellegile teisele ehk kusagilt kuuldud lause mingi vähe keerulisema ettevõtmise kohta...  Big Grin

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta
#31

Esimest korda kui saan öelda, et peemvee haapjatt ka millekski kõlbab (põlvkonnast sõltumataselt). Nii kõrgel istudes on vist isegi lootust kesktunnelit ja põhjaplekki niipidi lõigata, et juht ja kõrvalistuja võivad sisenedes oma jalad kaasavõtta, kuna neile jääb ruumigi Smile

_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Vasta
#32

Teljevahe ja rattakoobaste suhe tundub ideaalne. Kas muutsid midagi või kõik tehase mõõtude järgi?
Vasta
#33

Pool meetrit lähemale tagasilda ja raam tagant lühemaks.

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta
#34

                   

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta
#35

Järgmine nädal peab paika saama siis kere. Selleks sai tellitud tagasilla uued suured puksid, kaks ette, kaks taha. Mootor läheb alla raami vahele kus vanasti 66 mootor oli. Käigukasti ja sidurid veel pole aga küll need ka saab. Tegelikult on üks 2.0 mootor riiulisse jäänud koos kastiga aga pole õrna aimugi kas otsa istub, eks tuleb proovida. 

Rooliga asi veel vähe lahtine, roolikarbi saaks võibolla kuidagimoodi ette rattakoopasse ära mahutada ja mingi viguriga kardaani ka sinna vedada... Roolivõimu pump jääks siis juba bemari oma, aga seda veel mõtleb. Võibolla parem dosaator ja silinder panna. Dosaatoreid riiulis uusi igasuguseid, eriti hea lahendus oleks kahepoolne roolisilinder paraleelvarda vahele aga sedagi tuleb veel vähe seedida.  Või silinder küljepeale, kui siis on õlakuga varsti aamen. 

Tagasilla kaardaan tuleb ümber teha kuna sild nüüd vahekastile pool meetrit lähemal. Orginaal ristid ka enam ei sobi nurga pärast. Üks idee on tega nii vahekasti kui silla külge flantsid jjv nuutidega ja osta 100 eurine traktori jjv kardaan vahele ja asi tahe. Siis saab veel ristid välja vahetada suuremate vastu ja mis hetkel kõige reaalsem tundub et lõikab orginaal ristid vahelt välja ja paneb püsikiirusliigendid asemele. 

Kere tuleb raami suhtes ca 10cm kõrgemale et esiratastele piisavalt ruumi jääks. Hetkel niisama vabalt istub peal et propotsioone paika saada. Lõpuks kui kere paigas vaatab palju vintsidele ruumi vaja, kui vintsid paigas siis toob esistanget autole lähemale ja tagant ka üleliigsed nurgad maha.

Eks jooksvalt vaatab. 

Kellegil kaarrehvidele õhukumme pole üle?  24" olid vist, sobivad ka vast T150K ja CK omad. Paar kaarkummi võiks ka välja vahetada.

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta
#36

Ja nüüd reklaamipaus. 

Kuna ise aktiivselt allilmas tegev ja enamus aega ja auru kulub tunneliehitustele, siis tuleb tänada mehi kes hoiavad asjad liikumas sel ajal kui ise ära. 
Metallitööde ja erinevate masinate ehitusega tegeleb Lennart Lemberg ja tema ettevõte Purustus OÜ   
Siit saab abi kui vaja asi ära teha.  Kui sellist masinat veel ei ole, siis ehitame.  Kui soovid midagi purustada siis vaata lisa:   https://www.purustus.ee

[Pilt: llogo.webp]

Siis muidugi remont ja hooldustööd firmas Luige Autohooldus, lahenduse leiavad ka kõige keerulisemad probleemid.  Tänud Sander ja Mikk. Kui vaja sõidukit remontida siis võtke ühendust: Sander 53073355
Asukoht Tartumaa, Uula tee, Rämsi.


Eks kui valmis siis teen pikema loetelu kõigist kes nõu ja jõuga abiks olnud.  
Tänud ka kõigile kaasaelajatele. Ägedad olete.

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta
#37

Kaarrehvid peaks ju ilma öhukummita olema
Vasta
#38

Tuttaval treialil tekkis küsimus, et mis treipingiga tegemist on?
Kas 1A624/ 1A625 ? 

https://forum.automoto.ee/attachment.php?aid=85412
Vasta
#39

Kere on nüüd raami küljes. Sai tellitud uued X5 tagumised sillapuksid ja nende peale tehtud. Ette 2, taha keskele 1.  Siis jääb raamil ruumi läbipaindeks ja  ei hakka kere murdma.

   

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta
#40

Viimaselt pildilt tundub et kas on rattad liiga väikesed või kere liiga kõrgel. Aga üldiselt on äge projekt.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne