Projekt: BMW X66 GAZ M53
#41

(15-01-2021, 01:27 AM)vanapagan Kirjutas:  Viimaselt pildilt tundub et kas on rattad liiga väikesed või kere liiga kõrgel. Aga üldiselt on äge projekt.

Kere sai ca 10cm tõstetud raamist üles et ratastele vaba ruumi jääks, eriti esisillal. Sealt tuleb niigi veel karbi otsast logarid eemaldada. 
Tagumine ots võibolla veel tuleb vähe allapoole kui kõik muu tehnika paika saab.  Kere ei taha lõigata, õigemini polegi kerelt sellist nahka mida saaks eemaldada, põhimõtteliselt ees kohe kandev piilar.  Masin peab suutma üle katuse käies kerekuju säilitama.

Ja mis seal salata, eks mõõdulint on ka korra T150-K rehvidel peal käinud tulevikule mõeldes, aga see pole hetkel päevakorras.

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta
#42

Saksmannid panevad välise turvapuuri peale säärastele asjadele.

Krt, mida rohkem ma pilte vaatan, seda rohkem vajab see kabiin keskele 15 cm laiendust Big Grin
Vasta
#43

(11-01-2021, 14:48 PM)nissan.pickup99 Kirjutas:  Tuttaval treialil tekkis küsimus, et mis treipingiga tegemist on?
Kas 1A624/ 1A625 ? 

https://forum.automoto.ee/attachment.php?aid=85412


 1A63 aastast 1954 ehk?

   

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta
#44

Mina näen küll teksti 1Д53А. Ei, pigem ikka 1Д63А. Kui viimane ,siis välja näeb umbes nii: Link

Tarkus ei tule alati aastatega, mõnikord tulevad aastad üksi ka.
Vasta
#45

Samm sammult...

           

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta
#46

Kuidas X5 enda esisild ja differ muidu välja näevad? Kas differ on mootori karterisse sisse ehitatud või on esisild eraldi?
Vasta
#47

(21-01-2021, 15:18 PM)Mart Laanelepp Kirjutas:  Kuidas X5 enda esisild ja differ muidu välja näevad? Kas differ on mootori karterisse sisse ehitatud või on esisild eraldi?

Differ oli ikka karteri kõrval aga pooltelg jooksis küll läbi karteri. Bemari sillad ongi hetkel nö varuosadeks. Tagant sai sillapukside kinnitused maha lõigatud ja esimesed kettad ja silindrid lähevad kasutusse, üks sellele masinale kardaanipeale ja teine komplekt teehöövlile käigukasti otsa.

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta
#48

Teemaväliseks küsimuseks veel et ei tea kas x5 vahekast saab kuidagi tuunida manuaalselt ümberlülitatavaks ka? Ma olen tükk aega ühest projektist unistanud kuhu v8 x5 oleks ideaalne doonor aga lähimate aastate jooksul vist ei jõua seda veel ette võtta  Smile Miks sa ise just diisli võtsid toorikuks mitte v8?
Vasta
#49

X5 diffrid oleks heaks doonoriks mõne sellise ühemehe maastikusõiduki ehituseks nagu Donnil käsil. Toungue
Ega need lukustatavad vist ei ole?
Vasta
#50

Otsisin küll bensukat doonoriks aga lõpuks tuli see isend küllaltki lähedalt ja hea hinnaga kätte. Pealegi varuosad ja mootorid on kilohinnaga.

Diffrite kasutusala ja lsd olemasolude kohta ei oska lisada hetkel miskit, pole uurinud. Eks lähevad riiulisse nagunii, äkki kellegil läheb vaja. 

Liigutasin täna masina ära teise töökoja juurde, teha jäänud veel peenemad tööd nagu rooli dosaator, kardaanid, pidurid jms pudi. Aju veel ümber kirjutada ja nipet näpet veel. Seoses piiritsirkusega võib nüüd väikse seisaku siia projektile sisse visata vist. 

       


'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta
#51

Ostaks hea meelega mõne elektrilise vintsi lisaks, ära ei ütleks ka ühest gaz 66 mehaanilisest vintsist.  Kui kellegil pakkuda või julgelt teada anda. Samuti varun tuleviku tarbeks kaarrehve ja velgi. Üks gaz 66 roolivõimu silinder võiks ka lisaks olla.

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta
#52

(26-01-2021, 11:15 AM)mlsluik Kirjutas:  Samuti varun tuleviku tarbeks kaarrehve ja velgi.
Kaarrehve saab siit, lisaks vananinalise kabiini jm põnevat Big Grin Kant peaks ju ka õige olema, enamvähem õkva koju sõita???

Täitsa liikuva vanatehnikata kohe...
Vasta
#53

(26-01-2021, 13:21 PM)PlyVal64 Kirjutas:  
(26-01-2021, 11:15 AM)mlsluik Kirjutas:  Samuti varun tuleviku tarbeks kaarrehve ja velgi.
Kaarrehve saab siit, lisaks vananinalise kabiini jm põnevat Big Grin Kant peaks ju ka õige olema, enamvähem õkva koju sõita???
Umbe kirves kahe rehvi eest või mis!  Väljaarvatud juhul kui see ülejäänud venelaste pask kuhugi ära ei kulu- näiteks ZILi kabiiniga teehöövel vms.
Vasta
#54

Jäi fb-s silma. Äkki tuleb kasuks:
[Pilt: fb.jpg]

Ise müügiga seotud pole.
Vasta
#55

(03-02-2021, 20:18 PM)corpy Kirjutas:  Jäi fb-s silma. Äkki tuleb kasuks:

Vaatasin ise ka seda, hinnad nõks krõbedad aga selle eest tunduvad korralikud rehvid olema.

Täna hommikul toodi just 4 velge koos rehvidega lisaks.  Toungue

   

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta
#56

Sai eile masin garaasi juurde sikutatud, ehk leiab mõnipäev aega et jätkata töid mis talvel pooleli jäid. Ajaga tõsiseid probleeme, tegemist palju.  Aga proovib sellega edasi minna.

               

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta
#57

Sai vähe tegeletud kardaanide ja pidurimajandusega, üks selle sama X5 ketas läheb käiku ning saab asukohaks vahekasti tagumise poole kus orginaalis käsipiduri trummel on. Et asi vähegi viisakas tuleks siis treisin kettale uue südamiku, eks mõni teine päev lõpetab. Enamus päevast möödus kõrvaliste toimetustega, hyperterm 1000 plasma sai näiteks uue vendi, ühele keevitusele sai kokku pandud uus gaasireduktor ja mingist vanast elektrimootorist sai õuepeale tehtud traathari lihvimiseks ja puhastamiseks. Vähem tolmu garaasis nüüd vast.  Ilus päikeseline kevadilm sai aga õhtul otsa ja sellega ka igasugune soov väljas edasi tegutseda...  Big Grin

               

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta
#58

Õhtul oli tunnike vaba hetke ja pidurisadul leidis endale sobiva koha. Igasuguseid kõverikke tuleb ikka isuga fabritseerida selliste masinate juures...   Big Grin

       

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta
#59

(16-01-2021, 23:50 PM)Wiki432 Kirjutas:  Mina näen küll teksti 1Д53А. Ei, pigem ikka 1Д63А. Kui viimane ,siis välja näeb umbes nii: Link


Igavesti vahva pink on,  kõiksugu kinu saab teha.  Eluvaim veel sees ja käed jalad otsas mingi ime läbi...  Rolleyes Toungue

       

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne