10-03-2024, 10:47 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 10-03-2024, 11:02 AM ja muutjaks oli mlsluik.)
Ei soosi tähtede seis või jalgade asend üldse antud masina valmimist. Ega väga ei panusta ka muidugi...
Aga nüüd järgmine takistus teele veerenud... Nimelt sai pandud peale rooli dosaator, esimene mis mul enda varuosariiulist käepärast oli, uus AS HYDRAULIC steering unit HKUS320/5T - 140V 3. Nuu need enamus samalaadsed.
Välja näeb selline...
Voolikutega võiks ju olla lihtne, P-pressure, T-tank ehk tagasivool, L ja R silindrisse. Roolivõimu pump on bemari orginaal, õliks ATF. Ja siis on küljepeal see väike viies ots, mis sellega peale hakata?
Nimelt ühele poole keerab, teisel poole ne grammigi. Kui mootor ei käi siis sama lugu, ühele poole keerab, teisele poole tekib hüdrolukk. Mis ma nüüd kahe silma vahele jätsin?
Aga nüüd järgmine takistus teele veerenud... Nimelt sai pandud peale rooli dosaator, esimene mis mul enda varuosariiulist käepärast oli, uus AS HYDRAULIC steering unit HKUS320/5T - 140V 3. Nuu need enamus samalaadsed.
Välja näeb selline...
Voolikutega võiks ju olla lihtne, P-pressure, T-tank ehk tagasivool, L ja R silindrisse. Roolivõimu pump on bemari orginaal, õliks ATF. Ja siis on küljepeal see väike viies ots, mis sellega peale hakata?
Nimelt ühele poole keerab, teisel poole ne grammigi. Kui mootor ei käi siis sama lugu, ühele poole keerab, teisele poole tekib hüdrolukk. Mis ma nüüd kahe silma vahele jätsin?
'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
Ulila Jäärada FB