07-01-2021, 18:30 PM
(07-01-2021, 13:41 PM)mossepower Kirjutas:Seda ei saa jah nii üheselt võtta. Tõenäoliselt nii oligi, et kraanašassiid olid Minskis juba mõnda aega varem valmis tehtud enne, kui nad Ivanovo tehases kraanaks said. Suure võrega ehk siis 5334 ja teised hakkaski ju Minskist tulema 1977-78 paiku(?) nii, et ega see ajaaken lausa mitme aasta pikkune ei pruugigi olla (konkreetse isendi väljalaskeaastaks siit läbi jooksnud 1978).(07-01-2021, 12:16 PM)Envir Kirjutas:Ei ole selline kooslus nagu KS-3571 kraana MAZ-500A peal otseselt mingi haruldus või eriskummaline asi:(06-01-2021, 17:23 PM)Sillu Kirjutas: Mina ka ei tea, kas sellises komplektsuses oli see kraana algusest peale või on pika teenistusaja jooksul selliseks muutunud.
Ostas pakutakse sellist mudelit: kraana Sellel samasugune esivõre. Ilmselt võib ka mudelitootja eksida, aga mingi viide autentsusele siiski.
https://www.techstory.ru/krans/avto/maz_kran_ks3571.htm
Küsimusi tekitab pigem väljalaskeaasta, mille järgi peaks kraana juba MAZ-5334 peal olema.
Mina pakuks välja teooria, et Valgevenes Minski autotehases valmistatud MAZ-500A šassiil läks aasta või paar aega, et teispool Moskvat Ivanovo autokraanatehases täitsa valmis kraanaautoks saada. Seega ongi šassiiga võrreldes kogu masina väljalaskeaasta uuem.
Vanade traktorite omanikud ja huvilised Facebook`is: https://www.facebook.com/groups/vanatraktorid/
Minu kanal YouTube`is: http://www.youtube.com/user/Kolhoos1?feature=mhee