Wandereri No 1 A remont.
#2

Käisin mõtteid kogumas kuidas tihendada sidurivõll, mis pinki sisse tuleb ja see on paras pähkel sest võlli ots läheb mootoriruumi, kus peaks olema õlivaba ruum, mida ta hetkel kindlasti ei ole ja tihendit sinna ka ei pane ilma pinki teise pingiga töötlemata.
Originaalis on seal vedruga pingestatud koonusega seib, mis peaks teoorias lekkimise vähendamisega hakkama saama, kuid on juba kulunud koos pesaga ja sinna ei mahu ka midagi muud ära.
   
Muidugi lisaks kõigele ei tea ka kuhuni seal õlitase olemagi peab sest selle kontrollimiseks on pandud läbipaistev plastiktoru, mis kindlasti originaal pole.
Ilmselt peaks õli ulatuma sinna laagripessa sisse et tagumine laager ka õli saaks ja seega muud ei oskagi teha kui panna tagumine laager kinnine ja loota, et on abiks.
Siis teine õlitusprobleem on spindli esimese laagriga, kuhuni õli kuidagi ei jõua.
   
Jõuab ta pildil näidatud kohta õlitoosist, kuhu peaks ta jõudma õlikannust läbi torukese enne töö algust aga vedelikud ülesmäge ei jookse ja laagri sisemine rant jääb täpselt ette, olles 4mm kõrgem kui laagrite vahelise ruumi põhi.
Võibolla on seal olnud veel mingi vigur, mida pidi õli voolab aga praegu seal midagi pole ja inimesed kes teavad pole enam elavate kirjas.
Hetkel olid laagrid lihtsalt solidooli täis topitud mis oli ära kivistunud ja võibolla peakski sinna vaid plastne määre käima?
Ülevalt peaks siis sellise viguri kaudu õli laagriteni jõudma
   
Paiskõlitusele väga loota ei saa, kuna alla õlini on üle poole meetri.
Mõtlesin juba väikse kolbpumba peale et ei peaks kannuga majandama, ehk ülemise kaane külge näiteks pikk vasktoru alla õlini välja ja alla kuuliga klapp.
3mm vedrutraadi külge siis kolb kus on kuulklapp ja seda liigutades jookseb õli üle toruotsa üles õlitoosi, ehk nagu kaevu käsipump, mille kolb on vees ja seega ei pea väga tihe olema et toimida.
Veel saaks muidugi panna välise elektrilise õlipumba, mis võtab paagist õli ja kasti põhjast jookseb paaki tagasi läbi tühjenduskorgi.
See oleks kõige parem lahendus ilmselt sest saaks viia toruotsa iga õli vajava asjani ning sidurid lahutaks täielikult kui pole enam õli sees.
Leiaks kuskilt sellise pumba, kus ühes mootori otsas emulsiooni ja teises õlipump läheks kohe käiku, kuid sellist vist pole veel olemas...
Suur mõistatus on veel spindli pidur, mis on sotsialismi viljastavates tingimustes kaotsi läinud.
Teeks teise järgi aga oleks no mõni kirjelduski milline ta oli...
   
Kuidagi ta selle suure mutri ja laagri vahelisel pinnal peab olema ja ilmselt peab ta vastu mutri otspinda toimima.
Igatahes sidurihooval on lisahoob, mis peaks midagi tegema, kuid mida...
Pikemas perspektiivis oleks ilmselt kavalam panna eraldi 7 kw elektrimootor otse seda võlli vedama mis spindlivõlliga hambub ja nii jääks 2 käiku järgi 6 asemel, kuid sagedusmuunduriga ei jõuaks see mootor ilmselt aeglasemaid kiirusi katta mis tabelis.
   
Vasta


Sõnumeid selles teemas
Wandereri No 1 A remont. - Autor: 2715 - 28-12-2020, 21:17 PM
RE: Wandereri No 1 A remont. - Autor: 2715 - 29-12-2020, 00:58 AM
RE: Wandereri No 1 A remont. - Autor: 2715 - 30-12-2020, 01:08 AM
RE: Wandereri No 1 A remont. - Autor: 2715 - 31-12-2020, 01:17 AM
RE: Wandereri No 1 A remont. - Autor: _rein_ - 31-12-2020, 08:16 AM
RE: Wandereri No 1 A remont. - Autor: 2715 - 01-01-2021, 23:57 PM
RE: Wandereri No 1 A remont. - Autor: v6sa - 02-01-2021, 00:13 AM
RE: Wandereri No 1 A remont. - Autor: 2715 - 03-01-2021, 00:47 AM
RE: Wandereri No 1 A remont. - Autor: 2715 - 07-01-2021, 00:38 AM
RE: Wandereri No 1 A remont. - Autor: 2715 - 25-01-2021, 00:34 AM
RE: Wandereri No 1 A remont. - Autor: Daff - 25-01-2021, 09:23 AM
RE: Wandereri No 1 A remont. - Autor: Marko - 25-01-2021, 00:48 AM
RE: Wandereri No 1 A remont. - Autor: v6sa - 25-01-2021, 12:09 PM
RE: Wandereri No 1 A remont. - Autor: 2715 - 19-02-2021, 23:47 PM
RE: Wandereri No 1 A remont. - Autor: v6sa - 22-02-2021, 15:13 PM
RE: Wandereri No 1 A remont. - Autor: M.R. - 22-02-2021, 20:09 PM
RE: Wandereri No 1 A remont. - Autor: 2715 - 23-02-2021, 01:20 AM
RE: Wandereri No 1 A remont. - Autor: M.R. - 23-02-2021, 08:31 AM
RE: Wandereri No 1 A remont. - Autor: 2715 - 07-03-2021, 01:21 AM
RE: Wandereri No 1 A remont. - Autor: _rein_ - 07-03-2021, 11:53 AM
RE: Wandereri No 1 A remont. - Autor: 2715 - 13-03-2021, 00:10 AM
RE: Wandereri No 1 A remont. - Autor: Brrr - 13-03-2021, 00:44 AM
RE: Wandereri No 1 A remont. - Autor: Marko - 13-03-2021, 01:19 AM
RE: Wandereri No 1 A remont. - Autor: huvi5 - 23-03-2021, 09:53 AM
RE: Wandereri No 1 A remont. - Autor: aavu - 23-03-2021, 10:22 AM
RE: Wandereri No 1 A remont. - Autor: Tšeljuskin - 23-03-2021, 12:16 PM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne