Wandereri No 1 A remont.
#19

Vahepeal on tekkinud teatud edenemine, millest allpool.
Nimelt sai tehtud reguleeritav keps:
   
Koosneb see 14X1,5 parem ja vasakkeermega osadest, mis treipingis keermestatud ja karastuvast mutrimaterjalist vahejupist, mille sisse vasakkeere samuti teraga, mis pole sugugi lihtne arvestades sügavust ja läbimõõtu.
Pärast silmad keevitusega otsa ja väike karastus õlis sest termotöötluseta 40H üsna pehme.
Selline keerme pinnasiledus tuli.
   
Selline siis valmiskeps nõellaagritel sest all on ruumiga väga kitsas.
   
See keps väga tugev ei pea õnneks olema sest töötab tõmbele ja kui miski valesti läheb tõmmaku siis see pooleks.
   
Ja ongi pea mehaaniline osa valmis.
   
Võtsin kuulda targemate nõuannet ja ei hakanud seda tokki karastama, kuna päris pehme ta ikka pole ja neid kruvisid ei pea jõuga keerama.
Nüüd veel tera teha 20mm jämeduse kehaga ja võib katsetada.
Terakeha peab jäik olema ja parim oleks tera teha ühest tükist kiirlõiketerasest ja terituspingis välja teritada, kuid seda mul pole ja seega sai tehtud pindkarastusega võllist.
Kuidas aga sinna neljakandiline auk saada kui võll on viilist kõvem?
Ega ei saagi ja seega sai ots siledaks lastud ja pehmest materjalist detailile keere sisse ja pilu freesitud ning terakeha otsa keevitatud.
Auk sai nii neljakandiline küll!
   
Teraks aga 10X10mm kättesattunud kiirlõiketerase tükk ära teritatud ja esialgu käib küll.
   
Väike katsetus ka hammasratta peal ja täiesti toimiv asi tuli välja.
Jäikust on peal üllatavalt palju ja 0,12mm laastu võtta pole 10mm teraga mingit küsimust ning pind tuleb ka üsna korralik kui mujal teha lastuga võrrelda.
   
   
Jäikust on isegi niipalju, et kui laastu peale ei keera siis teine käik lõikab ka peent puru ja kolmas käik enam mitte.
Igatahes tulemusega rahul ja kui peale veel plekist kate ka tehtud saab võibki selle vajaliku töövahendi valmisolevaks lugeda.
Hinnaklass tuli ka üsna soodne kui oma tööd mitte arvestada, siis alla 300 raha.
Lähiajal tuleb teha 14mm liistusooni ja siis selgub palju laastu kannatab.
Prooviks võiks ka kõvasulamplaate proovida näiteks VK8 sest seda on tunduvalt lihtsam joota kui kiirlõiget ja eks näis, kas rikub serva ära või mitte.

Loodetavasti majandus elab ka selle põntsu üle et selline asi ise tehti...
Vasta


Sõnumeid selles teemas
Wandereri No 1 A remont. - Autor: 2715 - 28-12-2020, 21:17 PM
RE: Wandereri No 1 A remont. - Autor: 2715 - 29-12-2020, 00:58 AM
RE: Wandereri No 1 A remont. - Autor: 2715 - 30-12-2020, 01:08 AM
RE: Wandereri No 1 A remont. - Autor: 2715 - 31-12-2020, 01:17 AM
RE: Wandereri No 1 A remont. - Autor: _rein_ - 31-12-2020, 08:16 AM
RE: Wandereri No 1 A remont. - Autor: 2715 - 01-01-2021, 23:57 PM
RE: Wandereri No 1 A remont. - Autor: v6sa - 02-01-2021, 00:13 AM
RE: Wandereri No 1 A remont. - Autor: 2715 - 03-01-2021, 00:47 AM
RE: Wandereri No 1 A remont. - Autor: 2715 - 07-01-2021, 00:38 AM
RE: Wandereri No 1 A remont. - Autor: 2715 - 25-01-2021, 00:34 AM
RE: Wandereri No 1 A remont. - Autor: Daff - 25-01-2021, 09:23 AM
RE: Wandereri No 1 A remont. - Autor: Marko - 25-01-2021, 00:48 AM
RE: Wandereri No 1 A remont. - Autor: v6sa - 25-01-2021, 12:09 PM
RE: Wandereri No 1 A remont. - Autor: 2715 - 19-02-2021, 23:47 PM
RE: Wandereri No 1 A remont. - Autor: v6sa - 22-02-2021, 15:13 PM
RE: Wandereri No 1 A remont. - Autor: M.R. - 22-02-2021, 20:09 PM
RE: Wandereri No 1 A remont. - Autor: 2715 - 23-02-2021, 01:20 AM
RE: Wandereri No 1 A remont. - Autor: M.R. - 23-02-2021, 08:31 AM
RE: Wandereri No 1 A remont. - Autor: 2715 - 07-03-2021, 01:21 AM
RE: Wandereri No 1 A remont. - Autor: _rein_ - 07-03-2021, 11:53 AM
RE: Wandereri No 1 A remont. - Autor: 2715 - 13-03-2021, 00:10 AM
RE: Wandereri No 1 A remont. - Autor: Brrr - 13-03-2021, 00:44 AM
RE: Wandereri No 1 A remont. - Autor: Marko - 13-03-2021, 01:19 AM
RE: Wandereri No 1 A remont. - Autor: huvi5 - 23-03-2021, 09:53 AM
RE: Wandereri No 1 A remont. - Autor: aavu - 23-03-2021, 10:22 AM
RE: Wandereri No 1 A remont. - Autor: Tšeljuskin - 23-03-2021, 12:16 PM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne