VW Iltis vol 2
#21

ma suudan piltidelt kerel endal vaid mõned roostekohad leida, mis on ka väga konkreetselt piiritletud.
Kui nii, siis ise sellist keret pritsi ei saadaks: pole liivasodi probleemi ja kui mingid liited on elanud roosteta ca 40a, siis viljeleks loogikat "kui ei ole katki, ära torgi".

Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
Vasta
#22

(27-01-2021, 17:19 PM)13piisab Kirjutas:  ma suudan piltidelt kerel endal vaid mõned roostekohad leida, mis on ka väga konkreetselt piiritletud.
Kui nii, siis ise sellist keret pritsi ei saadaks: pole liivasodi probleemi ja kui mingid liited on elanud roosteta ca 40a, siis viljeleks loogikat "kui ei ole katki, ära torgi".


Oota, oota. Kui ta on vähegi samasugune nagu vol 1 siis magusamad kohad alles tulevad. Eelmisel oli pea terve bensupaagi ümbrune raam mäda ja tuli välja alles peale mastiksi eemaldamist.
Vasta
#23

(27-01-2021, 16:01 PM)diesel Kirjutas:  osade pritsijate juures saab kohe krundi selga lasta.
väga mugav.
ja hilisemaid plekitöid see kuidagi ei sega.


Sellist teenust olekski vaja, endale lihtsam ja ei pea ajaga võidu jooksma. Kui mälu ei peta siis Roosna-Allikul oli vist veokite pealisehitus kus pidavat ka prits olema. Kodu lähesal kah veel
Vasta
#24

(27-01-2021, 15:52 PM)taxopets Kirjutas:  Mina olen oma maasturite raamid ikka kohe liivapritsist läbi lasknud. Näed kõik mädad kohad kohe ära. Pritsist koju tõin kuiva ilmaga otse kuiva garaazi ja keevitasin enne krunti ära. Ei tulnud miskit rebast peale. Aga võib muidugi võib korrasoleva raamiosa kohe krundi alla panna. Panin happekrunt+ veoka raamimust ja kestab esimesel juba üle 10 aasta. Linex raamile pisut kallis ja muidu overkill.

Raamiga ilmselt pole häda aga se selgub alles siis, kui bensupaagi maha võtan. Vol 1-l oli üks bensiinipaagi vitste kronstein raamist irdunud aga see oli ka kõik. Muu oli nagu tehasest väljunud.
Vasta
#25

Täna võtsin sihiks jõuda besupaagini. Jõudsin, vaevaliselt, WD40 sai otsa, 3 polti murdusid ja keegi krt on kongi põhjaplaadid ühest otsast jämedate kruvidega kinnitanud. Need ei tulnudki lahti aga mis siis, neid plaate enam tagasi ei pane nagunii. Igatahes bensupaagi juures ootas ikkagi sama seis, mis vol 1 puhul. Ainus uuendus oli mädanenud tagumine karp. 
Väike pilt ka:

[Pilt: IMAG0870.jpg]
Vasta
#26

(27-01-2021, 15:52 PM)taxopets Kirjutas:  Mina olen oma maasturite raamid ikka kohe liivapritsist läbi lasknud. Näed kõik mädad kohad kohe ära. Pritsist koju tõin kuiva ilmaga otse kuiva garaazi ja keevitasin enne krunti ära. Ei tulnud miskit rebast peale. Aga võib muidugi võib korrasoleva raamiosa kohe krundi alla panna. Panin happekrunt+ veoka raamimust ja kestab esimesel juba üle 10 aasta. Linex raamile pisut kallis ja muidu overkill.
Hape haljale metallile kõige parem, enne värvi võiks veel täitekrundi ka peale lasta ja siis alles värv jne. Uazi raam sai mingi 4 aastat tagasi tehtud, siiani kõik viisakas.
Vasta
#27

Kuna pere läks spaatama ja mina otsustasin kaasa mitte minna, siis oli mul garaazipäev. Esimesed detailid said lauda alla  viidud ehk siis liivapritsi eelsesse lattu. Sinna kogunevad kõik vähegi molekulideks käivad ja värvi alla minevad osad. Hommikul toodud uus WD40 kastis lõpuks raami/kere poldid ja muud mudrud ära ning ehk õnnestub homme need ka lahti keerata. 
Esialgne plaan selle nädalavahetusega kere maha saada loomulikult ebaõnnestus. Küll oli puudus kanistritest mahlade jaoks ja garaazi küte otsustas partnerluse üles öelda. Siis oligi paras päev suur uks lahti teha ja detaile tassida. 
Vahepeal sigines ka kontakt ühe meite maal taastatud Iltist omava isikuga, kes veel täpsemalt kursis ka kõige liikuvaga. Vol 1 puhul jäi kõik alates mootorist kuni sildadeni näppimata.
Vasta
#28

Vahepealsed ulmekülma kraadid (-27) tegid töö võimatuks, eriti kuna garaazi kyte üles ütles. Seega keskendusin üldiste hädade kaardistamisele ehk siis nendele, mis oleks juba tootmises võinuks likvideerida. Algust sai tehtud juhtmete kaardistamisega ja karpa varuosade tellimisega. Samas uurin ka, kas saaks sinna mingit moodsamat süüdet ja kyttesüsteemi aretada.
Vasta
#29

(21-02-2021, 19:34 PM)jrgen20 Kirjutas:  Vahepealsed ulmekülma kraadid (-27) tegid töö võimatuks, eriti kuna garaazi kyte üles ütles. Seega keskendusin üldiste hädade kaardistamisele ehk siis nendele, mis oleks juba tootmises võinuks likvideerida. Algust sai tehtud juhtmete kaardistamisega ja karpa varuosade tellimisega. Samas uurin ka, kas saaks sinna mingit moodsamat süüdet ja kyttesüsteemi aretada.
Kas 1.9 türbutiisli siirdamise mõte on mahamaetud? Ma üldiselt pole suuremasi haisvate logisejate fänn aga selleks aplikatsiooniks ei oska küll paremat implantaati väljamõelda.

_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Vasta
#30

Mõte maha pole maetud aga uuringi kokku erinevaid variante.
Vasta
#31

Ilmad on soosinud lõpuks ka ilma kütteta tegutsemist. Vahepealne kokkuvõte pelgalt piltide näol.

Mootoriruumi seinad said puhtak löödud ning juhtmestik vähemalt eest eemaldatud. Lahti ühendamata on veel küttesüsteem.
[Pilt: IMAG0954.jpg]

Armatuur sai puhtaks ning juhtmestik õnnestus kätte saada ilma suuremate probleemideta. Kuna midagi läbi lõigata ei tahtnud siis pidi natuke vaeva nägema igast tihendite läbi surumisega. Kas ka tagaosas nii õnnestub, see selgub.
[Pilt: IMAG0953.jpg]
Vasta
#32

Täna ei osanudki suurt midagi teha. Kuna kohalik bensukas on korontsiku tõttu kinni, ei saanud ka kankusid, kuhu paagis olev küte panna (60+ liitrit). Seega kõrvaldasin veel pisividinaid kere küljest, ühendasin kere alt lahti rooliseadmed, ÜRITASIN eemaldada tagumisi kaableid (paak jääb ette ikkagi) ning alustasin kere ja raami ühenduspoltide lahtikakkumist. 
Ei saagi aru milles asi aga vol 1 puhul vihastasin end emaseks nende poltide ja mutritega samas vol 2 puhul tulid nagu niuhti lahti. Olin valmistunud vähemalt paaritunniseks tööks aga koos poisiga vast läks 10 min? Tagumine parem on veel muidugi kinni, kuna eelnevaid userid on sumpa kinnituse uuesti keevitanud ja täpselt poldi ette (kas parandus ei kandnud vilja või oli milleski muus asi aga sumpa on viidud kere keskele ja väljalaskeava avaneb paremale). Mis teha, eelnev riigivara ja ilmselt oli ükstakama
Vasta
#33

Veebruari viimane päev läks juhtmestiku lõpliku eemaldamise, kere poltide lahti monteerimise ja jääkkütuse eemaldamise tähe all. Samuti võtsin lahti viimased asjad kere küljest nagu küttesüteem (pump, voolikud) ja sumps. Järgmiseks on plaanis kere mahatõst kuid see ei saa teoks ilmselt enne, kui garaaziesine on ära kuivanud. Seda puhtalt seetõttu, et garaaziesine plats on puhta jää all. Pole kodus ka masinat, mis raami uuesti garaazi veeretaks ilma et rattad ringi käiks. Samuti tahan kevadel tsikli ka ikka välja ajada aga kui raam saab pukkidele siis see osutuks võimatuks. 
Kõige sellega seoses tekib nüüd pikem paus, ilmselt hakkan allesjäänud doonorit lõhkuma ning osandama. Võtan sealt igaksjuhuks käigukasti ja tagumise ülekande maha ning allesjäänud veovõllid, kardaani jne. Samuti pean üles otsima doonori ventikate pleki kuna praeguse alumine serv oli huvitavalt ära mädanenud. Paar pilti ka:

Eemaldatud juhtmestik, mis ootab OSB plaadile panekut
[Pilt: IMAG0960.jpg]

Seal oli paak...
[Pilt: IMAG0961.jpg]
Vasta
#34

Närv ei pidanud vastu ja ilus ilm sundisid end liigutama. Nimelt lükkasin kallikese garaažist välja ja pukseerisin ta teise varju alla. Ilusti kinnikaetuna jääb ootama, kuni kaharattalise hooaja ametlikult avada võib. Seejärel koheselt kere maha ja õkva pritsi, et saaks tädipoeg keevitusega peale lennata. Seejärel raam sisse, mootor maha, pukid alla, kõik mis kannatab maha keerata selle keerame maha ja algab detailide praakimine/taastamine/värv jne jne jne
Vasta
#35

Ilmataat suutis üllatada ja kõik plaanid p....e keerata. Eile alanud tuisk lasi ainult talgud puude langetusega ära teha ja oligi kõik. Täna hommikul pidin doonorit hakkama lammutama aga sisuliselt ei leidnud teda lume alt enam üles ning tuul tahtis naaberkülla viia hoolimata võtmetest/haamritest taskus. Prognoosi vaadates saab terve järgmise nädala toas sitsida. 
Ehk siis nagu ikka, asjaajamised ja tööd lükkuvad edasi kuigi ilmad olid juba peaaegu et super.
Vasta
#36

Täna ei pidanud närv enam vastu ja sai kere raamist eraldatud. Ilus ilm ja tööandja poolt varem koju saatmine päädisid järgmise pildiga:

[Pilt: IMAG0971.jpg]

Leidsin kodust vajaliku pikkusega keti üles tõstmiseks ja poiss oma 125-ga aitas raami alt ära tõmmata. Nüüd tuleb ikkagi oodata, millal õige kaheratalise hooaeg algab ning saab raami koos mootoriga garaazi lükata. Seni aga on nii:

[Pilt: IMAG0972.jpg]
Vasta
#37

Tere

Sattusin juhuslikult peale sellele foorumile, ostsin samalt oksjonilt teise Iltise.
Täis hooldus tehtud (rihmad, õlid, filtrid, veepump, karburaatori remont komplekt) keretööd valmis, jäänud on veel värvimine.

Lisaks ei suuda otsustada missuguseid rehve alla osta Smile
Kuna plaan on hakata sõitma ainult linnas siis ei suuda õigustada mudarehve, mis rehvid sul on plaanis alla panna? Ja mis mõõduga?

Tehnilise poole pealt vajas auto uusi küünlaid ja jagaja rootorit, läksin conversioni teed ja tellisin uue jagaja pea tavaliste juhtmetega Saksamaalt, et saaks panna tava küünlad.

Lisaks on autol puudu veel kojamehed, kas neid on võimalik osta Eestist või ainult välismaa tellimiskaup spets poodidest, on kogemust?

Lisaks lasen autosse paigaldada tagaistmele Isoxifi, et saaks lapse kaasa võtta Smile


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
           
Vasta
#38

No nii, välja ilmus see teine Big Grin. Kuna mul tuleb full overhaul siis lähen selle masinaga põhjalikult välja. Masin jääb endale rohkem maastikul sõitmiseks, seega jäävad alla hetkerehvi. Mis mõõdus need on, jään vastuse võlgu. 
Mis kojameestesse puutub, siis mina võtsin orika maha, läksin kohalikku autopoodi, vaatasime välja sobiva pikkusega mehed, sain kaasa igavese hunniku erinevaid kinnitusi ning tegin lihtsalt kinnituse osa ringi. Kahjuks pole Vol 1 pilte uutest kojameestest. Siiski on see väga lihtsasti teostatav. Kui sul on mingeid häid kohti soovitada kuskil väljamaal varuosade jaoks, siis olen suur kõrv, hetkel olen kasutanud ainult belglaste iltise poodi.
Vasta
#39

(03-04-2021, 15:42 PM)Sardell Kirjutas:  Lisaks ei suuda otsustada missuguseid rehve alla osta Smile
Kuna plaan on hakata sõitma ainult linnas siis ei suuda õigustada mudarehve, mis rehvid sul on plaanis alla panna? Ja mis mõõduga?
Otsisin endale sügisel kastikale rehve millega üldiselt teedel sõita, valituks said Hankook Dynapro ATM-id. Kvaliteetfirma rehv sama hinnaga või odavamalt kui hiinakad. Saab ka talvel ja maastikul enamvähem hakkama ilma et asfaldil müra segaks.
Vasta
#40

Mardi pakutu peaks igapäevakasutuseks pädev olema. 

Kui teelt üldse maha ei keera, siis pole klotsi muidugi üldse vaja.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne