VW Iltis vol 2

(05-05-2022, 13:17 PM)Walter Kirjutas:  
(30-04-2022, 11:13 AM)jrgen20 Kirjutas:  Kevadkoristuse aeg on käes. Garaaž sai nüüd uuema hingamise, ebavajalik likvideeritud ning ettevalmistused keretöödeks on peaaegu lõpule viidud. Vahepeal tekkis võimekus teostada liivapritsi väiksematele detailidele, mis tähendab väikest tulu üleliigsete pisidetailide müügist. 
Peale summuti ja tendi komplekti on nüüd kõik asjad olemas seega võib tegeleda lisavarustuse otsimisega. Suurim soov oleks leida õige käru, mis näeb välja selline:
[Pilt: 9-6-019.jpg]

Kui on kellelgi pakkuda võib oskab kontakti jagada, oleksin väga tänulik!
https://www.militaerbestaende-schult.de/...rdier.html
sääl neid ju suisa hulgi saadaval

On jah aga hinnad ALATES 600. St et korralik vöib paar kilo olla.
Vasta

Kas selline käru võis ka iltise sabas olla?


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
       
Vasta

Seda peab nüüd uurima, sest mulle tundub, et ma olen selliseid KL tehnikapargis kohanud....

Teistel rinnetel asi vaikselt edeneb. Olen saanud parimateks sõpradeks kruvikeeraja, noa ja gaasipõletiga. Saatmas on mind ühe vana keremeistri soovitused: võta kruvikas, mine rooste servani ja siis veel 5 cm ja kui kopa ette viskab, teed järgmine päev edasi. Suuri üllatusi siiani pole, enamasti pindmine ja need mis läbi paistavad oli juba teada. 
Mõni pilt kah:

[Pilt: IMAG1611.jpg]

[Pilt: IMAG1613.jpg]

[Pilt: IMAG1614.jpg]

[Pilt: IMAG1612.jpg]
Vasta

(08-05-2022, 11:54 AM)dude Kirjutas:  Kas selline käru võis ka iltise sabas olla?


Selgus majas, tegemist on Šveitsi armee käruga. Samamoodi 24v ning ka konks peaks sobima
Vasta

Jälle natuke edasi liikunud sellel vaevarikkal urgitsemise teel. Natuke on keevituskohti juurde tulnud, nimelt tungikohtades on uss oma tööd teinud, eriti paremal küljel. Kuna seal on suure monoliitsed plekid, siis tuleb hakata lõikama ning midagi asemele tekitama. Siiski on üldiselt pilt suht ilus ja midagi loobumismõtteid tekitavat pole. 
Kogu seda mastiksilaadset möksi kraapides tekkis paar küsimust. 

1. Millega katta uuesti põhi?
Minu arusaama ja loetud teemade järgi (samuti kere enda peal nähtu põhjal), peaks ikkagi enne ära kruntima iga viimase kui unka ja keevituse ja siis igasugused möksid? Siinkohal räägime ainult põhjast.

2. Ning mis oleks hea möks (hermeetik?) keevisliidetele ja muudele ühenduskohtadele ning kas need kohad samuti enne krunditakse? Eelkõige siis salongipoolsed kohad.

Kõik see sellepärast, et oma tööde järjekord paika panna ning ei oleks kere edasi-tagasi vedamist.
Vasta

Paar pilti arengust. Võib ringi keerata ja nö lakke jäänud kohad välja kraapida.

Tagumiste istmete alune. Vasakul all servas on näha ka bensiinipumba asukoht:
[Pilt: IMAG1623.jpg]

Parem tagumine nurk:
[Pilt: IMAG1624.jpg]

Karbi ja põhja liitekoht. Ussi meelispaik ehk kahe pleki kohtumine:
[Pilt: IMAG1625.jpg]

Parem esimene nurk ja koopaäär. Äär ise on viisakas täpselt kuni järgmise plekipaneeli kohtumiskohani:
[Pilt: IMAG1626.jpg]

Kuna küttepuude tegemine on ka käsil, siis tuleb edasisi arenguid oodata vihmaste ilmadeni.
Vasta

Taas natuke välja kraabitud.

[Pilt: IMAG1629.jpg]

[Pilt: IMAG1631.jpg]

[Pilt: IMAG1632.jpg]

Ja nagu vana Tõstamaa vanasõna ütleb: seal kus on auk, tuleb teha suurem auk:

[Pilt: IMAG1633.jpg]

Ristitalad on õnneks korralkud ning kõigi nõuete kohaselt määrde all, ei roostekübetki.
Jätkame...
Vasta

SOS1 Keevitaja pidi oahjuks alt hüppama seoses oma isikliku eluga. Seega otsin kedagi, kes asja ära teeb või laenab/rendib keevitust määramata ajaks!
Vasta

Ilmselt kõige mõistlikum oleks siinkohal gaasivaba täidistraadiga MIGi poole vaadata. 5Kg rull täidistraati sisse ja saad kohe säristama hakata. Maailma kõige parem ega puhtam keevitus pole, aga oluliselt parem kui mittemidagi. Nendel masinatel on tihtipeale ka gaasi solenoid sisse ehitatud, saad tulevikus gaasi peale kolida kui peaks põhjust olema.

Näiteks Banggood valikus liigub tihtipeale sobivad aparaate 150-200€ hinnaga ja asuvad EU ladudes, st kohale jõuavad ca nädalaga.
Vasta

Kuna enamus auke on põhjas siis on suht ükstapuha, milline see õmblus jàäb. Tagaosas tuleb muidugi rohkem vaeva nàha aga sinna tuleb samuti igast vidinaid ette nagu tagavararatas, kütusekangu hoidja jne. 
Igatahes kui tahad et midagi tehtud saaks, tuleb ise teha. Tugevdusnurgad saan juba ette valmistada Ning vajalikud painded teha.

Siin ka stiilinäide toorikuna parem esimese nurga näol:
[Pilt: IMAG1643.jpg]
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne