VW Iltis vol 2

Arusaadavalt renditakse ka päris töövahendeid aga selgesti kõigevähemväsitav on kasutada teenust. Kui just maailmalõpust järgmise algusesse pole vaja liigutada.

_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Vasta

Tere!

Kaubaalused käru põhja portede kõrguseni ja kere sinna peale. 
Elementaarne!
Vasta

(19-08-2022, 13:09 PM)Janka Kirjutas:  Eks ikka renditakse kuskil, aga veduk tuleb sel juhul nähtavasti millegi massiivsema vastu vahetada.

Ei pruugi vaja olla, kuivõrd platvormhaagiseid on ka väiksemate rendikate hulgas: esimene ettejuhtuv "tonnine" . Iseküsimus, kui kaugele sobiva rentimiseks sõitma peab.

Pigem võib suurema veduri korral minna lõhki 3500 kg registrimasse, kui on vaid B-load. Palju tühi kere ikka kaalub... Kood-96 või BE puhul on lihtsam.

Euroalused on alati hea vahend portehaagise põhjale laiade asjade toetamiseks, nagu eelkirjutaja juba mainis. Kui kaks on vähe ja kolm palju, siis aluste ja porteserva vahe saab kenasti paika sättida prussi/lauaga.
Vasta

Eelmise postituse tuules. Euroalus on universaalne vahend igasugu eri-,ohtlike- ja muude veoste mõõtu ja paikka  sättimisel kusjuures aktsepteeritav kõige karmimate koormaveo ohutuseeskirjade poolt.

Aquila captas non muscas.
Vasta

Eks nii tulebki vist toimetada. Kaugelt pole õnneks vedada, mõni km kõrvalteed ja enamus trassi peal. Pikalt on seda värvimist oodatud, seepärast rohke hool  Big Grin
Vasta

Pigem oleks mõistlik leida ikka mingi ilma portedeta platvorm, pole ju väga pointi euroalustega raskuskeset kõrgemale ajada. Lisaks veel see, et portede kõrgusele saamiseks tuleks vähemalt 2, kui mitte 3 euroalust üksteise otsa ajada ja see tähendab jälle rohkem võimalusi, et midagi liikuma hakkab. Värskelt värvitud asja puhul tuleb ju ka seda mõelda, kuidas seda kinnitada- samamoodi nagu viimasel pildil see nagunii kõne alla ei tule.
Vasta

Ikea läheduses platvorm haagised rendis.

https://treilerrent.ee/
Vasta

Elame, ikka elame. Seni kuni värvitööd kestavad ja muid asju nagunii ei saa teha, tuleb tegeleda väikese offtopicuga. Nimelt poisi golf 3  põllurallikale katsume elu sisse puhuda. 
Eraldi teemat sellest ei tee ja on endale (poisile ka) rohkem mootori hingeeluga kurssi viimiseks. 
Kui muidugi keegi viitsib siia kirjutada, siis on meil probleem käivitusega. Lubab, korra plärtsatab käima ja kui gaasi peal ei hoia, sureb maha ning edasi käia palju tahad, ei miskit. Orig jagaja suri, sain lammarist teise, asi kordub. Hall andur tuleb muidugi nüüd kontrollida. Nagu loo peategelasega, liigume samm haaval.

Peaaegu unustasin. Uued vidinad pudinad jõudsid Belgiast kohale seega, kui kere saabub, ei ole mingeid takistusi raamiga ühildamisel.
Vasta

(15-09-2022, 15:21 PM)jrgen20 Kirjutas:  Nimelt poisi golf 3  põllurallikale katsume elu sisse puhuda. 
Lubab, korra plärtsatab käima ja kui gaasi peal ei hoia, sureb maha ning edasi käia palju tahad, ei miskit.
Viitab kas bensiinisurve puudumisele või summuti ummistusele. 
Muidugi, lihtsamaks teeks kui teaks mis mootorit sellist viga kummitab.
Vasta

Mul olid samad sümptomid sama ajastu bemmiga, maadlesin sellega ikka üsna pikka aega, igast targad uurisid-puurisid ja lõpuks selgus, et üks katt oli TÄIESTI kinni. Ses suhtes tasub igaks juhuks Dexteri vihjet umbes sumpsile täitsa kontrollida.
Mul küll V8 ja tõenäoliselt just seetõttu, et teine katt oli lahti, ta mingitmoodi ehk siis väga halvasti ühe mootoripoolega käis.
On Golfil nuka- ja vändaandur ka, peaks vast olema?
Kui on, siis need korras? Kunagi tegi mul nukaandur ka sama pulli.
Bensusurvet ma väga ei kahtlustaks, sellisel juhul ei läheks ta ka korraks käima.
Vasta

Nii palju kui jõudsime eile vaadata/teha:

1. Sumpa on irdunud suka kohalt ehk täitsa eest seega umbes ei saa olla ?
2. Rihmamärgid korras
3. Jagaja jagab, hall andur korras
4. Kontrollisime küünlaid, 3 sil ilus tugev säde, ülejäänutel nõrk. Kuna kell oli hiline, ei saanud uusi peale, täna proovime
5. Küte tuleb peale aga surve kontrollimiseks pole mõõteriista
6. Sil surve mõõtmiseks pole ka vahendit
7. On visanud kergelt õli õhufiltrisse, õhulugeja ehk seetõttu essune?

Mis mootor täpsemalt, seda ei vaadanud ja peast ka ei tea kuna dokustaate tal ka enam pole.
Vasta

Oot, aga nukaandur tal on? 
Kui on, siis kuna sa ütlesid, et ühel küünla säde nõrk, mõõdaks ma selle ka ära. Aga kuna sa rääkisid jagajast, siis vist ikka nukaandur it ei ole?
Ja kui õhufilter õline on, siis õhulugeja puhasta ka kindlasti ära.
Jagajakaas, küünlajuhtmed?
Vasta

Algatuseks löö vin mnt lehele saad ilmselt teada mis mootor.
Sellist nalja tegi mul tempi andur näituseks ja no kui juhtub mõni juhtmemees käepärast olema võiks korra ka arvuti järgi susata äkisti paistab miskit.
Vasta

Katse teel saime asja käima. Siiski ei ole mul teadmisi täpsema vea diagnoosimisel seega tegime ka video:
https://www.youtube.com/watch?v=f7zIxrMZKfc

Nii kui kopsiku peale viskan, kõik. Poisil muidugi hea meel, et masin ei lähegi veel vanarauda aga viga tuleks ikkagi parandada sest filtrita pikalt ei sõida.
Vasta

Rumal küsimus, aga kas õhufiltrit on kontrollitud? Võimalik et hakkab juba mootori sisselaske poole liikuma.
Vasta

(16-09-2022, 20:09 PM)Dexter Kirjutas:  Rumal küsimus, aga kas õhufiltrit on kontrollitud? Võimalik et hakkab juba mootori sisselaske poole liikuma.
Põllurallika puhul ei imestaks, kui närilised sinna pesa on teinud Smile
Vasta

Filter üllatavalt korralik. Lasin kindluse mõttes ka õhuga läbi ning ikka väga vähe tolmu tuli. Krt hakkasin mõtlema.... äkki hoopis õhuvõtuava kinni? Ikka liiga puhas oli kopsikupõhi....
Vasta

Ma pakuks et ujutab bensiiniga küünlad üle. Kui pööret kõrgemal hoiad siis on gaasiklapp avatud asendis ja mootor saab kuidagimoodi töötamiseks piisava õhu kätte. kui selle sulged on kohalejõudev kütusekogus liiga suur ja mootor surebki välja. Muidugi on töötamise ajal sel juhul näha ka musta suitsu(jah ka bensukal) kui segu piisavalt rikas on. Samas suudab kõrgema pöördega mootor imeda ummistusest rohkem õhku läbi kui tühikäigul.

Kui õhuvõtt vaba on, siis oleks vast temp andur järgmine - ei ole kindel kas tal on neid üks või kaks, paraku ei mäleta enam ka seda kuidas tal külmkäivituse rikastus lahendatud oli - aga seda saan järgi uurida kui vaja....

Ennem sõidan aeglaselt ja jään totaalselt hiljaks kui et enam kunagi kuskile ei jõua.
Vasta

(16-09-2022, 21:56 PM)nustu826 Kirjutas:  Kui õhuvõtt vaba on, siis oleks vast temp andur järgmine - ei ole kindel kas tal on neid üks või kaks, paraku ei mäleta enam ka seda kuidas tal külmkäivituse rikastus lahendatud oli - aga seda saan järgi uurida kui vaja....
 Näib nagu oleks monopritse ja sellel on kaks temp andurit-vee särgis ning ka pihusti juures õhu tempi jaoks. Külmkäivitusel ja tühikäigul keerab tühikäigu mootor lihtsalt gaasiklappi lahti/juurde (vajadusel). Kui see õieti ei tööta siis käib mootor normaalselt alles 2000 pöörde juures. 
 Ise laseks kellelgi kõigepealt veakoode lugeda ning siis mõtleks edasi. Vbolla päästaks vuffel 25 eurone tühikäigu mootor, samas võivad olla kulunud gaasiklapi asendi poteka rajad jne.
Kuigi põllurallika puhul vist oleks mõistlikum sobilikku karburaatorit otsima hakata.

You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.
Vasta

Video on tehtud tühikäigul kui see midagi ütleb. No vaatame nv asja veel üle, et poleks ummistusi. Ainuke kopsiku kyljes on ainult mingi temp regulaator kuhu lähevad 2 peenikes voolikut. Ülejäänud kõik siibri küljes.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne