VW Iltis vol 2

Kasti uus põhi sai paika. Vaja ainult midagi karedat mis kleepida või mingite tüüblite vms kinnitada. Aga see polegi hetkel tähtis. Tänu kasti valmissaamisele, sain lõpuks liikuda istmete kallale. Kinnitusavad tehtud, haakeseade paigas ja toimib. Ainuke jama on nüüd see, et kõik istmekatted on rohkemal või vähesel määral ikkagi purud ja tagasi nid panna ei taha. Nüüd siis dilemma: tellida Belgiast või lasta kohapeal teha. Miskipärast usun, et esimene variant on soodsam...

[Pilt: IMAG2004.jpg]
Vasta

Kasti libisemisvastase kattena midagi sellist pole kaalunud:

https://www.xn--autovrvid-z2a.ee/index.p...ing=raptor

_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Vasta

(08-02-2023, 07:04 AM)jrgen20 Kirjutas:  Kasti uus põhi sai paika. Vaja ainult midagi karedat mis kleepida
...

Libisemisvastase teibi ribad?
http://www.signiti.com/signiti-tooted/li...xkQAvD_BwE

Kareda pinnaga vineeriga oleks see asi kohe klaarSmile

https://www.vineerimaailm.ee/veekindel-kasevineer

W või WL või WT, sõltuvalt visuaalsest sobivusest. On tüki parema pidamisega, kui sile vineer juba olemuslikult.
Vasta

On selline toode saadaval. Täitsa toimib.

http://www.colorworld.ee/2400_Supergrip_...ay_836.htm
Vasta

Tänud soovituste eest kõigile. Küsiks aga kui hästi need spreid kestavad? Ilmselt peaks enne pealekandmist vineeri karestama...
Kareda küljega vineer oli plaanis aga poest tervet tahvlit ei raatsinud osta ja outletis vajalikus mõõdus polnud ja seepärast läkski käiku kodusolev. Taaskasutus ruulib eksju.

Muus osas tuleb tagasilööke. Saksa pakki pole ilmselt enne märtsikuud loota. Ettevõte, kes müüjale väljalaske pükse valmistab, pole siiani tarnet teinud. Seega ei saa valmistada ka ülejäänud torustikku, seega ei saa parempoolset veermikku kokku panna, ei saa rattaid alla ja ei saa esimest proovisõitu teha.

Positiivse poole pealt sain aga vajalikud rehvid kätte. Mitte küll selliseid nagu oleks soovinud aga see eest maanteekõlbulikud ja ohutud kasutamiseks. Veljed ja rehvid läksid täna tehnikule ja oleks isegi kätte saanud, kui poleks ilmnenud asjaolu, et vaja suurema kraega ventiile, seega enne esmasp. pole lootust kätte saada. Ja nüüd kolma korda üle õla, et rehvid ilusti peavad.
Vasta

Üks suur takistus lõpuks ületatud. Rehvid said velgedele ning ilmselt lähevad nädalavahetusel ka alla, et saaks lõpuks liigutada kogu kupatust. See tähendab ka seda, et panen masina hetkel kokku nii nagu on, pidurid korda, olemasolev summutirisu alla, veermik kokku, mingi iste pee alla ja teeme selle esimese proovisõidu ära. Siis saab näha, kas sillad toimivad, kangid lülitavad jne sest istmekatteid peab nagunii pikemalt ootama.

Ahjusoojad rattad:
[Pilt: IMAG2007.jpg]
Vasta

Kuidagi vanad kaunad tunduvad?  Kindel et ülevaatusel probleeme ei teki?  

Tsitaat:kood 501

5) ei ole lubatud kasutada rehve, mille valmistamise ajast on möödunud rohkem kui 10 aastat.

Märkus. Siseriiklikult on lubatud kasutada valmistaja poolt sellele sõidukile ette nähtud ja E või e sertifitseerimata rehve kuni 2005. aastani.
Vasta

Vahepealne update. Istmekatetega läheb nagu kartsin - tuleb ikka belglastele raha jätta kuna kodumaal tegemine läheks peab 2x kallimalt. 
Sai ostetud ka antenn lällarile (õnnestus saada üks vanem President lällar). Seega saab puurida kinnitusavad ära ja jälle midagi paigas. 
Tundub, et viimaste jubinatega ongi peavalu. Kojameeste mootori üks klemmidest on purunenud ja üldse ei mäleta, kas oli juba enne või olen ise ära lõhkunud seega ei teagi, kas see üldse töötab. 

Nagu projektiauto puhul ikka.....
Vasta

Reedene õhtu möödus ilusti garaažis. 
Negatiivsed uudised enne. Nimelt väljavahetatud salongiradika kraan taas lekib ja samast paganama kohast, kus eelminegi ehk siis kraani hoova kinnituskruvi alt. Peab natuke targematega nõu pidama, kuidas seda korda saab. 

Positiivsema poole pealt. Pidurivedelik sai sisse ning sellega avastatud vasaku esimese ratat silindrite leke purunenud tihendite näol. Hea, et doonorist võetud jubinad ette valmistasin seega polnud muud kui õige kast ja vahetatud nad said. Loomulikult õhutasin pidurid ja kõik tomib ja peab nagu kännu taga, vähemalt käsitsi proovides. Summutirisu sai kinnitatud, rattad alla ja saab vähemalt garaaži vahekoristamiseks vabaks, liiga palju läbu juba.

Tänu kaasfoorumlasele sain hunniku pudinaid masinale. Eriti valmistasid rõõmu parempoolne alumine mootorikaitseplekk, tutikas genekas, vasak eesmise tule võru (enda oma oli kannatada saanud), hunnik orig. nn NATO rooliotsi, uus alumine liigend ja radika ette käiv väline teisaldatav kaitseplekk. Lisaks veel mõningad asjad, mis tuleb panna nö reisikohvrisse. Miks reisikohvrisse? Sakslased on teinnud palju pikemaid sõite Iltistega ning saadud kogemused on nö raamatusse talletatud. Sinna kuulub nt süütepool, jagaja, küünlad, võimalusel korras "aju" ja veel nipet näpet.

Kui nüüd lumesadu homseks taandub, siis peaks omal jõul väikse liigutuse ka tegema.
Vasta

Eile oli maa veel paljas ja täna hommikul..... ääretult ebameeldiv ca 15cm poolsula lume kiht. Ja tuleb juurde....

[Pilt: IMAG2009.jpg]

Kõige nõmedam on veel see, et lume all on jää ja see tähendab, et oma t25 ainult tantsib kohapeal. Ainult labidatöö.
Vasta

Tjah, ilmselt Iltis ise tõukaks paremini oma nelja vedava rattagaSmile

T-25 "tantsimist" ravivad hästi ketid: https://forum.automoto.ee/showthread.php...#pid547940 ja https://forum.automoto.ee/showthread.php...#pid543935 .
Vasta

(19-02-2023, 13:38 PM)v6sa Kirjutas:  Tjah, ilmselt Iltis ise tõukaks paremini oma nelja vedava rattagaSmile

T-25 "tantsimist" ravivad hästi ketid: https://forum.automoto.ee/showthread.php...#pid547940 ja https://forum.automoto.ee/showthread.php...#pid543935 .

Peab ausalt ütlema, et garaažis mässamine ja lume lükkamine on suht ainuke füüsis mida mu kere veel saab nii et jätkame vanaviisi Big Grin
Vasta

Täieline off topic

Tsitaat:Eile oli maa veel paljas ja täna hommikul..... ääretult ebameeldiv ca 15cm poolsula lume kiht. Ja tuleb juurde....


Eestimaa on ikka krdi suur ja mitmekesise ilmaga: meil oli üleeile ca 20 cm vana jõulueelset lund, eile hommikul oli mingi 5+ cm juurde sadanud, jahis sai just lükkamata metsas vaevaliselt läbi murtud ja põllu peal tuisuvaaludes enam maasturid ei liikunud, tänaseks on veel oma 20 cm juurde sadanud ... tehke Haanjas Tartu maraton, muretult. Lumeolude kaart https://ilm.ee/lumi/  näitab pea 0,5 m lund meie kandis, aga siin on ka suured erinevused km siia-sinna, mida kaart ei näita.
Vasta

Meil siin hommikuti täielik loterii. Magama minnes maa must, hommikuks valge, töölt tulles sajab vihma, õhtul kodus toimetades tuiskab jne jne.
Vasta

Lahing lumega peetud, soojendav kohv sisse ja katuse alla. Natuke koristamist ning natuke ka nikerdamist. Hea, et poiss kodus oli, sest üksi poleks kuidagi klaasi koos tihendiga raami vahele surunud ja paika tõstetud ilma, et pool värvist maha poleks tulnud:

[Pilt: IMAG2010.jpg]

Seega sai ka aknakinnitused külge:
[Pilt: IMAG2011.jpg]

Aitab küll selleks nädalaks. Nüüd tuleb uus pakett liivapritsiks ja värviks kokku panna ning hakkama mõtlema, kuidas taastada, valmistada või muretseda tendi eesmine kinnitusdetail. 
Panen ka siia pildid vajaminevast, et äkki keegi teab kedagi, kes teeks, kel oleks või misiganes variandis saaks lahenduse:

[Pilt: IMAG1713.jpg]

[Pilt: IMAG1712.jpg]

[Pilt: IMAG1714.jpg]

[Pilt: IMAG1715.jpg]

[Pilt: IMAG1716.jpg]

See juba ilmselt sajakümnendat korda remonditud ning seest krõbiseb nagu lastekõristi. Viimane metallitöö takistus, ülejäänud juba rahakoti teema Big Grin
Vasta

It is alive!
Täna võtsin vaevaks, et panin nii palju kokku, et saaks proovisõidu ära teha. Käima läheb ilusti, käigud lülituvad, sillalülitusi veel ei proovinud kuna lihtsalt kisus tormiks väljas. Kiirendab, sidurdab, pidurdab aga gaasi maha lastes sureb ära. Ilmselt on süüte reguleerimise teema kuna jagajat sai enne vaakumsüsteemi remonti keeratud siia ja sinna ning karpa ise ka nö algseades. Ootame mil väljas soojaks, siis saab sellega edasi tegeleda. 
Muus osas paigaldasin kojameeste mootori ning hoidsin hinge kinni, kas toimib - toimib! Seega võis julgelt kõik kinni keerata, vardad panna ja igasugu katted peale lükata. Kojameeste osas tuleb teha sama asi nagu vol 1 puhul ehk siis õige pikkusega kojamehed ja hunnik erinevaid kinnitusi.
Videot sõidust kahjuks teha ei saanud kuna kõik kodust läinud aga tegemistest paar pilti ikka:

Kojameeste süsteem eest:
[Pilt: IMAG2013.jpg]

Ja seest:
[Pilt: IMAG2014.jpg]
Vasta

Areng jääb järjest aeglasemaks. Viimased 2 nädalat on ka tervis jukerdanud seega pole julgenud garaažis väga liigutada. Siiski midagi on paika saanud.

Juhiistme raam sai paika proovitud koos kauguse lukustushoovaga:
[Pilt: IMAG2016.jpg]

Lällari antenn koos kronsaga paigas. Kronsat tuli veel mitu korda ringi teha, kuna kinnitusavad olin suutnud natuke mööda puurida. Originaal kronsa on kusjuures ca 1,5 korda suurem kuna orig antenn on ka ilge pirakas. Antud antenn ca 1,6m seega ei tohiks metsa väga segama hakata Big Grin .
[Pilt: IMAG2017.jpg]

Kasti põhi tuli ka uuesti maha võtta, sest proovisõidul selgus, et ikkagi plärised. Tuleb panna mingit kleebitavad tihendid relssidele. Paika ei läinud ka tagumiste turvavööde vastused, kuna ava mille kinnituskronsale tegin, oli liiga väike, et polti panna ja seda kinni keerata. 
Muus osas käib finantside kogumine istmekatete ja tendi jaoks. Sellele aitab kaasa mõningate saadud varuosade prakeerimine, puhastamine, korrastamine ja värvimine. Sakslased on maiad orig. osade peale....
Vasta

2 nädalat vaikust olnud. Selleks on 2 põhjust: ilmad kehvad, tervis ikka jukerdas, uusi juppe pole ja niipea ei tule ka. Saksa poele saadetavad kirjad muutuvad minu poolt järjest kurjemaks. 
Täna võtsin end siiski kokku. Ilm oli üle pika aja fantast, 8 kraadi sooja, kerge tuuleke ja mida see kõik tähendab? Pill tuli õue ajada, et saaks teha kevadkoristust. Kui suur sodi sai ikka ehituse käigus kohe kotti/kasti topitud, siis 110 nipukaotsa ikka vedelesid maas, kaablirüüsi jäänused, absorbent jne jne. Ka riiulid said uuesti korda kuna juppe on pandud masinale külge omajagu. Riiulisse tagasi läksid varud ja müügiks puhatatud/värvitud7korrastatud kraam. Ilus vaadata kohe.
Masin sai ka mõningast tähelepanu. Pidin ikka natuke karpat näppima, et ära ei sureks gaasi maha lastes. Polnudki palju vaja: tühja pool pööret ja segu 1 pööre ja jäi käima igal kiirusel ja seisul. Ka kojamehed said külge, on küll 1cm võrra lühemad originaalidest aga see eest uued. Üleüldse on need originaalid ühed rõvedad asjad... Kuna masin sai nö normaalselt käima, lasin tal temperatuurini tiksuda, sest ventikad koos termostaatitega olid veel testimata - täitsa toimivad, küljest ei lennanud. 
Probleem on tekkinud piduritega. Ilmselt peab veel korra õhutama ja reguleerima, sest ka käsipidur ei tahtnud kännuga koos mängida. 
Sõites põllul, tahtsin naabrimeest hirmuatda aga kurja, pasun ei tööta. Relee on uus, plõgiseb aga kas on nüüd pasun kutu... ei meenu, kas ma üldse testisin seda.
Pilte seekord kahjuks pole, kuna nutipluti otsustas, et temal on aku 80% pealt tühi ja vsjo. 

Ikka liigume võiduka lõpuni!
Vasta

Ununes veel üks testsõiduga ilmnenud asi mainida. Nimelt tagurpidi käik. Seisvalt ehk mootor ei tööta, lülitub ilusti. Panen masina käima, hakkan reversi sisse panema, kohtab vastupanu ja raginat. Kerget survet avaldades läheb sisse, soojalt kohati kaob see jama ära, siis jälle tuleb. Ülejäänud käigud lülituvad ilusti, kastis uus õli. Raske on küll netis diagnoosida aga ehk mõningad suunised?
Vasta

Sidrun ei lahuta korralikult.

Triumph GT6, Corvair Spyder, Datsun 280Z, BMW E21, VW Buss
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne