Talv tuli nagu ikka ootamatult ja sellega lõppes aktiivne tegutsemine Iltise kallal ning masin läks talvekorterisse. Enne kokkupakkimist käisin veel kõik asjad üle ning mõningad asjad tulid muidugi ka ebameeldiva üllatusena välja.
Probleem nr 1:
Kojamehed töötavad nii hästi, et ei tahagi töötamist lõpetada. Kiirused ilusti lülituvad aga kangi alla tõmmates seisma ei jää või noh vahest jääb. Ilmselt tuleb kangiplokk lahti võtta ja vaadata, kas klemmid liiguvad nii nagu peavad, ei usu, et mootoris asi on aga mine tea.
Probleem nr 2:
Minu bushfix salongikraani tihendamisel ei kandnud vilja ehk siis kenake loik oli salongi põrandale tekkinud. Ilmselt külmadega muutus originaaltihend veel jäigemaks (oli juba enne suht plastikuks muutunud) ning hakkas mahlu läbi laskma. Õnneks pole uus kraan hingehinnaga.
Probleem nr 3:
Armatuuris olevad laadimise tuled vahest põlevad kergelt, siis jälle kõik normaalne. Süüte seadmisel ja rihma kontrollimisel avastasin, et geneka kinnituse kummipuks on ikka väga läbi omadega ja Iltise foorumist uurides, pidigi see tekitama seda tulede efekti. Ehk siis mingi ebasobiv kontakt metallide vahel. Ilmselt on probleem levinud kuna veebipoes on müügil järgitehtud puks paremast materjalist.
Probleem nr 4:
Miskipärast ei saa ma raadiot korralikult tööle. Kui BT, USB töötavad ilusti, siis raadiolained ei tule korralikult sisse. Makis asi pole, kuna proovisin erinevaid seega on probleem kuskil antenni ja maki vahel. Vahepeal on ka antennivõimendi. Kas asi on erinevate elementide asukohtades või lihtsalt odav jamps ei toimi?
Viimane asi pole mitte väga probleem kuivõrd lihtsalt hiljaks jäämine. Tenti ei saanudki korralikult peale kuna külmad tulid ja nagu õige eesti mees kunagi, kui miski muu ei aita, loe manuali. Nimelt ostes ei lugenud korralikult pealepaneku õpetust paigaldada tenti sooja ilmaga õues ja päikse käes. Seega probleem laheneb aastaaja vahetumisel.
Uksed otsivad endiselt tegijat kuid ausalt öeldes, pole väga otsinud ka. Kiri on saadetud ka Belgiasse, et äkki saab neilt osta õiget värvi materjali (sama mis tent) ning siin kokku traageldada aga eks näeb.
Igatahes masin on pakitud, akud sai maha, papitükk läks mootori, käigukasti ja difri alla, et kevadel lekkeid kontrollida. Uuel aastal uue hooga.