Uunikute 20.Talveralli EELMÄNG!
#1

Tsitaat:Tere sõbrad, vanatehnikahullud, regulaarsusrallide fännid ja niisama lahe kaader!

Nagu pealkirjas kirjas, võtsime klubikaaslastega raske südamega vastu otsuse Suur Juubeliralli aastakese edasi lükata. Mingit poolkõva asendust teha ei taha, ikka TÄIEGA! 
Seega 20.Talveralli saab toimuma veebruaris 2022, kusjuures 24.veebruar on neljapäev. Kui vähegi see kummaline "pandeemia" lõppeb, siis rallit, bändi ja pohmakat PEAB saama! Aga senimani ei taha ka "kurja välja kutsuda" ega Riigist targemad olla. 

Talveralli toimkond

Aasta on möödas ja seis Eestis muutumas. Teisipäeval istusime maas ja mõtlesime välja, et peaks 2022 veebruaris selle juubeliralli ikka ära pidama. 
Nüüd on küsimused. Mina olen raudpolt selle pooldaja, et õlaallapaneku-karoovapass ei näita midagi ja selle võib "sisse istuda". Sügavale... Hitleri Saksamaad me ei tee! 
Samas on kaks näitajat, mis midagigi tõestavad: antikehade värskem test ja kohapealne kiirtest. Esimene on ainus TEADUSLIK tõestus, mis ei tee vahet antikehade saamise viisidel ja teine niivõrd-kuivõrd võimalus vältida reaalse nakkuskolde teket. Kui täpsed need kiirtestid süljest on aga midagi ikka. 

Ehk esimene küsimus/ettepanek: kas talverallitajad on nõus, et
a) kulutad veebruari kuus oma 20€ ja saad teada, kas antikehad on ja oled üldse peale seda palju targem ning anname sellega Riigile mingi päris arvestatava valimi väga erineva koroona-ajalooga Inimestest,

ja/või
b) osalustasu sisse arvutame KÕIGI (eranditult, ka Kohtunikud jne) kiirtestimise kulu. Hulgiostul äkki saab 5€ test kätte? 

Ehk antikehade QR-kood või kiirtest? Või mõlemad variandid? 

Teine teema on sport-klass. Isand Zazik ja veel mõned on siiski avaldanudarvamust ,et juubelisõidul võiks jälle olla, milelst siis äkki kasvaks edaspidiseks välja mingi omaette asi. Mõte on seekord ikkagi kaRistsõna, aga lihtne ja autost kiirloetav. Lihtsalt selleks, et asi jääks näiliselt krutsiverbalismiks, mitte autospordiks aga siiski annab tõestuse raja läbimisest. Võib olla jälle kaQR-kood kusagil teeäärsel postil jms, kuskohast siis ju telefon vastuse annab. See siis Spordis, Turism oli, on ja peab jääma vanakooli paber-pliiats jms. 

Ehk siis kas ka sport, jah või ei?
Vasta
#2

Läheb lahti! Tuld!!!  Big Grin Big Grin Big Grin
Vasta
#3

Eks siis tuleb Tico pealt tolm maha pesta.

milleks 4x4 kui olemas on kraz 6322
Vasta
#4

äkki peaks ka amazonile talverattad leiutama ja lootma et väga auto peal pahtlikihti ära ei lõhu Smile osalejate arv ka välja mõeldud on?
Vasta
#5

Jah ja Jah. Et siis karoovatestimine ja sprotitegemine.

_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Vasta
#6

Kuna hetkel täitsa liikuva vanatehnikata kohe, siis sportklass motiveeriks mingit pisikest punni soetama küll Wink

Cinquecento
Vasta
#7

Tere ka minu poolt!

Täiendaks Priidu juttu veel sellega, et lisaks sportklassile sooviks seekord ka mootorrattad ning rasketehnika rajale lubada.
Kuna rasketehnika eeldab tõenäoliselt eraldi rajalegendi (pisut õgvendatud varianti turistiklassist), on selle klassi eeduseks kriitiline mass huvilisi.

Seekord tahaks ideaalis üldse pisut leebemalt võtta rajale lubamise osas, aga eks seda peab hindama vastavalt võimalustele. Alatiseks küsimuseks jääb piiride tõmbamine, sest liiga suureks paisunud üritus pole kellelegi nauditav. Ise arvan, et üldarvestusse sõitma võiks pääseda autod vanuses 35+, s.t. väljalaskeaastaga kuni 1987, uuematest võiks piiratud valik omavahel Moodsas või Youngtimeri klassis mõõtu võtta.


Praegu on see koht, kus kuulaks meeleldi kõiksugu ettepanekuid. Revolutsioonilisi muudatusi teha ei sooviks, aga kindlasti on endistel ja tulevastel osalejatel mõtteid, kuidas Talveralli võiks veelgi paremaks saada.
Vasta
#8

mul on pill juba valmis  Cool

Sain täna Starletil tühikäigu paika ja leidsin ka puuduvad pidurituled ülesse
Vasta
#9

Eks tuleb volvol jalutama läinud säde üles leida ja taas tuli kolvile ajada Big Grin

vanad volvod, sekka mõni muu liikur...

Ostan vanu VOLVOSID! 200,700 ja 900 seeria, igas seisukorras 52 93 905
Vasta
#10

Kiidan initsiatiivi hoida traditsioone elus. Uunikute Talverallil on oma kindel koht Eestis vanatehnikaliikumises. 

Omalt poolt sooviksin, et tulemuste ootamine oleks lühem. Kuigi paberil on lahe ristsõna lahendada, siis ei kaalu see üles pärast sõidu lõppu tundidepikkust tulemuste ootamist. Ja siiski saab teada vaid esikolmiku, päris tulemused on vahel saabunud isegi ndalaid hiljem. Kui võimalik, siis võiks täielikult või osaliselt integreerida tulemuste arvestamisse tänapäevaseid lahendusi. Üheks võimaluseks näiteks Seiklusministeeriumi pakutav platvorm, kus korraliku eeltöö korral suudab üks inimene hallata kogu ürituse tehnilise poole. 

Aga tehke, kuidas teete. Tore on ikka ja osalejate üle kurtma ei pea.
Vasta
#11

(20-09-2021, 09:12 AM)indreksirk Kirjutas:  Kiidan initsiatiivi hoida traditsioone elus. Uunikute Talverallil on oma kindel koht Eestis vanatehnikaliikumises. 

Omalt poolt sooviksin, et tulemuste ootamine oleks lühem. Kuigi paberil on lahe ristsõna lahendada, siis ei kaalu see üles pärast sõidu lõppu tundidepikkust tulemuste ootamist. Ja siiski saab teada vaid esikolmiku, päris tulemused on vahel saabunud isegi ndalaid hiljem. Kui võimalik, siis võiks täielikult või osaliselt integreerida tulemuste arvestamisse tänapäevaseid lahendusi. Üheks võimaluseks näiteks Seiklusministeeriumi pakutav platvorm, kus korraliku eeltöö korral suudab üks inimene hallata kogu ürituse tehnilise poole. 

Aga tehke, kuidas teete. Tore on ikka ja osalejate üle kurtma ei pea.

Erinevatest elektroonilistest/interaktiivsetest digitaalsetest lahendustest on varasemalt palju juttu olnud. Köögipoolel oleme astunud samme selles suunas, et tulemuste saamist maksimaalselt kiirendada, aga põhiprintsiibina oleme kindlaks jäänud, et ainsaks võiduajajatele vajalikuks riistvaraks on pastakas ja sisendiks paber. Turistiklassis ehk lõviosale võiduajajatest jääb see nii ka tulevasel Juubelirallil.
Kiiremate tulemuste huvides oleme loobunud varasemast iga tähe lugemisest ristsõnakontrollis, viimastel aastatel on loetud vaid õigete/valede KP vastuste arvu ning lõppküsimuse vastust. Kui õigesti mäletan, on viimastel Talverallidel ilmunud lõpptulemused ca kella 22ks, sellest varem ei sooviks neid avalikustada isegi juhul kui nad olemas on. Õhtune pidu on siiski Talveralli orgaaniline osa, tulemuste ootus on osa sellest peost.
Paremusjärjestust enam (erinevalt varasemast) peolt puudumine ei mõjuta.

Kahtlemata oleks nutilahendus(t)e abil võimalik tulemusi kiiremini ja täpsemalt purki saada, aga korraldusmeeskond on siiani jäänud arvamusele, et Vanatehnikaüritust läbi viies on ehedad vana kooli lahendused asjakohased.
Vasta
#12

esimese põvkonna Accord ootab rajale minekut e. valmis stardiks Toungue


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
           
Vasta
#13

Pretendeeriks kah siis talveralli osalejaks vana hea EVO de vanavanaisaga ehk Mitsu Lanceriga.

Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)
Vasta
#14

Sportklassile kindel JAAAAAA koos selgelt ja üheselt mõistetavate reeglite ja tulemuste arvestamisega.
Vasta
#15

Alustuseks Hääd Alanud Aastat kõigile. Jätkuks uuriks, et mis ja kuidas? Testide otsapealt suudaksin ilmselt tiba soodust tekitada jne, kui huvi, siis Priit vast mu numbri kuskilt leiab Wink

_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Vasta
#16

Olen koguaeg pooldanud KÕIK HINNAS lahendusi. Söögid-joogid-magamine ja testimine - Arvestuslik ekipaaž 2-3 inimest võiks olla kõik hinnas.
Muidu otsi majutust,testi jne. Kui korraldajatel lõpp teada peaks saama ka majutuse orgunnitud korraldajate poolt.

Joonas tõenäoliselt vanatehnikaga enam ei ürita kuna Hiiumaa ürituse vastu huvi oli leige - Kõik ootavad ju SEDA Siin

H77
Vasta
#17

Auto hakkab valmis saama, kas ka rajale saab?
Vasta
#18

Kas toimub ja kas kolksvaagen taro aastast 90 saab rajale?

Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina sõjaväele.
Vasta
#19

Laual oli mõte, et teeme ilma peota 19,5 mitteametliku Talveralli, aga siis leidsime, et see poleks ikkagi õige. Praegused kriisinumbrid (koroona, elekter, kütus jne) järjest tõusevad ja selles valguses ilmselt, kas peoga või peota üritusele ei tule osalejaid piisavalt kokku.

Ehk Talveralli 20 toimub aastal 2023 veebruari lõpu jääval nädalavahetusel

Hetkel panustame volbriüritusele, mis on plaanis Lääne-Saaremaal korraldada ja sinna toome ka Talveralli elemente sisse. Kuupäevad ja esialgse info/registreerimise hõikame veebruari kuu jooksul välja.

edit: aastaarv Smile
Vasta
#20

(18-01-2022, 21:17 PM)svenson Kirjutas:  Laual oli mõte, et teeme ilma peota 19,5 mitteametliku Talveralli, aga siis leidsime, et see poleks ikkagi õige. Praegused kriisinumbrid (koroona, elekter, kütus jne) järjest tõusevad ja selles valguses ilmselt, kas peoga või peota üritusele ei tule osalejaid piisavalt kokku.

Nii, need Dinod välja suretatakse. Vabas looduses autoga ringi kimamiseks mingeid takistusi pole. Seda kas üritusele tuleb piisav arv osalejaid saab teada ainult ühtemoodi, alati on tuldud tullakse ka seekord. Kui ürri korraldajal on kumm tühi (noh nagu rehvi mõttes või nii Smile, siis joondugem Seiklusministeeriumisse. Nõme on kui selline talvine üldjoontes ikkagi sama toreda seltskonnaga koos triblamise legendaarne ürr soiku jääb. Mingit motti pole seda talvekelku igal aastal tõrvata kui sõiduks ei lähe. Prioriteet peab ikka paigas olema, enne ralli, siis elektriarve. Kui nüüd musta uumorit teha, siis neid elektri arveid tuleb iga kuu, a rallidega on meil veits õredam.. Nojah, monte on ju tegelt tulekul..

Triumph GT6, Corvair Spyder, Datsun 280Z, BMW E21, VW Buss
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne