Honda Insight 2003 kaheukseline hübriidsportauto
#1

Kogemata reastusid tähed õigesti ning järgmine haruldus ja korralik silmailu. Ta köitis mu tähelepanu juba eelmine aasta aga ma lükkasin taaskord ta endast eemale. Pole ju vaja.. ei ole...tõesti ei ole.. ja täna hommikul tööl  olles laua taga tabasin ma end mõttelt, et aga on ju vaja.. Kiire kõne müüjale, läksin vaatama ning tõin ära teise ostuhuvilise nina alt põhimõtteliselt.

Tegu siis Honda Insight kaheukselise hübriidiga mis evib 1,0 mootorit ja 50kw. Tegu on kahekohalise sportautoga.

Paar pilti ka kuna ega ma autos endast midagi väga ei teaSmile.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
                   
Vasta
#2

Peab jällegi valikut kiitma. 

Sight tähendab võõramaa keeles midagi nägemise, vaatepildiga seotut. See viitab otseselt selle auto silmipimestavale kaunidusele.

Millised on tulevikuplaanid? Hübriidauto tuunimiseks oleks kõige sobivam viis vist pisikese tuumareaktori paigaldamine pakiruumi.
Vasta
#3

(08-01-2021, 15:29 PM)andresp Kirjutas:  ... Tegu on kahekohalise sportautoga.

...
Tuleb nõustuda- jõuliste joontega kupee. Osa välisilme agressiivsusest on eelmise omaniku jalgadega tuppa kandunud ning haaranud brutaalsesse embusse rooliratta.  
Kiidan valikut!
Vasta
#4

Siin ka lausa artikkel sellest iludusestÖ

Päeva kuulutused: haruldane Honda ja eriti tuus VAZ 2106 | Autogeenius
Vasta
#5

Seda kuulutust sirvides mõtlesin endamisi et on ainult aja küsimus millal siia teema tekib sellest jeesuse suusast...  Toungue

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta
#6

Vaatasin samuti kuulutust kuid kuulasin mõistuse häält. Ootame huviga edasist käekäiku.
Vasta
#7

Sellele oleks viisakas mõne siibik taiperri tehnika vahele visata. Hea ost, isegi mingiaeg kaalutud seda.

_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Vasta
#8

(08-01-2021, 15:57 PM)zazik Kirjutas:  Peab jällegi valikut kiitma. 

Sight tähendab võõramaa keeles midagi nägemise, vaatepildiga seotut. See viitab otseselt selle auto silmipimestavale kaunidusele.

Millised on tulevikuplaanid? Hübriidauto tuunimiseks oleks kõige sobivam viis vist pisikese tuumareaktori paigaldamine pakiruumi.

Vaatepildiga seotud on ta tõesti Smile. Need jooned.. vallatud jooned. Kuna plaan tekkis äkki siis ei ole mingeid plaane. Naine arvas, et võib tööl käia sellega vahel. Seniks.. vaatame mis oraval kõhus on ja sõidab aeg-ajalt temaga. Mingit tuunimismõtet sellega pole.  Peseks puhtaks ja vaataks põhja alla esialgu.
Vasta
#9

palju õnne!
mitte ainult tehnika pole huvitav - see on 4m pikk ja 850kg kaaluv jäiga alumiiniumist ja plastikust kerega sporditegemise masin! Big Grin
taiperri hobustega oleks muidugi veel sportlikum - kaalu ilmselt juurde ei tulekski.

https://en.wikipedia.org/wiki/Honda_Insight

Honda increased the vehicle's fuel efficiency using aluminum and plastic extensively to reduce the vehicle's weight. The basic structure is a new, lightweight aluminum monocoque, reinforced in key areas with aluminum extrusions joined at cast aluminum lugs.[19] Stamped aluminum panels are welded onto this structure to form an extremely light and rigid platform for the drivetrain and suspension. The Insight has a body weight less than half that of the contemporary Civic 3-door, with increased torsional rigidity by 38% and bending rigidity by 13%.[17] Honda built the Insight with aluminum front brake calipers and rear brake drums, and with a largely aluminum suspension, in addition to standard aluminum wheels; reducing the ratio of un-sprung to sprung weight as well as the total weight. The fuel tank is plastic; the engine mounts are aluminum; and the exhaust is a small, thin wall pipe.[18] Its compact spare is also aluminum. The Insight weighed 1,847 lb (838 kg) in manual transmission form without air conditioning, 1,878 lb (852 kg) with manual transmission and air conditioning, or 1,964 lb (891 kg) with CVT and air conditioning.

Insight has a coefficient of drag of 0.25. The absence of a rear seat allows the body to taper just behind the driver and the rear track is 110 mm (approximately 4.3 inches) narrower than the front track.

[Pilt: 800px-Honda_Insight_IMA.jpg]

Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
Vasta
#10

Akud ja elekter minema ning päris mootor asemele ning nalja saab kindlasti kõvasti, sest see auto ei kaalu mitte halligi.
Vasta
#11

(08-01-2021, 19:53 PM)Marvin Kirjutas:  Akud ja elekter minema ning päris mootor asemele ning nalja saab kindlasti kõvasti, sest see auto ei kaalu mitte halligi.
otse vastupidi, akud korda teha ja originaalsus säilitada - see on väärtus

Pähkliajude hirm
Vasta
#12

https://www.thedrive.com/news/38291/this...fuel-saver
Vasta
#13

Ratsima kindlasti ei hakka. Ma ei viitsi ehitada sellisel määral asju. Sellise auto hind kasvab ajas just kui ta on originaalne.
Autoscoudis on müüdav asi 12 000 euroga muideks (manuaalkastiga).
Vasta
#14

Just, just sest siis tekiks pidamisega probleem Tekiks hübriid hõljuk auto- kusjuures väga sobiv disain hõljukile. Big Grin

Ma saatsin pildid tuttavatele Honda fanaatikutele- nad kindlasti juba vesistavad.
Hea ost- liikurmasin mis paneb pead pöörama!
Vasta
#15

(08-01-2021, 20:25 PM)volvotar Kirjutas:  Just, just sest siis tekiks pidamisega probleem Tekiks hübriid hõljuk auto- kusjuures väga sobiv disain hõljukile. Big Grin

Ma saatsin pildid tuttavatele Honda fanaatikutele- nad kindlasti juba vesistavad.
Hea ost- liikurmasin mis paneb pead pöörama!

Anna siis teada kuidas fanaatikud reageerisid.
Vasta
#16

Vaikus - koguvad vist julgust, või "lakuvad haavu"!

Mulle meeldib eriti esimese tiivaääre "sälk"- see on nii lahe. Polaroid (energiattootev) katus sobiks talle.

WRC- meestel oleks ka mida ülevõtta. Sellise tagarattakattega saaks sujuvamalt tagaottsa kuskile valli (kaljusse- kivisse)
"toetada", lõhkumata kohe rehvi/velge ära.
Vasta
#17

Panen paar pilti ka sisust siia.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   
Pilt (pildid)
           
Vasta
#18

Proovisin veidi piinata autot, et nähsa kas hübriidaku laadimine reaalselt ka laeb või udutab niisama. Tundub, et akud toimivad küll. Peale korraliku piinamist kukkus aku indikaator paar pügalat allapoole.  Seega tundub,, et hübriidsüsteem on elus.

Üks tore ülevaade ka motorweekilt: https://www.youtube.com/watch?v=EzG2bQK2Ygs

Leidsin ka mingi 2016 aasta oksjoni kuulutuse selle auto kohta kus oli kirjas, et tehtud ainult bensu peale ringi. Samas igasugu näidikud jne asjad näitavad et töötab elektri osa ka. Eks peab süübima.

Edit: täpsustatud andmetele peaks oleme meie maal ka üks sinist värvi 2001 aasta masin. Rohkem selle ajastu insighte issanda poolt ülestäheldatud nimekirjas pole.
Vasta
#19

Sellel peaks olema Honda IMA süsteem. Ainult bensiini peale saab ümber teha sedasi, kui on lisatud tavaline 12v generaator. Kui seda pole, siis peaks elektriosa töötama. Seda seetõttu, et HV elektrimootor laeb tavalist 12v akut ja kui HV ei tööta, saaksid sõita ainult senikaua, kui 12v akus vurtsu sees on.
Mul praegu töökoas hübriid Civic sees, millel HV süsteem vigane. Honda hübriidid selles osas head, et kui kõrgepinge poolel miskit saba annab, siis ainult bensuga saad liigelda, seniks kuni väikesest akust voolu jätkub. Toyotad ja teised levinud hübriidi jätavad teele.
Vasta
#20

Kas pilt petab või silm ei seleta õigesti või ongi tagasild kitsam kui esisild?
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne