Kei autod eestis
#21

Fiati sarnane toode:  Lancia Y10 ?

Triumph GT6, Corvair Spyder, Datsun 280Z, BMW E21, VW Buss
Vasta
#22

Tegelikult ju vahet pole, Kei auto ta ei ole, Wikipedia andmetel on kaks mitte-Jaapani autot Kei klassifikatsiooni saanud, Smart ja Caterham.
Vasta
#23

''Kei-auto mootori kubatuur ei tohi ületada 660 kuupsentimeetrit ja võimsus 47 kilovatti ehk 63 hobujõudu.''
-------------------------------
selliste näitajatega Caterhami tahaks kohe näha..

Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad sind enda tasemele ja lajatavad siis kogemusega /Iid-Tõstamaa/
Anna väikesele inimesele veel väiksem võim kätte ja ta arvab kohe et on Jumal taevas (või mode foorumis...)
Vasta
#24

(21-01-2021, 10:14 AM)Mart Laanelepp Kirjutas:  Tegelikult ju vahet pole, Kei auto ta ei ole, Wikipedia andmetel on kaks mitte-Jaapani autot Kei klassifikatsiooni saanud, Smart ja Caterham.

Mis ajastut mõeldakse? 
Omast ajast saaks sinna ka Fiat 126 ja 500 näiteks.
Vasta
#25

(21-01-2021, 10:30 AM)Walter Kirjutas:  selliste näitajatega Caterhami tahaks kohe näha..

Caterham Seven 160
Vasta
#26

(21-01-2021, 11:30 AM)cesium Kirjutas:  
(21-01-2021, 10:30 AM)Walter Kirjutas:  selliste näitajatega Caterhami tahaks kohe näha..

Caterham Seven 160
''Suzuki-sourced 660cc turbo engine possesses just three cylinders and 80bhp...''
https://www.evo.co.uk/caterham/7/7297/ca...-and-specs

Definitsiooni järgi nagu ei oleks aga las ta olla...

Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad sind enda tasemele ja lajatavad siis kogemusega /Iid-Tõstamaa/
Anna väikesele inimesele veel väiksem võim kätte ja ta arvab kohe et on Jumal taevas (või mode foorumis...)
Vasta
#27

Justin Gardiner, Caterham Cars Japan pealik väidab, et:
64hj on tootjate vaheline kokkulepe, et vältida hobujõusõda.
Jaapani "ARK" ei lubanud Euroopas deklareeritud 80hj 64hj peale keerata, viidates homologeeringu reeglite rikkumisele.
Vasta
#28

(21-01-2021, 11:09 AM)MeelisV Kirjutas:  
(21-01-2021, 10:14 AM)Mart Laanelepp Kirjutas:  Tegelikult ju vahet pole, Kei auto ta ei ole, Wikipedia andmetel on kaks mitte-Jaapani autot Kei klassifikatsiooni saanud, Smart ja Caterham.

Mis ajastut mõeldakse? 
Omast ajast saaks sinna ka Fiat 126 ja 500 näiteks.
Ma ei usu et Fiat oma autosid Jaapanisse üldse üritanud müüa on aga tundub et autol peab vastav tüübikinnitus olema et Keina registreerida.
Vasta
#29

Itaallased on Jaapanis ikka turul olnud. Lancia ja Alfa on (viimane ka praegu) seal pigem eksootilisemad-eksklusiivsemad margid olnud. Nende mudelitest on tihti müüdud seal eriseeriaid ja sportlikke erimeid. Näiteks nn ralli-Deltast oli versioone väikeseeriana, mida ainult Jaapanis turustati. 
Fiat on laiemalt müügis olnud, seda ka praegu. Tõsi, rahvalikumaid mudeleid alati ei pakuta, kuid näiteks esimene Panda oli müügis ja ka uusversioonid. Samuti on 500 seal olnud ja on ka praegu. Kõikvõimalikud sportlikumad ja ka lahtised versioonid on alati sealsel turul müügis olnud ja tihti just neile keskendatud. Samas ei meenu, kas Fiatiga on kunagi Kei-de hulka proovitud mahtuda.
Vasta
#30

Olen pingsalt otsinud, mis mark ja mudel võiks olla see auto, mida ma Jõhvis nägin. Natuke nagu Toyota BB ja siiski mitte päris. Esiklaas oli päris püstine, BB- l on kaldu ja BB tundub ka suurem.
Vasta
#31

nissan cube?
Vasta
#32

(06-03-2021, 15:53 PM)Raudpats Kirjutas:  Olen pingsalt otsinud, mis mark ja mudel võiks olla see auto, mida ma Jõhvis nägin. Natuke nagu Toyota BB ja siiski mitte päris. Esiklaas oli päris püstine, BB- l on kaldu ja BB tundub ka suurem.

Nissan Cube Z11/Z12 on üsna sarnane Toyota bB ja selle kloonidega (Scion, Daihatsu, Subaru).
Vasta
#33

Daihatsu Materia äkki, neid peaks Eestis mõned olema.
Vasta
#34

Kui mu silmanurk seletas õigesti siis Jõhvis sõidab - 
14ZRH

TOYOTA BB
Vasta
#35

Sa ei eksinud, sellest autost on Instagramis koguni üks pilt olemas, kahjuks võimatu linkida...

Rool "valel" poolel kinnitab et tegemist on JDM Toyotaga ja mitte (nagu Eestis hoopis oleks kombeks) Ameerikast toodud Scion.
Vasta
#36

(05-04-2021, 20:07 PM)valgeratsu Kirjutas:  Sa ei eksinud, sellest autost on Instagramis koguni üks pilt olemas, kahjuks võimatu linkida...

Rool "valel" poolel kinnitab et tegemist on JDM Toyotaga ja mitte (nagu Eestis hoopis oleks kombeks) Ameerikast toodud Scion.
Ju ma siis ka sama autot nägin, aga see KEI autoks ei sobi, liiga suur.
Vasta
#37

(05-04-2021, 20:07 PM)valgeratsu Kirjutas:  Sa ei eksinud, sellest autost on Instagramis koguni üks pilt olemas, kahjuks võimatu linkida...

Rool "valel" poolel kinnitab et tegemist on JDM Toyotaga ja mitte (nagu Eestis hoopis oleks kombeks) Ameerikast toodud Scion.
Ei, just öigel pool on see rool.  Toungue

www.classiccar.co.uk
www.carandclassic.co.uk
www.classiccarsforsale.co.uk
Müüa 2140 1982
Tartu on muutumas drifti Päälinnaks, oma ringristmikudega. Big Grin

Vasta
#38

Nu universaalne lihtsustus ütleb ju, et rooliratas on pardatšokis, mis siin ikka tülinaadi üleskiskuda Smile

_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Vasta
#39

Mitte kei auto aga juulis on keegi pealinnas seda otse tõusva päikese maalt toodud isendit näinud:

[Pilt: 17595371.jpg]
Vasta
#40

Eile sai nähtud veel üht JDM autot - ma panin numbrit kirja et teada mida hiljem otsida:


45ZRS
NISSAN CIMA
VIN: FGY33301839


Esmane registreerimine:
09.11.1997
Kategooria:
sõiduauto
Kere nimetus:
sedaan
Kere värvus:
must
Mootor:
4130 cm³
Mootori võimsus:
198 kW
Kütus:
Mootoribensiin
Käigukast:
automaat
Veoskeem:
tagavedu
Registreerimistunnistus:
EM197979



Esmane registreerimine:
09.11.1997
Eestis registreerimine:
25.02.2021


Registreeritud Eestis kasutatuna, päritolu riik Jaapan
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne