Nõukogude Buick

(05-02-2021, 19:14 PM)spitfire Kirjutas:  
(05-02-2021, 18:34 PM)Formika Kirjutas:  
(05-02-2021, 15:11 PM)spitfire Kirjutas:  
(04-02-2021, 23:39 PM)Raivo Kirjutas:  В ЛенГИПРОВАТОвских чертежах, начерчены спицы на деталировке.
(sellest ma aru ei saa)
А для Л-1 кузовщину вручную сделали, что дало машинам не очень аккуратные обводы, например перепад по поясному молдингу
http://www.rcforum.ru/showpost.php?p=134...tcount=328

Mina tõlgiks nii: 
ЛенГИПРОВАТО joonistel on detailis joonistatud kodarad. (jutt käib velgedest, mis autori hinnangul pidid lõppproduktil olema ikkagi kodarveljed, otsustades rummude põhjal, aga täismetallveljed olid ilmselt kiire ja ajutine lahendus. Sellele seigale oli muide ka üks varasem viide kus öeldi, et velgede küsimus on veel lahenduseta)
Aga L1 kere tehti käsitsi, mis andis autodele mitte väga korrektsed küljejooned. Näiteks vööjoone (küljejoone) üleminek. (viidatud on fotole mis on postituses 195 kus on näha, et uste küljejooned ei jookse kokku)
 Ärge nüüd seltsimeeste, kes elus polnud ühtegi autot ehitanud, võimeid üle hinnake. 

Siin ei ole mingit hinnangut, kogu see jutt on tõlge vene foorumist, mille link on Raivo postituses. Kirjutaja on muide see vend kes väidab, et tal on juurdepääs L1 joonistele.
  Lenin kirjutas ka, et varsti oleme kommunismis, uskujaid oli palju. Millistele joonistele, kui neid oleks olnud, oleks ma ammu sellest teadnud. Venemaal on paljud tahtnud seda autot ehitada, pole õnnestunud ja mõnelgi neist on raha rohkem kui kogu meie foorumi rahval kokku. Pole mingeid jooniseid, saage aru härrased, autod pandi kokku USA-st tulnud juppidest, Usa inseneri juhatusel. Ei pea olema eriline geenius, et aru saada, et teha tohutu töö, joonestada üles 5500 auto detailid, organiseerida tootmine, teha 10 detaili ja siis see kõik arhiivi saata. Ainuke, mis nad võisid teha, USA jooniste järgi ehitada puit karkassi, peksta vasaratega välja veljed ja disainida eraldusmärgid. Tõenäoliselt õmmeldi ka istmed ja sisu. Kõik. Ülejäänud jutt on kõik puhas propaganda. GAZ A-le ei suudetud USA keerulisemat iluvõregi järgi teha, vaid lepiti AA lihtsamaga.
Vasta

(05-02-2021, 19:16 PM)Brrr Kirjutas:  Kere ju juba hakkab looma. Mida Buick kasutab kereühenduste juures? Tina vist kasutuses ei ole?
Kõik kere ühendused on tinutatud. Katus mitmest jupist. Ühenduse teeme täpselt sinna, kus ennemgi ühendus oli. Ja tinutame üle.
Vasta

Vaadates seda 6 autoga pilti siis kaks asja tekitavad küsimusi. Esimeseks esitiiva kinnitus ratta ja stange juures. On seal 2 "neeti ja kolmas tühi auk või on 3 neeti. Tundub nagu autodel olevat erinev see koht.  Teiseks kui amordid olid reguleeritavad siis pidi rooli kõrgus  ka olema  Smile rooli kõrgused selgelt erinevad. Teine ja kuues auto tunduks nagu rooli kõrguse järgi samast "partiist"
Vasta

(05-02-2021, 21:27 PM)Mart69x Kirjutas:  Vaadates seda 6 autoga pilti siis kaks asja tekitavad küsimusi. Esimeseks esitiiva kinnitus ratta ja stange juures. On seal 2 "neeti ja kolmas tühi auk või on 3 neeti. Tundub nagu autodel olevat erinev see koht.
Hea tähelepanek. 

Kui keegi hea inimene oskab, siis võiks selle 6-autoga pildilt esimest autot suurendada ja panna kõrvale Buigi pilt võrdluseks. Kui seda pilti suurelt vaadata siis see küljejoon ei jookse kohe üldse. Uksed paistavad ka ebaloomilikult kumerad selle küljevöö ülemineku juures. Ja ma usun, et kaameta poolne auto on veel see kõikse etem sätitud. Viimane kuues auto pildil on muide üldse ilma KP radika märgita Smile

Triumph GT6, Corvair Spyder, Datsun 280Z, BMW E21, VW Buss
Vasta

8 kuu jooksul saab lihtsustamise käigus loobuda reguleeritavast vedrustuses. See seletab kliirentsi ja rooli asendi muutust.
Vasta

Panen siia mugavamaks toimetamiseks uuesti selle 6 autoga hea kvaliteediga pildi mida suurendades avaneb maailm uue nurga alt:

https://a.d-cd.net/1IAAAgPVouA-1920.jpg

Rivis kolmandal autol ei mahu esiklaas kere sisse ära ja ega neil teistel ka see esiklaasi raam katusejoont vaadates ei jookse kohe üldse. Seda näeb muidugi ainult pilti suurendades.

Triumph GT6, Corvair Spyder, Datsun 280Z, BMW E21, VW Buss
Vasta

No see on, pilt on päris kole. See kes tõesti on ise autot ehitanud oskab vägagi vaadata kui kiire on auto ehitusega olnud. Hetkel üritame kõiki neid asju vältida. Kogu selle töömahu juures ei kujuta ette kui palju peab olema tööjõudu et nii lühikese ajaga suudeti need kõik valmis ehitada.
Vasta

Kui väidetakse, et traktori tehases oli 6000 töölist. Isegi kui selle projektiga oli hõivatud ainult 20% töötajatest teeb see 1200 töölist ja ülejäänud istusid jõude lapsehoolduspuhkusel ning tehti 200 tundi kuus teeb see 240 000  inimtöötundi ühes kuus. Poole aastaga tehti 1 440 000 töötundi. Näiteks samadel tingimustel oleks 120 töölisel kulunud samade tundide tegemiseks 60 kuud ehk viis aastat. Küsimus selles, et kas siis viis aastat oleks olnud reaalne olukorras kus võta käte ja tee koopia ilma inseneri lahenduseta, et kas detailid ka omavahel sobivad kuna see töö oli juba USAs ära tehtud. Väidan, et 6 kuud ei ole määrav kui me ei tea ligikaudseltki kui palju seal tehti töötunde 6 kuu jooksul nende autode juures. Max ressurss oleks olnud sellel tehasel 6 kuuga teha ära 7,2 miljonit töötundi
Vasta

Hm meie  töökojas peetakse arvestust produktiivsete tundide alusel. See selleks. Huvitav on siin olukord.
Vasta

(05-02-2021, 23:31 PM)CarRestoration Kirjutas:  No see on, pilt on päris kole. See kes tõesti on ise autot ehitanud oskab vägagi vaadata kui kiire on auto ehitusega olnud. Hetkel üritame kõiki neid asju vältida. Kogu selle töömahu juures ei kujuta ette kui palju peab olema tööjõudu et nii lühikese ajaga suudeti need kõik valmis ehitada.
 Me ei räägi 6 kuust autode kokkupanekuks, selleks oli aega piisavalt. Putilovi tehases ehitati traktoreid Fordson. Tegu siis sellise kolakaga umbes.
   
 Võtame nüüd selle kamba ja hakkame ehitama tolleaegse maailma tipptasemel autot. Alustame puu karkassist. Et hiljem kõik ideaalselt sünniks, peab see olema väga täpselt ehitatud. Me võtame seda Ameerika tööd lahti ja näeme, plekk on väikeste naeltega kinnitatud puit karkassile ja pärast tinutatud, pahteldatud. NL ei suutnud isegi 80-ndatel normaalseid autopahtleid toota, rääkimata 30-ndatest. Mehed, kes ehitasid traktoreid ja tanke polnud selliste töödega kokku puutunud ja ei osanud seda teha. Olla võis neid või mitu tuhat. Jutu iva selles, et selle Nõuka propaganda uskujad võiksid natukenegi mõelda, kui loevad järgmisi ridu. (24 aprillil valmis esimene sassii ja juba 1 mail sõitis 6 autot paraadile.) Tehases võis 6000 meest olla aga auto ümber nad kõik ei mahu. Eks selle on nad ka üle perse kõik tehtud. Kui nüüd mõned härrad mõtlevad et Formika hakkab ka 
praaki tegema - ei hakka. Mina teen nii nagu seltsimeestel ideaal silmade ees seisis.
Vasta

See on ilmselt lõigatud pilt, kus kohast see küll pärit on?

[Pilt: attachment.php?aid=85956]
vs.
   
Vasta

OK Mina ka ei usu, et seal kõik täitsa nullist tehti, aga mida kuradit siis koos Puiki tehase vendadega seal 6 kuud tehti? Sellest, et koos viina võeti ma ei kahtle aga tulemuseks ainult iluvõre embleemi ja veljekapslitele uue välimuse leiutamine ka natuke vähevõitu. Kui sinna lisada tuuningveljed ja võibolla ka uued sillad ja nendelt ühe poldi ära kaotamine on ka natuke vähevõitu. Muidugi oleks huvitav teada kas sillal L1 vs Buick jäi ülekande arv samaks või mitte. Järjest rohkem hakkan kahtlema, et kõik 6 autot olid tehniliselt mingil määral erinevad ja katsetati erinevaid lahendusi. Sellest annaks nagu aimu ka roolide kõrgused ja kojameeste, uste ja klaaside teema. 

Kuskilt võiks välja ilmuda lõpuks mõni pilt L1 salongist.  Rolleyes

Puutöö oskuses ja kvaliteedis aastal 1930 ndate Venemaal ei kahtleks kui vaadata millist kaunist mööblit tehti Katariina II le juba 1750 ndate Venemaal.  Big Grin

https://dangerousminds.net/comments/cath...collection
Vasta

(06-02-2021, 00:22 AM)Raivo Kirjutas:  See on ilmselt lõigatud pilt, kus kohast see küll pärit on?

[Pilt: attachment.php?aid=85956]

Ka mulle tundus, et neist kuuest autost on vähemalt ühel ees erinev logo ja reas kuues on puhta ilma. Kui see ei olegi see kuues, mis sai hiljem uuendatud disainiga märgi. Ma muidugi ei tea millise joonise järgi juveliirid selle alumise pildi logo (mis on väga hea) tegid, aga kui selle foto põhjal siis..
ei tee need ukraina juveliirid ka nii täpset tööd, ikka ajastu vaimus, unifitseerime ja moderniseerime, mis tegelikult oma olemuselt sobib siia seeriasse väga hästi. Kes esmapilgul ei märka erinevust, siis aastaarvu 1933 taust, see punane 1/6 planeedist must-valgel fotol katab seda ümbritsevat ringi mitte ei asu ringis seesi. See nüanss ainult lisab siia sellise käsitööstusliku mõõtme, ei tambi neid liinil masinad vaid teevad inimesed põlve otsas. Aga iseenesest see mingit tähtsust ei oma,

   

sest see pilt kus kuus autot reas, kannavad ju esimesed 3 sellist logo:

   

Triumph GT6, Corvair Spyder, Datsun 280Z, BMW E21, VW Buss
Vasta

Härra Kass, kui sa Vene keelt oskad, siis loe alljärgnevat. Tehti 10 autot ja üks saadeti Harkovisse. Märgitakse ka et kindlaid andmeid ei ole. Aga seda fakti on mainitud mitmes kirjutises. Ja Ma pole ka kunagi väitnud, et need sillad kuuluva L1-le, võivad kuuluda ka 1932 a 90 seeria Buigile ja ainult sellele. Teiste mudelite toru kardaanide pikkused on erinevad. Võimalus, et 1932 a Buick 32-90 sattus Harkivisse on 25 x 75 L1 kasuks.
Но в жизни все обстояло далеко не так гладко, как в оптимистичных репортажах современников тех событий. На обратном пути из Москвы в Ленинград все шесть автомобилей столкнулись с многочисленными техническими проблемами. Некоторые Л-1 вообще вышли из строя, потеряв возможность самостоятельного передвижения. Это наглядно продемонстрировало необходимость дальнейшей доводки конструкции — возможно, сказались последствия спешки с выпуском машин к Первомайским праздникам. Предстояла кропотливая работа по устранению букета «детских болезней», неизбежных в любой новой конструкции. Хотя справедливости ради стоит отметить, что качество тогдашних загородных дорог (скорее, даже их отсутствие как таковых) могло вывести из строя любое транспортное средство, по этим дорогам движущееся. На многочисленных автопробегах 1930-х очень немногие автомобили независимо от производителя выдерживали весь путь без поломок. В целом, руководством завода результаты пробега Ленинград-Москва-Ленинград были признаны положительными. На июль 1933 года был запланирован дальний пробег по маршруту Ленинград-Тифлис, должный стать настоящим испытанием техники в разнообразных дорожных условиях, а пробег в Москву рассматривался всего лишь пробной обкаткой. По неподтвержденным данным из оставшегося задела были собраны оставшиеся четыре автомобиля, что довело общее число построенных «Красных путиловцев» до десяти.
Дальнейшая судьба выпущенных в Ленинграде машин детально неизвестна. Два «Л-1» числились в правительственном гараже Москвы. Один автомобиль по неподтвержденным данным попал в тогдашнюю столицу Украины — Харьков, остальные предположительно эксплуатировались в Ленинграде. По воспоминаниям очевидцев, некоторые экземпляры, успешно пережив войну и блокаду, продолжали ездить, и постепенно по ветхости вышли из строя уже в 1950-х годах. К величайшему сожалению, ни один «Л-1» до наших дней не сохранился.
Vasta

Velgedest, mulle tundub, et on kasutatud vene haagise velje südamikku, millele on siis auto all oleva rehviga sobiv velg keevitatud.  https://www.soov.ee/15972957-haagis/details.html  [Pilt: 1_10_xnV7fvXU1ZCP1586272194.jpg]
Vasta

(06-02-2021, 20:27 PM)Brrr Kirjutas:  Velgedest, mulle tundub, et on kasutatud vene haagise velje südamikku,

Ford-AA oli vist poldivalem 5 x 6+7/8´´
Buick 32          5 x 6´´
Profiili kalle ei tundu ka sobivat.
Vasta

Konkreetne haagis on 24 aastat noorem. Mõte aga tundub väga õige. Mitte keegi ei hakka uut vormi tegema 24 ratta jaoks kui on võimalik valida tootmises olevate südamike vahel. Augud võib lõikamata jätta või teise kujuga teha, see pole probleem väikeseerias.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta

Uurisin teisi kanaleid Putilovi tehase tegemisi 1932 - 1933 aastal. Kuna siin jooksis läbi väide, et 6000 töötajal polnud suurt midagi teha. Tuli välja, et L1-ga samal ajal läks tootmisse tank T-28 ja samuti oli vaja teha partii 12 tk 1 Mai paraadiks. Järelikult oli vesi ja vile taga, sest neid ei jõutud ka täielikult komplekteerida. Artiklis kirjutatakse suurtest probleemidest, mis tehasel oli, seoses nende tankide tootmisega. Aga igaüks võib tutvuda ise. Venekeelne tekst all pool. Jah ime mehed need Putilovi mehed. Paralleelselt jõudsid ka L1-d nullist üles ehitada Big Grin .  T 28-d nägid välja siis sellised. Pildil olev isend Soome muuseumis, tõenäoliselt Talvesõja sõjasaak.
   
Для организации серийного производства Т-28 был выбран ленинградский завод «Красный Путиловец» (бывший Путиловский, впоследствии — Кировский). Это объяснялось в первую очередь тем, что по тем временам Т-28 был весьма сложной машиной, а «Красный Путиловец» располагал достаточными для освоения его производства мощностями и квалифицированными кадрами. Кроме того, у завода уже был опыт сооружения высокосложных механизмов, таких как артиллерийские орудия, паровозыпортовые краны и т. п. Немаловажным был также тот факт, что с 1931 года завод выпускал детали трансмиссии танков Т-26 (элементы коробки передач, бортовые редукторы и т. п.).[Л 6] В конце ноября 1932 года на завод поступили рабочие чертежи танка, и было начато развёртывание производства.
Однако почти сразу начались проблемы. Оборудование цеха МХ-2, выделенного под производство Т-28, было сильно изношено и плохо приспособлено для изготовления деталей танков, требовавших высокой культуры производства. Чтобы преодолеть эту проблему, были расконсервированы, модернизированы и пущены в работу станки времён Первой мировой войны.[Л 6] Кроме того, по личному распоряжению С. М. Кирова на завод был доставлен ряд станков с других предприятий Ленинграда.[Л 6]
Первая партия из 12 танков была готова к апрелю 1933 года, и уже 1 мая 10 из них прошли в составе парада по московской Красной площади.[Л 6][Л 7] Правда, эти танки были приняты условно, так как нуждались в доработках, не имели оптических прицелов, устройств внешней и внутренней связи и т. п. После парадов танки отправились обратно на завод.
Но, несмотря на первые успехи, освоение Т-28 в производстве шло медленно и сталкивалось с большим количеством трудностей. Первый госзаказ Управления механизации и моторизации РККА, выданный в 1933 году, предусматривал выпуск 90 танков Т-28. Завод же до конца года с большим трудом смог собрать 41 машину.[Л 6] Для исправления ситуации была проведена капитальная модернизация цеха МХ-2, в котором собирались Т-28, необходимые станки и оборудование были заказаны за границей. Кроме того, осенью 1933 года на заводе было организовано специализированное танковое КБ, получившее название СКБ-2, первой задачей которого стала доработка Т-28 для ускорения его производства. Руководителем СКБ-2 в тот период был О. М. Иванов.
Развернуть стабильное серийное производство удалось только в 1934 году, когда закончилась реконструкция цеха и были налажены прочные связи со всеми поставщиками комплектующих для танка. Но окончательно чертежи и технология производства танков были отработаны только к началу 1936 года. К этому времени в конструкцию танка уже было внесено свыше 700 мелких изменений. Именно длительным освоением в производстве объясняется тот факт, что Т-28 выпуска 1933—1935 страдали многими «детским болезнями» бронетехники, из-за чего танки задерживались военной приёмкой, а в военные части, уже получившие танки Т-28, приходилось направлять заводские ремонтные бригады.
Vasta

Selle vene Buicki ajalugu on piisvalt huvitav ,et David Vseviov võiks sellest terve „Müstilise Venemaa“ ühe saate kokku panna.
Veidi lugemist.
https://forum.automoto.ee/showthread.php...t=karl+ots

Foto :Fordson F1 1917 aasta mudeli mitteametlikust kloonist mida toodeti Putilovi tehases


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   
Vasta

(06-02-2021, 23:51 PM)Ferry Kirjutas:  Foto :Fordson F1 1917 aasta mudeli mitteametlikust kloonist mida toodeti Putilovi tehases

See oli ikka ametlik kloon. Ja neid jupstükke ehk Fordson-Putilovets traktoreid valmis 1931. aastal 65tk PÄEVAS. Ehk 17 000 tk aastas. Raske on mõista neid Putilovetsi mastaape. 1931 aastal mis paistis olevat kõikse produktiivsem oli tehases 8000 töölist. 1932 augustis lõpetati traktorite tootmine. Sealt ikka mingi ressurss vabanes. Huvitav on ka see millest tegelikult ei räägita. Putilovetsi enda edulugu ei maini neid L1-tesid kusagil.

Wikipeedia:
Планка годового выпуска в 12 тысяч была достигнута по окончании реконструкции завода. В августе 1931 года дневной выпуск достиг 65 тракторов; в том же году был выпущен двадцатипятитысячный «Фордзон-Путиловец»[8]. В 1932 году «Фордзон-Путиловец» был снят с производства. 

Sama allikas lisab muide veel ühe huvitava nüansi, et paralleelselt oma mootoriplokkide tootmisega, telliti neid juurde ka Fordilt. See oli nii öelda puutumatu reserv, millega tootmises ei arvestatud aga mida kasutati siis kui kommunistid ei tulnud tööle, või oli tehases mingi muu tõrge. Eesmärk oli igal juhul plaan täita ja ületada. 

Triumph GT6, Corvair Spyder, Datsun 280Z, BMW E21, VW Buss
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne