Nõukogude Buick

(12-02-2021, 14:20 PM)Raivo Kirjutas:  Ma just mõtlesin, et kuidas see rooli alumine kinnitus realiseeritud on reguleeritavuse korral.

[/url][url=http://www.oldcarbrochures.com/static/NA/Buick/1931%20Buick/1931%20Buick%20Fisher%20Body%20Manual/index1.html]1931 Buick Fisher Body Manual 

Naela mõõdud olid seal küll, võibolla ka puidust midagi.

See manual oma detailsuses võtab sõnatuks. Millises liites millist möksi kasutada, toote täpne nimetus etc.. Vaevalt, et tänased meistrimehed selliste üksikasjadega oma elu keeruliseks tahavad teha.

Sellise detailsuse juures minule silma ei jäänud, et oleks mainitud millisest puidu liigist jutt käib, küll aga on mainitud, et "when replacing any wooden part they should be given a coating of sprayed good quality asphalt paint". Kuidas sellist toredat värvi täna nimetatakse ?

Triumph GT6, Corvair Spyder, Datsun 280Z, BMW E21, VW Buss
Vasta

Bituumen värv?
Viimati ostsin umbes 5 aastat tagasi tempesti tartu kontorist. Kasutatakse tööstuslike metall ja puitkonstruktsioonide hooldusvärvimisel.... mustaks.
Vasta

Kereplekkide väljatagumine?
[Pilt: 11770955.jpg]
[Pilt: 11770954.jpg]
Vasta

Pigem stantsi vigade parandamine.
Vasta

kuid pingid on sakslaste omad Smile
Vasta

(14-02-2021, 13:31 PM)Raivo Kirjutas:  Kereplekkide väljatagumine?

[Pilt: 11770954.jpg]
Kas kellelgi on aimu, millise auto kapotiga tegu. Olen lasknud kõik Vene autod silmade eest läbi aga tuluke pole millegi juures põlema läinud.  Igatahes pole sellist Zillide perekonnas või on hoopis tegu mingi prototüübi ehitamisega.
Vasta

(14-02-2021, 15:38 PM)Formika Kirjutas:  Kas kellelgi on aimu, millise auto kapotiga tegu.


Peaks olema aasta 1947 (samas, kahtlaselt uuema väljanägemisega elektrikilp tagataustal) ja Gorki, aga täpsemalt?
https://karopka.ru/forum/messages/forum1...age1009461
Vasta

(14-02-2021, 15:58 PM)Raivo Kirjutas:  
(14-02-2021, 15:38 PM)Formika Kirjutas:  Kas kellelgi on aimu, millise auto kapotiga tegu.


Peaks olema aasta 1947 (samas, kahtlaselt uuema väljanägemisega elektrikilp tagataustal) ja Gorki, aga täpsemalt?
https://karopka.ru/forum/messages/forum1...age1009461
 1947 kehtib vist alumise pildi kohta, kus Pobedat viimistletakse, Antud pildi päises aasta 1978.
Vasta

(14-02-2021, 18:30 PM)Formika Kirjutas:  
(14-02-2021, 15:58 PM)Raivo Kirjutas:  
(14-02-2021, 15:38 PM)Formika Kirjutas:  Kas kellelgi on aimu, millise auto kapotiga tegu.


Peaks olema aasta 1947 (samas, kahtlaselt uuema väljanägemisega elektrikilp tagataustal) ja Gorki, aga täpsemalt?
https://karopka.ru/forum/messages/forum1...age1009461
 1947 kehtib vist alumise pildi kohta, kus Pobedat viimistletakse, Antud pildi päises aasta 1978.
Väga 53 kapoti moodi?

Tõde on kusagil olemas! Tõenäoliselt sügaval pahtli all Wink
Vasta

Pakuks Urali
Vasta

(14-02-2021, 22:13 PM)sven1 Kirjutas:  
(14-02-2021, 18:30 PM)Formika Kirjutas:  
(14-02-2021, 15:58 PM)Raivo Kirjutas:  
(14-02-2021, 15:38 PM)Formika Kirjutas:  Kas kellelgi on aimu, millise auto kapotiga tegu.
 
Väga 53 kapoti moodi?

53 ega selle prototüüpide piltidel pole sellist laia kapotivoolundit täheldanud.
Vasta

Ehk on see?
[Pilt: GAZ5311_9.jpg]
http://denisovets.ru/gaz/gazpages/gaz5311.html

Puruks ja pool pööret tagasi!
Vasta

[quote pid='514979' dateline='1613331027']


53 ega selle prototüüpide piltidel pole sellist laia kapotivoolundit täheldanud.
[/quote]
Ilmselt ikkagi proto. http://denisovets.ru/gaz/gazprototips/GAZ5311_2.jpg Kas just konkreetne, aga laia triibuga keskel on mängitud.
Vasta

Pole kerge kahte Ameeriklast kokku keevitada. Kui seltsimehed tegid aastakümneid samasuguseid autosid, siis jänkid tegid igal aastal uue. Praeguseks on autole õige pikkus antud ja kahest on saanud üks. Jakud on tehtud samade kohtade pealt kus originaalil, nii et tervikpildis ei muutu midagi. Puit detailidest püüdsime alles jätta vana nii palju kui võimalik aga alumised, tagumised tuli uued teha. Ülemised ühendasime sõrmjätkuga kokku, need olid veel vägagi heas korras. Uuel nädalal vast saame asuda tagumiste akende kallale siis on juba mida ka näidata.
   
Vasta

Vot on stiiili taastamises: puuraamil kerega autol on isegi tööpukid ajastukohaselt puisedWink

Palun jätkata!
Vasta

Kuna stantsi tagumise akna jaoks ei ole ja 2 akna jaoks pole neid mõtet ka valmistada, siis tulevad need lihtsalt plekist välja voolida.
   
Vasta

Vot on üks asi, mis minu jaoks on eriti hämmastav- siledast plekist mingisugune konkreetne keredetail välja voolida! Eks Formika teemades on selliseid asju ennegi olnud, aga ikkagi müts maha selliste meistrimeeste ees!
Vasta

https://www.ebay.de/itm/1932-Buick-Sedan...p#viTabs_0

Saksamaa turule mõeldud ebay lehelt leidsin sellise kena Buicki - aasta 1932 ja mudelinimeks Tüüp-67. Ja nonde vahvate velgede teemade jätkuks ütlen kohe ära, et siin on tegu siis puitkodaratega väljaandega.
:-D
A no see selleks, tegelt loodan, et ehk on projekti eestvedajatel ja tegijatel võimalik siit saada kinnitust mõnele väiksele detailile vms vajalikule. Sõidumasin tundub päris korralikus seisus olema ja usutavasti on ka terviklikult säilunud.

Kena kevadet ja edu suure NB-projektiga edasi pressimisel.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
           
Pilt (pildid)
   
Vasta

Täpselt samasugune Buick Model 67 sai mul ka kolm aastat tagasi muretsetud. Sellest siin eelnevalt ka juttu. Paistab, et see auto ka väga originaalne. Muidugi võrreldes Buick Model 90-ga nagu väikevend. Igat pidi väiksem aga muidu täpselt sama sugune.
   
Vasta

Milline on plaan ratastega?
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne