Nõukogude Buick

Nüüd tuleks Buicki russifitseerimisega kiirustada kuna piiritaga juba käpp soe ja vooluliin võib seal käima minna - enne kui nende arv 6-te ei ületa, peale seda lõhkine küna ja kulud korstnasse kirjutada... Smile

Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad sind enda tasemele ja lajatavad siis kogemusega /Iid-Tõstamaa/
Anna väikesele inimesele veel väiksem võim kätte ja ta arvab kohe et on Jumal taevas (või mode foorumis...)
Vasta

Piiterist võiks nüüd saada vastuse ka küsimusele milline näeb välja tehase birka. Selles küsimuses vastuvoolu ujuda pole mõtet. Kui juba on loodud uus reaalsus ja ega seda ei ole ka millegagi ümber lükata, siis on juba mõtekam järgida. Loodetavasti peale võstavkat ujuvad detailsed pildid tehase birkast, märgist ja ratta tsentri kapslitest ise pinnale.

Triumph GT6, Corvair Spyder, Datsun 280Z, BMW E21, VW Buss
Vasta

(25-03-2021, 20:07 PM)marcco Kirjutas:  Kas see auto ongi ehtne?
https://www.drive2.ru/b/584895656829684612/

Error 404. Netu enam. Loch Ness.

Triumph GT6, Corvair Spyder, Datsun 280Z, BMW E21, VW Buss
Vasta

(26-03-2021, 22:56 PM)spitfire Kirjutas:  ... ratta tsentri kapslitest ...

Kodanikud selgeltnägijad, mida näete?
   
Ehk siis, see mida näidatakse ratastena, ei vasta algsele.
Vasta

Kapsel on mööda, kindel see.

Triumph GT6, Corvair Spyder, Datsun 280Z, BMW E21, VW Buss
Vasta

Auväärt teemaalgataja on maininud, et vennasvabariigi entusiastid hoiavad siinse maanurga tegemistel ja heietamistel hoolsasti silma peal, sestap ei oska ka imekspanna, kuis mikimaalt leitud originaalse putilovetsi teema ühtäkki imekombel pittide ja paitide kaduvikku tee leidis Big Grin

_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Vasta

(27-03-2021, 01:19 AM)DevilDeVille Kirjutas:  Auväärt teemaalgataja on maininud, et vennasvabariigi entusiastid hoiavad siinse maanurga tegemistel ja heietamistel hoolsasti silma peal, sestap ei oska ka imekspanna, kuis mikimaalt leitud originaalse putilovetsi teema ühtäkki imekombel pittide ja paitide kaduvikku tee leidis Big Grin

Et poistel venes vähe kergem oleks jälgida paneme subtiitrid alla Wink  guuglil täitsa zajebiis tõlge:

Почетный инициатор упомянул, что энтузиасты братской республики пристально следят за действиями и отливками этого уголка земли, поэтому их не удивишь, когда тема оригинального Путиловца, найденного в Микиме, внезапно нашла путь к исчезновение питтов и пятен.

Triumph GT6, Corvair Spyder, Datsun 280Z, BMW E21, VW Buss
Vasta

No ma oleks võinud ju ka salaja oma L-1 valmis teha ja siis kogu Maailmale pasundada, näe seltsimees Zukov isiklikult parkis selle auto mu vanaisa heinaküüni ja kui mu vanaonust metsavennad võsas pauku tegid, siis pidi seltsimees koos oma autojuhiga, püksid pooles vinnas Peipsi poole liduma. Mind paneb imestama asjaolu, et poistel oli 10 a. aega ja tulemus ikka tüüpiline Vene üle perse tegemine. Võiksid ju selle ajaga need veljed ja kopsikud enam vähem originaali  sarnasteks teha.
Vasta

99,9% inmikonnast ei saa nagunii aru mida nad näevad: "ahah, üks väidetavalt haruldane vanaaegne auto Venemaalt, selge."
Milleks pingutada  Big Grin
Vasta

(26-03-2021, 23:13 PM)spitfire Kirjutas:  
(25-03-2021, 20:07 PM)marcco Kirjutas:  Kas see auto ongi ehtne?
https://www.drive2.ru/b/584895656829684612/

Error 404. Netu enam. Loch Ness.
Cached link siia tulevastele põlvedele: https://webcache.googleusercontent.com/s...clnk&gl=ee
Vasta

Velgede värvimisel on jäänud tegemata ka teist värvi rant. Sellest polegi täpselt aru saanud kas see oli punane või valge aga teist värvi kui velje ülejäänud osa see kindlasti oli.
Vasta

Считается, что до наших дней не одного экземпляра Л-1 не сохранилось. Правда, в 2012 году появилась информация, что одна машина в разукомплектованном виде сохранилась в Узбекистане,

Triumph GT6, Corvair Spyder, Datsun 280Z, BMW E21, VW Buss
Vasta

Mul tekkis lihtsalt huvi ,kas neist vennaliku  Mongooliasse saadetud L-1 on ka mingit jälge võimalik leida .Peab märkima ,et Mongoolia ei olnud 1930- ja 1940 aastatel eriti autode rohke kant  ja nende nelja  auto saabumisega  pidi täienema  selle riigi autopark märkimisväärselt. Kes viitsib  lingi avada ,siis fotol nr 195 on Ulan Batori tänaval  küll üks udune  L-1 sarnane masin  aga see on ka kõik.


https://eap.bl.uk/item/EAP264-1-12-2-307
Vasta

(28-03-2021, 11:16 AM)Ferry Kirjutas:  Ulan Batori tänaval  küll üks udune  L-1 sarnane masin
   
   
alumine siis samast allikast kaader 105
Vasta

(28-03-2021, 13:07 PM)Raivo Kirjutas:  
(28-03-2021, 11:16 AM)Ferry Kirjutas:  Ulan Batori tänaval  küll üks udune  L-1 sarnane masin


alumine siis samast allikast kaader 105
Ülemisel pildil 99% L1, Alumisel kahtlen. Kuskil ei mainita, et L1-d niimoodi kahevärvilisena tehti. Olid küll poritiivad mustad ja ülejäänud kere muud tooni aga samas pole ka ühtegi pilti nendest neljast autost, mis valmistati hiljem ja Mongoolia seltsimeestele saadeti. Vaevalt need ise võimelised olid autot üle värvima ja milleks.
Vasta

Mongoolia  pangal oli Zis101 vist oli 1938 a foto.

Triumph GT6, Corvair Spyder, Datsun 280Z, BMW E21, VW Buss
Vasta

(28-03-2021, 17:24 PM)spitfire Kirjutas:  Mongoolia  pangal oli Zis101 vist oli 1938 a foto.
ZIS 101-l olid ratastel ilukilbid, mitte kopsikud.
Vasta

(26-03-2021, 15:15 PM)Formika Kirjutas:  
(25-03-2021, 21:30 PM)spitfire Kirjutas:  Tore oleks vaadata neid 2010 aastal tehtud pilte...
  2010 aastal oli meil 3 Volgat (I, II ja III) seeria. I ja II seeria on tänaseks leidnud uued omanikud ja III seeria auto oli tegelikult II seeria mudel 21E, mille poiss taastas mõned aastad tagasi ja huvilistel on võimalik selle auto uuestisündi siin foorumis lugeda. Veel oli valge ZIM aga unistasin ZIS-st. Aastal 2010 olid need ZIS-d nii utoopiliste hindadega, et mingit tahtmist sellist raha välja käia polnud. Neid ZIS-se uurides jõudsingi selle L-1-ni. Siis sai uuritud neid tagamaid ja bingo, Ameerikas selline müügis. Hind ka täiesti seeditav. 
Ainult sellist särtsu ei olnud, suhtusin asjasse leigelt ja see oli viga. Pilte sai tehtud telefoniga nii alt kui pealt aga sellest ajast mul juba mitmes telefon ja kõik see kaduviku teed läinud. Isegi siin foorumis ei tule 10 a. tagused pildid enam lahti. Ei salvestanud ka neid kuhugi ja ega see ka 100% kindel ei ole. Kui sul seda pilti ikka paberil pole, siis ühel päeval oled neist nii või naa ilma.
Ma ise kasutan lisaks arvutile kahte välist kõvaketast, millel kummalgi on andmetest varukoopiad. Niiviisi on õnnestunud säilitada digipilte alates aastast 2000. Ära lõhkunud olen seni 2 ketast.
Vasta

Kui need neli L1-te, tegelikult ka sinna Mongooliasse jõudsid, siis peaks sellest mingi jälg ikkagi leitav olema. Panen meeleolukamad leiud 30-nendate Mongoolia autopargist siia välja, et oleks parem arusaam üleüldisest taustsüsteemist, millest jutt käib. Ell-ühtesid neil piltidel kahjuks pole:

Staabiauto remont, 30-nendad Mongoolia stepis, mulle tundub et  lavastatud pilt
   

Kes esimese raksuga Mongoolia tankivägesid ei näinud, see vaatab teist korda veel:
   

   

   

   

   

Siin on MongolBank. Pangahärrad jala ei käinud, või kunded, kel sinna asja oli. Sama hoone on püsti ka täna, veits tuunitud kujul.
   

Triumph GT6, Corvair Spyder, Datsun 280Z, BMW E21, VW Buss
Vasta

Sorry poisid, see pilt on nüüd jõhkralt teemast mööda, aga lugu ise on seda lahedam: 

Lapates pilte Mongolite tankiarmee väljasõidust, kusagile euroopa südamesse, perliini välja 1945-ndal. Ja sellest turismireisist on nende dembli albumis selline ülesvõte, mille allkiri annab hea põhjuse puruks lastud jeesti Mark V, vastu küsida Mongolitelt kompensatsiooniks kommunist Karl Otsa L1 tagasi. 

   

Wiki arvab asjast sedasi:
The last confirmed use of the Mk V in battle was by units of the Red Army during the defence of Tallinn against German forces in August 1941. The four Mk Vs previously operated by Estonia were used as dug-in fortifications.

Triumph GT6, Corvair Spyder, Datsun 280Z, BMW E21, VW Buss
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne