Nõukogude Buick

see ju hoopis teine auto! vaadake nt. uste klaase
Vasta

(07-06-2021, 09:44 AM)sturmbannführer Kirjutas:  see ju hoopis teine auto! vaadake nt. uste klaase
Nimelt, viimase külgakna joon teine, tagasein sisuliselt püstloodis etc etc
Vasta

(07-06-2021, 09:44 AM)sturmbannführer Kirjutas:  see ju hoopis teine auto! vaadake nt. uste klaase
Jah, videopildil pigem ikka soomustatud Packard. Zis101 soomustamisprojekt ju valmis ei saanudki.
Vasta

Ilu on vaataja silmades! Ja igasuguseid autosid on müüa

https://www.collectioncar.com/detailed.p...egory_id=1
Vasta

(07-06-2021, 09:44 AM)sturmbannführer Kirjutas:  see ju hoopis teine auto! vaadake nt. uste klaase
 Vabandust, mis teha silmanägemine vist tiba töntsiks jäänud. See võib olla jah Stalini mõni Packardidest. See sell ju oma ZIS 101 ei usaldanud.
Vasta

Pidurid on isendil teatavasti mehhaanilised. See koosneb piduri süsteemi peavõllist ja jagajatest (ette, taha) pildil, hoovasikust ja nimetagem kiikedest (teisel pildil). See süsteem on enamasti doonorautodelt kokku kogutud. Mõned hoovad tuleb kindlasti pikemaks teha. Aga komplekt peaks koos olema.
   
   
 Teine hoovastiku süsteem kuulub amortisaatoritele. Meeldetuletuseks, amortisaatorite jäikus on reguleeritav. Valida saab 7 erineva astme vahel. Kuidas see töötab, ei tea, pole julgenud neid laiali kiskuda. Igatahes paistab, et töötavad. Hooba liigutades amordi õlg liigub kas siis raskemini või kergemalt.
   
Vasta

(06-06-2021, 00:24 AM)Formika Kirjutas:  
(05-06-2021, 23:15 PM)aavu Kirjutas:  И тогда их расстреляли 
Selle kino 10-ndal minutil siuke rest pagasniku peal. Äkki on L1?
 Kahjuks on see ZIS 101

No ZIS 101 ta kohe kindlasti ei ole. Kerekuju on ZIS-il hulka laugem tagant, lisaks ei ole ZIS-i esiuksed suitsiidikad.

L1 seal kaadris muidugi ka pole.
Vasta

L1/Buicki määrde süsteem erineb määrdesüsteemist, millega meie vanemad kaasfoorumlased omal ajal Nõuka aegsete autodega kokku puutusid. Nimelt määrde niplid on toodud küllaltki kergesti ligipääsetavatesse kohtadesse, kust siis torukeste kaudu on viidud vajaliku sõlmeni. Puuduseks vist see, et kuna mõne nipli kaudu toimub ka rohkem kui ühe sõlme määrimine, võib teine sõlm ilma jääda.
   
   
   
   
Need ja ka veel paljud pisiasjad on tulnud välja tänu originaalse Buick olemasolule. USA-s nähtud ja renoveeritud autodel olid need süsteemid puudu ja asendatud tänapäevaste niplitega, mis otse keeratud määrimist vajava sõlme otsa.
Vasta

Täna teen juttu raskustest, mis kaasnevad mitme samaaegse restaureerimis projekti puhul. Kõige suurem vaenlane on segadus. Kuigi mul on mitu vihikut, kuhu ma kirjutan üles kõik vajaminevad varuosad ja nende leidmisel märgin taha leidmise aja ja hinna ja panen ta vastava automargi tähisega karpi. Ikkagi oskavad mõned asjad ära kaduda. Projektid kestavad ju aastaid. Vahel on kiiresti mõnda juppi vaja, arutad kasti laiali, leiad jupi, paned minema, et küll tagasi tulles sätin korda aga tagasitulek võib mõned päevad pikaks venida ja niikaua on majahaldjas ka midagi juba otsinud ning nii mõnigi vidin oma asukohta vahetanud. Vidina otsimine on tavaliselt pikem projekt kui paigaldamine. Teine häda on dubleerivate asjadega. Otsid mingit juppi, leiad, tavaliselt tuleb postiga kohale ja siis avastad, et küllaltki närune teine. Kulutused tehtud, paned riiulisse. Kuna projekt seisab igasuguste probleemide taga, siis võtad asja rahulikult ja ühel päeval saad parema pakkumise. Kas just hinna aga kvaliteedi poolest. Ostad ära, sest tead, olemasoleva vidina renoveerimine läheb hulga kallimaks. Eriti kehtib see GAZ M1 ja L1 projektide puhul. Volga ja Pobeda puhul leiab ikka kedagi, kes on millestki huvitatud. Kuigi Pobedade puhul on märgata märkimisväärset huvi langust, mis on tingitud ühelt poolt mudeli vanusest. Lihtsalt pole enam neid, kellele see auto kutsuks esile nostalgiat ja teiselt poolt ka restaureerimist kannatavate isendite puudusest. Lihtsalt aeg on teinud oma töö ja tänapäeval ühe Pobeda taastamine on ülikallis lõbu, mida kergekäeliselt enam ette ei võeta. Tean seda omast käest, kui Kgb Pobedat restaureerisin. Sellega kaasnes muidugi spetsiifiline Kgb jama, mis selle renoveerimise vähemalt 25% kallimaks ajas kui tava Pobi puhul. 
Nüüd on mul neid dubleerivaid juppe kogunenud märkimisväärne hulk. Kellelgi neid vaja pole ja ei usu, et meil siin Eestis hakkaks GAZ M1-te või Buick/L1-te renoveerima. Väike näide ka. Ostsin USAst L-1-le bensiinipaagi. Piltidelt nägin, et pealt paigatud, muidu paistis kobe. Noh tänu Jumalale, et sellisegi sain. Koos saatekuludega läks arvestatava summa maksma. Hiljem selgus, et tilkus ka alt, sest seal oli ka sepp juures käinud. Mõned kuud hiljem leidsin teise paagi, palju korralikuma ja odavama. Mis teed, tuli ka see ära osta.
Esimestel piltidel siis kallim ja närusem paak ja teistel odavam ja kobedam, mis juba puhastatud ja krunditud.
   
   
   
   
See on ainult üks näide maha visatud raha pikas nimekirjas.
Vasta

Mootori sain USA-st taastatud, remonditud kuid värvimata. Kuna mootorid L1-le toodi nii kui nii USA-st, siis võtsin aluseks meil oleva Buicki mootori värvi tooni ja selline ta sai.
   
Nüüd veel vaja mõned detailid mustaks värvida ja mõned tsinkida.
Vasta

Ostsin oma L1 projektile USA-st mootori. Stendil pandi käima, õlirõhk OK aga jumal teab mis vanaraua hunnikust see mootor võetud on. Tekkis vajadus mõned kaaned mustaks värvida ja selleks sai need mootorilt eemaldatud. Tulemus kurb. Kaaned seest poolt marli ja liimiga paigatud, pealt pahteldatud. Osa detailidel ilmnesid igasugu mõrad. Ühesõnaga tüüpiline USA töö. Üldse tasub jube ettevaatlik olla USA-st lakutud autode ostmisel. Ehe näide mu poja Mustang, mille remont läks lõpuks kordades kallimaks, kui USA-st taastatud auto ostmine. Eks neid näiteid olen siin kohanud veel mitmeid. Piltide järgi auto ostmine on kõige suurem rumalus mis teha saab.
   
   
   
   
Samuti mootori põhja plekkidega. Siin muidugi kedagi süüdistada ei saa, sest ostsin need ise ja küllaltki sümboolse hinnaga aga  mis ostes paistsid küllaltki kobedad, siis peale liivapritsi ikkagi sõelapõhi. Ja nii see hind muudkui kasvab.
   
   
Aga noh nagu üteldakse MEHELE EI TEE MIDAGI AGA POISIKESE PANEB PÕDEMA Big Grin.
Vasta

Tegime uue kaane. Originaal oli ikka omadega väga läbi.
   
Kui vaadata mootori pilti, enne kui see kaan sai maha võetud.
   
Ei saa midagi aru. Väga ilus teine aga tegelikult Toungue.
Ei saagi aru milleks see kaan on. Võibolla veesärgi puhastamiseks. Sõideti ju noil kaugetel aegadel ainult vee jahutusel. Klappide reguleerimise kaan on teisel pool ja sellel pole häda midagi.
Vasta

Nii, Jaanipäev käes ja häid pühi kõigile. Olin selleks puhuks mitu eesmärki sättinud, mis loomulikult läksid kõik vett vedama. Valmis pole saanud ei ZIL ega GAZ A. M1 projekt vaevleb probleemide küüsis. Aga L1-le sain Jaanipäevaks mootori peale. Mõned poldid-mutrid küll veel tsinkimises, mis ei võimalda mootorit täielikult ära komplekteerida aga see juba pisiasi.
   
   
   
   
   
   
Vasta

Väga kuum aeg ja see pärsib igasugu tegevust. Vähemalt proovivärv sai peale. Sellise tooniga see auto olema saabki. Poritiivad saavad olema mustad.
   
   
Vasta

Ilus tegelikult,nagu john deere.

Opel Manta B 2x 1980:Toyota Celica Supra 1983
Vasta

(15-07-2021, 19:44 PM)hundu615 Kirjutas:  Ilus tegelikult,nagu john deere.
Mulle ka meeldib.
Vasta

nojah, kellele need ilusad värvid nagu juhanhirve roheline, roomava rööviku kollane, valgevenelase sinine Sad  aga mulle meeldivad rohkem sõjaväeroheline või terashall
Vasta

(15-07-2021, 23:47 PM)honkomees Kirjutas:  nojah, kellele need ilusad värvid nagu juhanhirve roheline, roomava rööviku kollane, valgevenelase sinine Sad  aga mulle meeldivad rohkem sõjaväeroheline või terashall
Juhanhirvel on üks igati noobel värv, nimeks Blitz Black. Paraku näiteks jewroopa hirvepoed saadavad õkva seapärsiasse, kui seda neilt küsida.

https://www.greenpartstore.com/John-Deer...25631.html

_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Vasta

Väga pikk paus on olnud selle projekti rindel. Eks pidevalt on auto kallal nokitsetud. Pärast proovi värvi sai veel pahteldatud ja pahteldatud. Sellest pole midagi näidata ega kirjutada. Vaja pahteldada uksed, poritiivad, kapott, esi ja taga poripõlled ja mõned pisidetailid. Olgu mis on aga see pahtli määrimine hakkab ühele poole saama ja algab komplekteerimine. Eks siis need kõige rasvasemad vähid kivi alt välja roomavad. Küll tuleb välja, et puudu nii seda kui teist aga saada pole ju midagi. Hirmuga mõtlen juba USA sõidu peale ja nende miilide peale, mis tuleb maha sõita, enne kui mõne jublaka saad.
   
   
   
Vasta

Ei ole asjatundja. Kui ei sobi teemasse või juba olnud, andke teada, kustutan. Sel juhul enda õigustuseks: läksin reklaami ohvriks. Pildid pärit  https://www.facebook.com/groups/14356675...6497044015 .
               
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne