Benford 5000z dumper
#21

Käisin täna natuke susimas ja siis guugeldamas. Solenoid peaks olema külma stardi oma, et annab siis rohkem kütet peale.
Ja kui see jebib siis ei pidavatki hästi käima minema. See sama pidavat ka max asendis kinni jääma, see selgitab miks jäi mootor kõrgetele pööretele.
 Kas keegi selliseid vidinaid remondib ka või kus kohast neid osta. Ühtegi numbrit peal pole. Pilt netist, muidu sama.
Võtsin mõned mõõdud ka, äkki kellegil laovarudes. Seesmine diameeter 11/32" ehk 0,344" ehk 8,7mm. Välimine diameeter 1" ehk 25.4mm, sama mõõt on ka välisosa pikkus, mis läheb pumpa sisse.

   
   
Vasta
#22

See "külmkäivitussolenoid" on labane elektromagnetriiv, mis lubab pumba latti kaugemale lükata. Keegi oskab ehk seda kinnitada, aga selle peaks saama labaselt välja keerata ja siis peaks olema kohe selge, kas latt liigub ja kas solenoid liigub.

Regulaatori vihid peaksid suutma lati tagasi tõmmata solenoidist sõltumatult.

Lõhnab selle järgi, et tuleb pump mõne diislimehe juurde viia.

Enne kontrolli, kas pumpa üldse võib labaselt maha keerata või kukub midagi karterisse... Ning pumba tagasipaneku juhendit on ka vaja.
Vasta
#23

Ei taha tühja möliseda aga igal vanemal diislil, mida käigu ja siduriga ei saa seisma jätta, peaks olema mootori pooleks-/kokkulaskmise vältimiseks sisselaske ees suletav kraan või siiber. Pumbad, generaatorid, kompressorid jne. Tuleb odavam ise peale aretada, kui lasta mootoril käia niikaua, kuni karteris õli jätkub.

Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina sõjaväele.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne