Tihendiga klaasi kittimine
#1

Tere

Kuidas on õige tihendiga klaasi kittida?
Pildil on näha vana kitt. Kas on õigesti paigaldatud või on õige paigaldus koht teise noolega näidatud? Või on mingi kolmas võimalus?
Kas oskate soovitada, kuidas vana kitt eemaldada? Lahustiga ilmselt pole õige tihendile kallale minna?
Ja lõpetuseks, kas on kedagi, kes oleks nõus tulema ise auto juurde ja uue klaasi ette panema? Asukoht Tallinn.

Tänud ette
Lauri


Manustatud failid Pilt (pildid)
       

Siin kasvab eesti meeste sugu ja sammub vabadusele, siin kasvab priskelt eesti neiu ja sirgub eesti mehele!
Vasta
#2

Ei ole sinna mingit kitti vaja, eeldusel, et kere korras ja tihend ka. Paigaldust vaata mingis vene aja auto raamatust, käib nööri ja sõbraga.
Vasta
#3

Ma UAZ-ile aasta tagasi panin ette. Nööriga, ilma sõbrata ja väikese seebiveega. Pärast ajasin väljast nii klaasi poole kui ka kere poole tihendi serva ümaraks kulunud  kruvikeeraja vms mittekahjustava asjaga veidi eemale ja pintseldasin vahe kerevaha täis mingi väikese pintsliga. Nii kogu ringi ja välja pressinud jäägi puhastasin ära. Ei tea, kas ka pikaajaliselt hea sai, aga aasta jooksul pole mingeid lekkeid täheldanud.
Vasta
#4

Tehas justkui näeb ette sinna seda kitti. Ilma kitita ei jää tihend pidama.
Autoks Opel Manta, jäi ennist mainimata.

Siin kasvab eesti meeste sugu ja sammub vabadusele, siin kasvab priskelt eesti neiu ja sirgub eesti mehele!
Vasta
#5

Fordi bussil said kõik aknad ilma kitita pandud ja ei jooksnud midagi läbi. Pigem vastupidi, pinnad tuleb puhtaks teha sellest mustusest, sest see ei lase kummil tihedalt vastu metalli minna.

Panemine käib kahekesi, nööri ja soovitavalt libestiga (fairy). Mõelda selle panemise peale on keerulisem kui panemine ise. Äkki opeli juhend mõtlebki "kiti" all seda libestit?
Vasta
#6

(28-02-2021, 15:29 PM)dworkin Kirjutas:  Tehas justkui näeb ette sinna seda kitti. Ilma kitita ei jää tihend pidama.

Kui pilti vaadata, siis sellise sodi peale ei saa ka uut kitti panna. Pidama ei jää ikka. P u h a s t a d a tuleb nii tihend, kui aknaava!
Nööri soovitaks mitu ringi tihendisse panna. Kui eimese ringiga ei õnnestu, saab teise ringiga tihendi paika. Või kolmandaga.
Vene ajal said kõik esi ja tagaklaasid ilma igasuguse kitita ette pandud ja pidasid küll. Et libedamalt läheks, oli RS pasta, elik roheline seep. 
Kui oleks mingi kitt pidanud olema, siis seda lihtsalt polnud saada.
Vasta
#7

Mu mantal oli ta ka kititud,tegin tihendi puhtaks,panin ilma kitita ja pidama ta ei jäänud.Võtsin würthist tuubi kitti ja lasin vahele,nüüd peab.

Opel Manta B 2x 1980:Toyota Celica Supra 1983
Vasta
#8

võibolla on mitte pidama jäämise üks põhjuseid vana ja kõva tihend
Vasta
#9

Ise kasutasin nööri asemel kaablit, millegipärast eksperdid soovitasid. Mitu ringi nööri tõmmata tundub veel parem soovitus
Vasta
#10

(28-02-2021, 22:32 PM)sturmbannführer Kirjutas:  võibolla on mitte pidama jäämise üks põhjuseid vana ja kõva tihend
Kusjuures tihend on ilusti pehme ja elastne.

Opel Manta B 2x 1980:Toyota Celica Supra 1983
Vasta
#11

Sama siin, tihend pehme ja terve.
Nööriga olen kunagi klaasi paigaldanud küll, tehnika on selge. Jama on selles, et mul on ilmselt viimane tutikas Manta esiklaas maailmas (kerge liialdus Smile ) ja ma ei taha seda ära lõhkuda.
Ja jätkuvalt ootan näpunäiteid kittimise kohta.
On väidetud, et kitt peab käima sinna soonde aga siis ei toimi ilmselt nööriga paigaldamine sest kitt on kleepuv mitte libe. See hiljem, kui klaas juba ees, ääre alla lisamine pidi olema hädaabi meede aga ehk on veel kellelgi kogemust.

Siin kasvab eesti meeste sugu ja sammub vabadusele, siin kasvab priskelt eesti neiu ja sirgub eesti mehele!
Vasta
#12

(01-03-2021, 10:28 AM)dworkin Kirjutas:  Sama siin, tihend pehme ja terve.
Nööriga olen kunagi klaasi paigaldanud küll, tehnika on selge. Jama on selles, et mul on ilmselt viimane tutikas Manta esiklaas maailmas (kerge liialdus Smile ) ja ma ei taha seda ära lõhkuda.
Ja jätkuvalt ootan näpunäiteid kittimise kohta.
On väidetud, et kitt peab käima sinna soonde aga siis ei toimi ilmselt nööriga paigaldamine sest kitt on kleepuv mitte libe. See hiljem, kui klaas juba ees, ääre alla lisamine pidi olema hädaabi meede  aga ehk on veel kellelgi kogemust.
Juhul kui see klaas on “viimane maailmas” siis kuidas klaasi tervelt eemaldada kui seal  kitt mis võib liimiks muutuda, no vot ei tea. Puhastada tihend ja panna paika, juhul kui ei pea siis juba edasi mõtelda.
Vasta
#13

Ei ei. Vana katkine klaas sai eemaldatud, "viimane tutikas klaas maailmas" ootab ette panekut.

Siin kasvab eesti meeste sugu ja sammub vabadusele, siin kasvab priskelt eesti neiu ja sirgub eesti mehele!
Vasta
#14

(01-03-2021, 11:25 AM)dworkin Kirjutas:  Ei ei. Vana katkine klaas sai eemaldatud, "viimane tutikas klaas maailmas" ootab ette panekut.
Pidasin silmas selle uue klaasi tulevikku.
Vasta
#15

pinnad tuleb raudselt puhtaks saada ja äkki proovida mingit silikooni sinna vahele kui muidu ei jää?
Vasta
#16

kui kardad,siis vii masin klaasi paigaldajate juurde.pärast saad kõik probleemid nende kaela veeretada Smile
Vasta
#17

No nii ma ka tegin,kuid klaasipaigaldaja laiutab pärast käsi ja ütleb,et tihend jäi ju vana.

Opel Manta B 2x 1980:Toyota Celica Supra 1983
Vasta
#18

(02-03-2021, 07:52 AM)hundu615 Kirjutas:  No nii ma ka tegin,kuid klaasipaigaldaja laiutab pärast käsi ja ütleb,et tihend jäi ju vana.
sel juhul peab ta sind enne teenuse osutamist hoiatama ja pakkuma ka uut tihendit.
Vasta
#19

Sellistel puhkudel on abiks, kui sa ei hakka teadjameest mängima ja palud lihtsalt klaasivahetust või klaasi ette panemist. Siis on nende roll olla ekspert ja öelda, kuidas see klaas ette peab minema ja mis tarvikuid/tihendeid/liiste vaja on.

Muidugi see auto on nii huvitav ja eriline, et poleks häbi helistada ka opeli esindusse ja küsida, et mis kitti opeli tehas sinna ette näeb ja kas seda veel ka saada on.
Vasta
#20

esindustesse pole nii keerulise teemaga mõtet pöörduda.nad ei tee seal isegi vahet rida- 4 ja v-6 mootoril
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne