Kuidas on õige tihendiga klaasi kittida?
Pildil on näha vana kitt. Kas on õigesti paigaldatud või on õige paigaldus koht teise noolega näidatud? Või on mingi kolmas võimalus?
Kas oskate soovitada, kuidas vana kitt eemaldada? Lahustiga ilmselt pole õige tihendile kallale minna?
Ja lõpetuseks, kas on kedagi, kes oleks nõus tulema ise auto juurde ja uue klaasi ette panema? Asukoht Tallinn.
Tänud ette
Lauri
Siin kasvab eesti meeste sugu ja sammub vabadusele, siin kasvab priskelt eesti neiu ja sirgub eesti mehele!
Ma UAZ-ile aasta tagasi panin ette. Nööriga, ilma sõbrata ja väikese seebiveega. Pärast ajasin väljast nii klaasi poole kui ka kere poole tihendi serva ümaraks kulunud kruvikeeraja vms mittekahjustava asjaga veidi eemale ja pintseldasin vahe kerevaha täis mingi väikese pintsliga. Nii kogu ringi ja välja pressinud jäägi puhastasin ära. Ei tea, kas ka pikaajaliselt hea sai, aga aasta jooksul pole mingeid lekkeid täheldanud.
Fordi bussil said kõik aknad ilma kitita pandud ja ei jooksnud midagi läbi. Pigem vastupidi, pinnad tuleb puhtaks teha sellest mustusest, sest see ei lase kummil tihedalt vastu metalli minna.
Panemine käib kahekesi, nööri ja soovitavalt libestiga (fairy). Mõelda selle panemise peale on keerulisem kui panemine ise. Äkki opeli juhend mõtlebki "kiti" all seda libestit?
(28-02-2021, 15:29 PM)dworkin Kirjutas: Tehas justkui näeb ette sinna seda kitti. Ilma kitita ei jää tihend pidama.
Kui pilti vaadata, siis sellise sodi peale ei saa ka uut kitti panna. Pidama ei jää ikka. P u h a s t a d a tuleb nii tihend, kui aknaava!
Nööri soovitaks mitu ringi tihendisse panna. Kui eimese ringiga ei õnnestu, saab teise ringiga tihendi paika. Või kolmandaga.
Vene ajal said kõik esi ja tagaklaasid ilma igasuguse kitita ette pandud ja pidasid küll. Et libedamalt läheks, oli RS pasta, elik roheline seep.
Kui oleks mingi kitt pidanud olema, siis seda lihtsalt polnud saada.
Sama siin, tihend pehme ja terve.
Nööriga olen kunagi klaasi paigaldanud küll, tehnika on selge. Jama on selles, et mul on ilmselt viimane tutikas Manta esiklaas maailmas (kerge liialdus ) ja ma ei taha seda ära lõhkuda.
Ja jätkuvalt ootan näpunäiteid kittimise kohta.
On väidetud, et kitt peab käima sinna soonde aga siis ei toimi ilmselt nööriga paigaldamine sest kitt on kleepuv mitte libe. See hiljem, kui klaas juba ees, ääre alla lisamine pidi olema hädaabi meede aga ehk on veel kellelgi kogemust.
Siin kasvab eesti meeste sugu ja sammub vabadusele, siin kasvab priskelt eesti neiu ja sirgub eesti mehele!
(01-03-2021, 10:28 AM)dworkin Kirjutas: Sama siin, tihend pehme ja terve.
Nööriga olen kunagi klaasi paigaldanud küll, tehnika on selge. Jama on selles, et mul on ilmselt viimane tutikas Manta esiklaas maailmas (kerge liialdus ) ja ma ei taha seda ära lõhkuda.
Ja jätkuvalt ootan näpunäiteid kittimise kohta.
On väidetud, et kitt peab käima sinna soonde aga siis ei toimi ilmselt nööriga paigaldamine sest kitt on kleepuv mitte libe. See hiljem, kui klaas juba ees, ääre alla lisamine pidi olema hädaabi meede aga ehk on veel kellelgi kogemust.
Juhul kui see klaas on “viimane maailmas” siis kuidas klaasi tervelt eemaldada kui seal kitt mis võib liimiks muutuda, no vot ei tea. Puhastada tihend ja panna paika, juhul kui ei pea siis juba edasi mõtelda.
Sellistel puhkudel on abiks, kui sa ei hakka teadjameest mängima ja palud lihtsalt klaasivahetust või klaasi ette panemist. Siis on nende roll olla ekspert ja öelda, kuidas see klaas ette peab minema ja mis tarvikuid/tihendeid/liiste vaja on.
Muidugi see auto on nii huvitav ja eriline, et poleks häbi helistada ka opeli esindusse ja küsida, et mis kitti opeli tehas sinna ette näeb ja kas seda veel ka saada on.