Vaz 2103 1974a must number.
#1

Alustaks täitsa algsest. Tegemist siis autoga mis oli garaažis seisnud ligemale 20a. Auto on olnud ühe perekonna omandis. Antud auto on osalenud ka balti keti. Auto viimane ülevaatuse oli 1994 a. Auto praegune omanik õppis selle  autoga sõitma ja kuna tegemist on pere reliikviaga, siis tuli selle auto taastamine ette võtta. Esmapilgul tundus auto heas olukorras, sest läbivat roostet justkui ei olnud. Noh see muidugi muutus peale liivapritsi. Lisan ka siis pilte tööde erinevatest etappidest.
Vasta
#2

Nägi siis väga selline.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
                       
Vasta
#3

Kõnealuse auto algmaterjal tundub heas originaalkonditsioonis olevat, nt. peenete õhuribidega esipõll tundub esmapilgul sirge ja korralik. Seda kasutamata detaili oleks olnud tõenäoliselt võimatu leida.

Rooste kohepealt, et lisaks olemasolevast (läbivast) roostest palju hullem asi võb olla veneaegne tavainimesele tehtud kvaliteediga keretöö, mille tagajärjel plekid, poolraamid, uksed jne. võisid valesti istuma jääda. Sellisest pealtnäha "keevitatud ja tugevast" kerest musta mumbri masina tegemine võib olla palju hullem ja kallim kui läbiroostetanud originaalkere remont.

Piltidel tundub, et käesolev auto on eelpoolkirjeldatud omaaegsest küsitava kvaliteedga kapitaalremondist pääsenud.
Vasta
#4

Kolisin mossepoweri tsiteeritud ja siinse teemaga väga kaudselt haakiva numbritest jutustamise sinna:
https://forum.automoto.ee/showthread.php...#pid516649

Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
Vasta
#5

[quote='CarRestoration' pid='516641' dateline='1615661828']
Alustaks täitsa algsest. Tegemist siis autoga mis oli garaažis seisnud ligemale 20a. Auto on olnud ühe perekonna omandis. Antud auto on osalenud ka balti keti. Auto viimane ülevaatuse oli 1994 a. Auto praegune omanik õppis selle  autoga sõitma ja kuna tegemist on pere reliikviaga, siis tuli selle auto taastamine ette võtta. Esmapilgul tundus auto heas olukorras, sest läbivat roostet justkui ei olnud. Noh see muidugi muutus peale liivapritsi. Lisan ka siis pilte tööde erinevatest etappidest









Jõudu, jaksu!
Vasta
#6

Mõned pildid mis peale pritsi järgi jäi. Nagu ikka tõeline töömaht selgub alles pärast pritsi. Selgus ka tõsiasi, et autot oli juba varasemalt keevitatud. Seda oli ka alguses teada, kuid kui palju seda mitte. Antud isendit polnud kahjuks keegi õlitanud, sellest ka nii suures ulatuses kahjustusi.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
                       
Vasta
#7

Tunnen kaasa!
Vasta
#8

(14-03-2021, 21:40 PM)Sidorov Kirjutas:  Tunnen kaasa!
Miks? 2017 teemast selgub, et tänaseks päevaks on see 03 juba valmis.

(11-03-2021, 10:08 AM)CarRestoration Kirjutas:  Nii palju võib lisada, et samal ajal hinnatud 03 sai 99,26 %, seega 07 tulemus on igati korralik.
Vasta
#9

Eks see on natuke nagu filmi vaatamine, kui lõpp on ette teada. Big Grin Aga pole hullu, väga põnev on ikka, ootan huviga järge!
Vasta
#10

Jah tõesti see auto on küll valmis, kuid kuna väga tõsine töö sai tehtud siis harutaks selle siin ka lahti mis tehtud sai.
Vasta
#11

Kas esiklaasi ja tagaklaasi kiil oli meekollased? Ja on omal kohal ka taastatud autol?
Vasta
#12

Panen siis järgemööda pilte keevitus töödest. Võib ära juba mainida, et on materjali mida siia postitada.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
                       
Vasta
#13

Kuna samas töökojas tehakse ka minu autosid, siis nägin selle auto valmimist pea algusest peale ja iga kord, nähes seda töö mahtu, ei jõudnud ära imestada omaniku pühendumist ja valmisolekut selliseks väljaminekuks. Võibolla minul, kes autosid on vahetanud nagu särke pole tekkinud ühegi auto vastu nii nostalgilisi tundeid, et oleks nõus välja käima summasid, mis mitmekordselt ületab antud auto momendi turu väärtust. Midagi pole öelda, perekondliku reliikvia väärtus on paljudel hindamatu. Samas minule 2000.-€ eest oma vanaisa 2107 maha müünud seltsimees ei tundnud mingeid süümepiinu.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne