Mõistusevastased manöövrid liikluses

Ei tea kuidas teistel kevade tulekuga ära keerab, kuid ükspäev ilusa ilmaga sai ette võetud pisuke roadtrip elektrilise tõuksiga, või kuidas seda kaadervärki õigem olekski nimetada ja peamiseks uurimisalaks sai Tallinna kesklinn. Kokkuvõttes võib rõõmustada et luud-kondid terved on ja suuremad kukkumised ära jäid. Eks selliseid hirmsamaid ja vähemhirmsaid ehmatushetki kogunes piisavalt, sest kui autoroolist paistavad kõnniteelaadsed moodustised suhteliselt heas korras olevad ja keskendud pigem suuna hoidmisele ja kekserakonna poolt ülesseatud lõksude vältimisele, siis lähemalt vaadates on enamus kõnniteedest, maha- ja pealesõidud neile, lipitud-lapitud lõigud ja kõik see kompott kokku A.D.2024 äärmiselt kohutavas olukorras. Mis edasi saab, pole mõtet ennustadagi. Ilmselt laguneb ja kõduneb kõik rõõmsalt edasi. Kui tänased kastirattalapsed kunagi suureks saavad, siis tunneb nad  ilmeksimatult kokutamise ja keskmisest tühjema sahtli järgi ära.
Vasta

Esimesed lõunamaised kevadekuulutajad on kohale jõudnud...
koht: suurest E maanteest ca 1km keelumärgi alt pinnastee tupikusse põldudevahele, kahe järve vahele, kust äsja lumi sulanud ja veetase napid sentimeetrid teest madalamal. Samas kohas on kõige suurem sõiduk prügiauto, kes reeglina käib valgel ajal, . Ise olen murdnud topeltsillaga soolo. 10m ringi keerata, aga kerge see ei olnud.
aeg: õhtul pimedas, vihmasadu.
Subjekt:. mitte EU kodanik, oma riigi numbritega autoga, tühi (õnneks), suhtles vaid slaavi murdega omas keeles.
Asjaolud: Tartus kesklinna kontori aadressile jõudnud kodanikule anti paber koos tänavanime ja gps kordinaatidega. enne saatuslikku pööramist oli kohalik kolleeg talle teed juhatanud, aga tõenäoliselt keelebarjääri taha jäi midagi arusaamatuks...
Välja ta sikutati, terveks jäi ja õuepealne jäi peaaegu korda, isegi elektripostist mahtus napp poole meetriga mööda.    


Vasta

Tsitaat:anti paber koos tänavanime ja gps kordinaatidega.
Pidin juba mingis traktoriga GPS-i abil põllu harimise teemas märkima, et vene pool on asunud GPS-signaale segama. Selle üle kurdavad lendurid, miks mitte siis ka maapealsed kasutajad.
https://www.err.ee/1609302099/gps-signaa...suurenenud

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta

(13-04-2024, 10:55 AM)aavu Kirjutas:  
Tsitaat:anti paber koos tänavanime ja gps kordinaatidega.
Pidin juba mingis traktoriga GPS-i abil põllu harimise teemas märkima, et vene pool on asunud GPS-signaale segama. Selle üle kurdavad lendurid, miks mitte siis ka maapealsed kasutajad.
https://www.err.ee/1609302099/gps-signaa...suurenenud

Võibolla sellepärast (tsitaat viidatud artiklist):

madalamatel kõrgustel pole häireid esinenud. Seetõttu töötavad häireteta ka nii-öelda kodused seadmed.
Vasta

(13-04-2024, 12:17 PM)Telc Kirjutas:  
(13-04-2024, 10:55 AM)aavu Kirjutas:  
Tsitaat:anti paber koos tänavanime ja gps kordinaatidega.
Pidin juba mingis traktoriga GPS-i abil põllu harimise teemas märkima, et vene pool on asunud GPS-signaale segama. Selle üle kurdavad lendurid, miks mitte siis ka maapealsed kasutajad.
https://www.err.ee/1609302099/gps-signaa...suurenenud

Võibolla sellepärast (tsitaat viidatud artiklist):

madalamatel kõrgustel pole häireid esinenud. Seetõttu töötavad häireteta ka nii-öelda kodused seadmed.
sõltub segajast (-misest), nt waronline's kirjutavad kodanikud, et mitmes Iisraeli piirkonnas näitab auto navi, et asud Beiruti lennujaamas (Liibanonis), st et maa pealt saadetakse välja tugevam signaal kui tuleb satelliitidelt ja see annab kõigile ühesuguse valeinfo. Lisaks näitab gps-seade, et kõigi satelliitide signaal on ühe tugevusega, mida reaalelus ei esine.
Vasta

(13-04-2024, 13:06 PM)honkomees Kirjutas:  
(13-04-2024, 12:17 PM)Telc Kirjutas:  
(13-04-2024, 10:55 AM)aavu Kirjutas:  
Tsitaat:anti paber koos tänavanime ja gps kordinaatidega.
Pidin juba mingis traktoriga GPS-i abil põllu harimise teemas märkima, et vene pool on asunud GPS-signaale segama. Selle üle kurdavad lendurid, miks mitte siis ka maapealsed kasutajad.
https://www.err.ee/1609302099/gps-signaa...suurenenud

Võibolla sellepärast (tsitaat viidatud artiklist):

madalamatel kõrgustel pole häireid esinenud. Seetõttu töötavad häireteta ka nii-öelda kodused seadmed.
sõltub segajast (-misest), nt waronline's kirjutavad kodanikud, et mitmes Iisraeli piirkonnas näitab auto navi, et asud Beiruti lennujaamas (Liibanonis), st et maa pealt saadetakse välja tugevam signaal kui tuleb satelliitidelt ja see annab kõigile ühesuguse valeinfo. Lisaks näitab gps-seade, et kõigi satelliitide signaal on ühe tugevusega, mida reaalelus ei esine.
Lisame siis veel ühe potentsiaalse rämps postituse.
Minu arvamusel on 90+% sellistest navigeerimis vigadest kasutajalt, kes ei oska oma soove masinale selgitada, on seadetes eksinud, või ei oska navi lihtsalt lugeda. antud juhul oleks pidanud juhil juba kaugelt teeotsa nähes, õigemini mitte nähes, punase tulukese põlema lööma, ei ühtki liiklusmärki, viita või tähistust, kaugemal vaid aimatav telliskivi märk. ilmselgelt ei saa selline auto laiune tee viia suure logistikakeskuseni, mida vana otsis ja mis asus 30km kaugemal.
Järgmine tuluke oleks pidanud süttima nähes rada mäest alla metsa keeramas ja kolmas kord kui nägi, et tee lõppes ja ainus õige tee oleks olnud tagasi. Ja seda kindlasti mitte pimedas...
Mitte, et ise ei oleks sellistes olukordades olnud, ikka juhtub, on kilomeetreid tagurdatud ja mõned nurgad kumeraks lastud, aga välja on alati ise saanud, tulukest peab jälgima.


Vasta

See pildil olev tüüp on siin täiega ise süüdi.  Aga näiteks Road Lord ei taha viimasel ajal töötada. Jääb hiljaks. Oled juba maha keeramas aga navi on ristmikust ca kilomeetri kaugusel veel. Miks, pole süvenenud, ta mul lihtsalt taustaks, et oleks kes su peale karjuks.

Aquila captas non muscas.
Vasta

Mõistlik otsus. 

https://www.ohtuleht.ee/1105081/450-000-...nud-piirde
Vasta

Sama uudis tavakodanikele kättesaadavas vormis: https://www.err.ee/1609315368/transpordi...iirde-maha

Connecting technologies
Vasta

Vabandust, kuid seda trassi mööda liiklejana ei tundu ühestki otsast mõistlik otsus. Sellest mõttes, et jah üks terasest obadus võetakse tee keskelt maha - kuid need ju asendatakse teiste kumminuiadega. Seni kuni ametnikud sellest perverssusest lõplikult ei loobu, no ei ole seal mõistlikke otsuseid. Möödasõite üritatakse viimasel hetkel enne selle tara tekkimist, trügimist on palju rohkem kui mõnel tavaliselt teelõigul. Samas lõigu keskel on ca 1,5 km pikka sirget kus nähtavus on hea ning mida pole vaja mingi taraga tõkestada. Ehk siis jällegi üks ametniku kabinetis surnult sündinud sigidik, mida nüüd üritatakse justkui inimnäolisemaks moonutada.
Vasta

(17-04-2024, 18:35 PM)ddig Kirjutas:  Sama uudis tavakodanikele kättesaadavas vormis: https://www.err.ee/1609315368/transpordi...iirde-maha
No eile vähemalt veel remonditi seda Rapla-poolsest otsast. Samas arusaamatu kuidas see piire nii ohtlik saab olla - vahest neile kes ei suuda oma sõidureas püsida või harrastavad liiklusrikkumisi nagu varem räägiti.

Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad sind enda tasemele ja lajatavad siis kogemusega /Iid-Tõstamaa/
Anna väikesele inimesele veel väiksem võim kätte ja ta arvab kohe et on Jumal taevas (või mode foorumis...)
Vasta

Kõige suurem ohtlikus seisneb selles, et kui tollel lõigul midagi juhtub, siis sõidetakse see kõik umbes ning inimesed ei jõua planeeritud ajal tööle või koju või mustikale ning hakkavad sealt pääsedes kõike "tagasi tegema". Võimalik, et mu mälu petab mind aga enne selle piirde paigaldamist mäletan ma sealt läbisõitudest seda, et seal toimus avariisid, kuna hea pikk ja sirge lõik ning lipsab läbi küll. No siis ka liiklus oli häiritud, võimalik, et isegi seisis. Täna kui seal tõkkelõigul kellegi rehv läheb siis tekib ka ummik, samamoodi. Ahjah, surma vist keegi ei saa.

Minu arusaamist pidi kohalikust meediast ja sotsiaalmeediast on peamine probleem liikluse aeglustumine või seiskumine, kui piirdega alas keegi takistama jääb. Ja kui piiret ei ole, siis võetakse turvalisest sirgest lõigust maksimumi, et jõuaks ca 15 sekundit varem kohale Smile

Ehk, et seal on minu meelest kliendid häiritud, et toote kasutamine on piiratud ja tehniliste rikete puhul toote kasutusperiood venib pikemaks kui planeeritud. Tootevalmistaja aga jaurab midagi testprojektist ja ohutusest ning millest teab veel. Keegi ei ole ilmselt rahul. Ei klient, ei tootepakkuja.  Big Grin
Vasta

Ma ei tea, mida Raplas joogivee sisse segatakse, aga sellel lõigul on debiilikute konsentratsioon nii kõrge, et turvalisuse tagamiseks tuleks paigutada aiad mitte ainult sõidukite vasak- ja parempoolsele küljele, vaid ka ette ja taha.

Ise olen viimasel ajal Hageri kaudu käinud kui sinnakanti asja, see mõni verst ei ole seda närvipinget väärt.
Vasta

See "testilõik" on klassikaline näide vahendite kanaliseerimisest õigetesse taskutesse, numbrid olid ulmelised (mahapanek niijaniipalju, ülesvõtmine veel jajebuu lisaks). A mootorratturite võtmes on selline leiutis kapsariiv, mis kukkunu kiiresti varuosadeks lahutab.

_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne