KÜSIMUSED, mis oma teemat ei vääri (osa 4)

endiselt hädas expert 2014 kässar.sügisel pandi uued trossid alla kõik 3 tk ja siis kässar võttis hääste.nüüd kässar täie jõuga peale tõmmatud ja saab rahulikult sõita...käisin spetside jutul ja väidetavalt regullib ise ennast(ühtegi regullimiskohta pole leidnud).oletame,et regullibki ise ja ei pidurda siis trossid kummist tehtud ja venivad ja uute vastu vahetada?tagumised ei maksnud midagi,esimene oli pea 30 rutsi.sellise kässariga ülevaatusele asja pole...
Vasta

Kas hoob tuleb lõpuni üles? Klotside juures reguleerimisautomaat ikka töötab? Kui pidurivedelikku on ka "kulunud", siis ma alustaks uurimist sealt.
Vasta

Masin teine(Ford) Käsipiduriga selline lugu, et tagumise supordi juures jääb see hoob kinni, mille külge kinnitub käsipiduritross ja selle tagajärjel üks pool, mis kinni jääb ka enam ei pidurda. Remont: Ratas maha ja harjutad seda hooba uuesti omale kohale ehk siis tagumisse äärde väljatulekut. Kuna kinni jäänud hooval on käik liiga lühike, siis ta uuesti ei pinguta klotsi automaatselt peale. Segane jutt....

Bensiinis peitub kiirendus - diislis vingu hais.
Vasta

2000a gallaktilisel fjordil oli pidevalt probleeme kässeritrossi roostetamisega.
Viimast komplekti ujutasin enne paigaldust 24h õli sees ja siis jäi väga hea, töötab nagu õlitatult.
Vasta

Kui klotsi hoob kinni jääb, peaks tekkima käsipiduri kangi tõmmates tühi koht sisse.
Vasta

(10-07-2021, 09:03 AM)moscito Kirjutas:  Kui klotsi hoob kinni jääb, peaks tekkima käsipiduri kangi tõmmates tühi koht sisse.
 Ei pruugi, suuremal osal autodest saavad käsipiduri trossid kokku üle nö kiige. Ehk siis kui üks hoob kinni jääb tõmmatakse teist käppa edasi.
Ja aru ei saa et üks käpp juba seisab.

You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.
Vasta

tegin kässari lülidest pildid,klassikalist kiiget pole ja hargnemine piltidel ja taga sadul kus kässar maas ja peal.mingit ise või mitteiseregullivat kohta ei suuda tuvastada.viimane pilt hoob toas.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
                       
Vasta

pildi peal ju ilusti näha,et suppordihoob ei lähe algasendisse tagasi
Vasta

Automaatika supordi kolvi sees.
Vasta

Tross eemaldada.
Hoob eemaldada võllilt.
Võllil on salnik, selle all on rooste.
Rooste tuleb kruvikaga välja koukida, loputada wd40 või saljarkaga.
Tavotti täis toppida ning uuesti kokku panna ja käima õpetada.

Käsipidurit eraldi sealt ei regullita.
Klotside vahetuseks on spets võti millega kolb sisse tagasi keeratakse.
Saab ka pitskruvidega suruda ning tangidega sisse keerata.
Väga suur oht on tolmukatet ära lõhkuda.
Vasta

(09-07-2021, 14:59 PM)muska71 Kirjutas:  endiselt hädas expert 2014 kässar.sügisel pandi uued trossid alla kõik 3 tk ja siis kässar võttis hääste.nüüd kässar täie jõuga peale tõmmatud ja saab rahulikult sõita...käisin spetside jutul ja väidetavalt regullib ise ennast(ühtegi regullimiskohta pole leidnud).oletame,et regullibki ise ja ei pidurda siis trossid kummist tehtud ja venivad ja uute vastu vahetada?tagumised ei maksnud midagi,esimene oli pea 30 rutsi.sellise kässariga ülevaatusele asja pole...
https://www.drive2.ru/l/10474353/ 
Seal sama viga ja sama pidurisüsteem. Lahendas lisavedruga.

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta

(10-07-2021, 18:16 PM)tõnn Kirjutas:  Tross eemaldada.
Hoob eemaldada võllilt.
Võllil on salnik, selle all on rooste.
Rooste tuleb kruvikaga välja koukida, loputada wd40 või saljarkaga.
Tavotti täis toppida ning uuesti kokku panna ja käima õpetada.

Käsipidurit eraldi sealt ei regullita.
Klotside vahetuseks on spets võti millega kolb sisse tagasi keeratakse.
Saab ka pitskruvidega suruda ning tangidega sisse keerata.
Väga suur oht on tolmukatet ära lõhkuda.
 Enne keerutama hakkamist tuleb poes ära käia ja õige riist osta.

Tolmukatte vigastamise vältimiseks peab kolvi ja kummi vahele õli süstima.
Vasta

sai pisut tutvutud asjaga.tross maas siis parem pool hoob liigub lükates nn 0 punkti aga ei püsi seal.vasak pool tross eemaldada siis läheb ise 0 punkti ja vedru ei jõua lükata.kummilutt seal kenasti korpuses kinni.
Vasta

(25-06-2021, 15:10 PM)Marko Kirjutas:  Ma prooviks uurida, et mis juhtub käppasid ükshaaval koormates. Ja tester oleks eksperimenteerimise ajal kogu aeg mootori järel. Loodan, et kontrollisid ikka kõigis faasides pinget...
arengust niipalju,et poiss üritas muunduri vahele panna,aga tööle ei saanud.võttis bussi ja sõitis mürts tõstukile,käpad malla ja tuld ja tõstis kasvõi lõpuni,jätsid seisma siis enam edasi tõsta ei jõua.poiss kirus kuradi loll vanamees ei oska tõsta...ja ajasid bussi maha tõstukilt.hommiku sõitsin ise peale ja taas ei muhvigi...tuli poiss ja üritas taas ja tulemus ka null.sättisime bussi siiapoole sinnapole ja tulutult ja proovimisest mootor juba tuline ja lõpetasime.poiss vaatas uuris mõtles,mina ka,aga pähklit katki hammustada ei mõista.
Vasta

Mul Vw Sharanil sama pidurisuport ja sellel on käsipiduri süsteem supordi sees kinnikiilunud kahel korral. Keeruline seletada aga seal sees on kolme lohukesega taldrik, kuulikesed nendes aukudes mis siis hooba keerates oma pesadest hakkavad välja tulema ja selle liikumisega piduriklotsi vastu ketast hakkavad suruma ja siis üks vedru mis seda süsteemi pingeall hoiab, ning veel selline metallist korv mis kogu seda kremplit koos hoiab. Ja vat selle korvi jalad annavad ajajooksul järgi, painduvad lahti ja kiiluvad ennast silindri seina ja taldriku vahele kinni. Pidurikolb ise jääb ilusti liikuma ja tavaline jala pidur töötab endiselt.  
Korra võtsin selle kompoti lahti ja painutasin jalad kokku tagasi ja asi toimis mõne aasta aga siis andis ikkagi uuesti järgi. Siis sai remontkomplekt koos uue kolviga sisse pandud ja nüüd rohkem kui aasta jagu jälle toimetanud. Maksis see remont komp. u. 20 Euri.
Vasta

(11-07-2021, 16:23 PM)muska71 Kirjutas:  
(25-06-2021, 15:10 PM)Marko Kirjutas:  Ma prooviks uurida, et mis juhtub käppasid ükshaaval koormates. Ja tester oleks eksperimenteerimise ajal kogu aeg mootori järel. Loodan, et kontrollisid ikka kõigis faasides pinget...
arengust niipalju,et poiss üritas muunduri vahele panna,aga tööle ei saanud.võttis bussi ja sõitis mürts tõstukile,käpad malla ja tuld ja tõstis kasvõi lõpuni,jätsid seisma siis enam edasi tõsta ei jõua.poiss kirus kuradi loll vanamees ei oska tõsta...ja ajasid bussi maha tõstukilt.hommiku sõitsin ise peale ja taas ei muhvigi...tuli poiss ja üritas taas ja tulemus ka null.sättisime bussi siiapoole sinnapole ja tulutult ja proovimisest mootor juba tuline ja lõpetasime.poiss vaatas uuris mõtles,mina ka,aga pähklit katki hammustada ei mõista.

Niimoodi pusides ei jõuagi kuhugi. Ja kes viitsib inimesi, kes ei kuula, taaskord nõustada? Ma ehk korra veel viitsin. 
Niisiis - kas koormuse all on pinget mootoril mõõdetud kõigis kolmes faasis? Kas tester/multimeeter on nende ürituste ja sättimiste ajal ALATI mootori klemmidel olnud?Mida kuradit te leiutate ja hammustate seal kui kõige elementaarsemaid diagnostikajuhiseid täita ei suuda?
Mul on küll eesli kannatus, aga selle juhtumi puhul hakkab vägisi katkema, enne kui elementaarne tehtud saab, sorry!
Muundur vahele, my ass!

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta

(11-07-2021, 17:28 PM)Marko Kirjutas:  
(11-07-2021, 16:23 PM)muska71 Kirjutas:  
(25-06-2021, 15:10 PM)Marko Kirjutas:  Ma prooviks uurida, et mis juhtub käppasid ükshaaval koormates. Ja tester oleks eksperimenteerimise ajal kogu aeg mootori järel. Loodan, et kontrollisid ikka kõigis faasides pinget...
arengust niipalju,et poiss üritas muunduri vahele panna,aga tööle ei saanud.võttis bussi ja sõitis mürts tõstukile,käpad malla ja tuld ja tõstis kasvõi lõpuni,jätsid seisma siis enam edasi tõsta ei jõua.poiss kirus kuradi loll vanamees ei oska tõsta...ja ajasid bussi maha tõstukilt.hommiku sõitsin ise peale ja taas ei muhvigi...tuli poiss ja üritas taas ja tulemus ka null.sättisime bussi siiapoole sinnapole ja tulutult ja proovimisest mootor juba tuline ja lõpetasime.poiss vaatas uuris mõtles,mina ka,aga pähklit katki hammustada ei mõista.

Niimoodi pusides ei jõuagi kuhugi. Ja kes viitsib inimesi, kes ei kuula, taaskord nõustada? Ma ehk korra veel viitsin. 
Niisiis - kas koormuse all on pinget mootoril mõõdetud kõigis kolmes faasis? Kas tester/multimeeter on nende ürituste ja sättimiste ajal ALATI mootori klemmidel olnud?Mida kuradit te leiutate ja hammustate seal kui kõige elementaarsemaid diagnostikajuhiseid täita ei suuda?
Mul on küll eesli kannatus, aga selle juhtumi puhul hakkab vägisi katkema, enne kui elementaarne tehtud saab, sorry!
Muundur vahele, my ass!
mõõtsin pinget  ja olid samad,poiss elektrik ja mõõtis ka midagi kilbis.
Vasta

See "poiss" ja "vanamees" ja "kumbki ei saa elektriga hakkama, kuigi üks on elektrik" meenutab üht vanasõna. Ei tea küll millist?  Big Grin
Vasta

(11-07-2021, 18:06 PM)Janka Kirjutas:  See "poiss" ja "vanamees" ja "kumbki ei saa elektriga hakkama, kuigi üks on elektrik" meenutab üht vanasõna. Ei tea küll millist?  Big Grin
no mida tahta kutseka lõpetanud noorest?2a tagasi lõpetas kutseka,kroonu läbi ja aasta tööl olnud,ei tööta elektrikuna kuna vist ei leidnud erialast tööd.teadmised tulevad ikka kogemustega ja teadmisi ilmselgelt rohkem kui mul.treipingi mootori pidurit ta reaalselt tööle ei saanud.
kevadel lõpetas töö suur rela,poiss kiskus lahti ja tööle ei saanud...näppisin ise ja lülitist nagu vool läbi ei tulnud,uus lüliti ja töötab taas.talupoja mõistus sai jagu.
Vasta

(11-07-2021, 17:17 PM)r.i.h.o Kirjutas:  Mul Vw Sharanil sama pidurisuport ja sellel on käsipiduri süsteem supordi sees kinnikiilunud kahel korral. Keeruline seletada aga seal sees on kolme lohukesega taldrik, kuulikesed nendes aukudes mis siis hooba keerates oma pesadest hakkavad välja tulema ja selle liikumisega piduriklotsi vastu ketast hakkavad suruma ja siis üks vedru mis seda süsteemi pingeall hoiab, ning veel selline metallist korv mis kogu seda kremplit koos hoiab. Ja vat selle korvi jalad annavad ajajooksul järgi, painduvad lahti ja kiiluvad ennast silindri seina ja taldriku vahele kinni. Pidurikolb ise jääb ilusti liikuma ja tavaline jala pidur töötab endiselt.  
Korra võtsin selle kompoti lahti ja painutasin jalad kokku tagasi ja asi toimis mõne aasta aga siis andis ikkagi uuesti järgi. Siis sai remontkomplekt koos uue kolviga sisse pandud ja nüüd rohkem kui aasta jagu jälle toimetanud. Maksis see remont komp. u. 20 Euri.
kas nendel rem. komplektidel on mõtet,kui uus taastatud sadul maksab 36.- euri.experdil on 38.- euri
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne