KÜSIMUSED, mis oma teemat ei vääri (osa 4)

(10-07-2021, 15:15 PM)muska71 Kirjutas:  tegin kässari lülidest pildid,klassikalist kiiget pole ja hargnemine piltidel ja taga sadul kus kässar maas ja peal.mingit ise või mitteiseregullivat kohta ei suuda tuvastada.viimane pilt hoob toas.
See esimsel pildil pöördhoob (kuhu kinnitub vedru ülemine ots ja trossiots) jääb kinni jah. Oma experdil leotasin iga kolme kuu tagant teda 0w40 ga ja õpetasin taas liikuma. Pikas perspektiivis aitab ikkagi ainult supordi vahetus.
Vasta

(11-07-2021, 18:44 PM)Marko Kirjutas:  Kutsu omale pädev elektrik appi! Hea oleks kui tal oleksid ka elementaarsed teadmised mehaanikast. Läbi neti või poiss-elektrikuga sa seda tõstukit tööle ei saa. Võiks muidugi jupikaupa üritada, aga sa oled siiani ignoreerinud vajadust vastata lihtsatele küsimustele, sellel pole mõtet.
Vaadake ette seal, et omale autot kaela ei kukuta!
täna tõin poest uue jämmu kaabli,äkki 4 ruutu ja garaazist otse vool ja tulemuseks,see et tõusis oluliselt kõrgemale,kere ca meeter maast lahti ja siis taas hing kinni.L1 ja L2 vahel 370v,L2 ja L3 vahel ka 370v kinnipoomise hetkel.käisin ka pistiku üle ja pistikust kilpi korralikud jämedad juhtmed,kilbist mootorisse törts peenemad ja mitte nii kenad juhtmed.Pinget mõõtsin peale kontaktoreid.kaalujaotuse poolelt meeldib tõstukile kui buss pole keskel vaid suurem mass jääb etepoole,ajasin tahapoole,et kaalujaotus parem saaks siis ei jaksa enam tõsta nii hääste.peakilbis ka veel ca 1,5 ruutu peakaitsmest voolumõõtjasse ja sealt välja,pikkus vast max 1,5m.
Vasta

(11-07-2021, 19:28 PM)sturmbannführer Kirjutas:  
(11-07-2021, 17:17 PM)r.i.h.o Kirjutas:  Mul Vw Sharanil sama pidurisuport ja sellel on käsipiduri süsteem supordi sees kinnikiilunud kahel korral. Keeruline seletada aga seal sees on kolme lohukesega taldrik, kuulikesed nendes aukudes mis siis hooba keerates oma pesadest hakkavad välja tulema ja selle liikumisega piduriklotsi vastu ketast hakkavad suruma ja siis üks vedru mis seda süsteemi pingeall hoiab, ning veel selline metallist korv mis kogu seda kremplit koos hoiab. Ja vat selle korvi jalad annavad ajajooksul järgi, painduvad lahti ja kiiluvad ennast silindri seina ja taldriku vahele kinni. Pidurikolb ise jääb ilusti liikuma ja tavaline jala pidur töötab endiselt.  
Korra võtsin selle kompoti lahti ja painutasin jalad kokku tagasi ja asi toimis mõne aasta aga siis andis ikkagi uuesti järgi. Siis sai remontkomplekt koos uue kolviga sisse pandud ja nüüd rohkem kui aasta jagu jälle toimetanud. Maksis see remont komp. u. 20 Euri.
kas nendel rem. komplektidel on mõtet,kui uus taastatud sadul maksab 36.- euri.experdil on 38.- euri
kust nii soodsalt selle leiad? https://www.autodoc.ee/auto-osad/piduris...-0-hdi-100 vaatasin sealt.kiskusid trossid ja hoovad maha ja lasin 40wd vahele ja liigutasin ka pisut kullinokkadega ja tulemus polnud.
Vasta

käisin mängisin veel pisut ja tester L1 ja L3 vahel ja seekord tuli enne hirm peale kui mootor seiskus ja lõpetasin ise tõstmise.suurem mass ühel pool tõstukit meeldib talle.nüüd kuna tõstis märkisin ka markeriga põrandale rataste asukoha ja küljekarbile kah triip kus tõstuki tala jookseb,nii saab järgmine kord masina õigesse kohta kohe.
Vasta

(12-07-2021, 15:10 PM)muska71 Kirjutas:  kust nii soodsalt selle leiad? https://www.autodoc.ee/auto-osad/piduris...-0-hdi-100 vaatasin sealt.kiskusid trossid ja hoovad maha ja lasin 40wd vahele ja liigutasin ka pisut kullinokkadega ja tulemus polnud.

https://aeromotors.ee/kataloog/article/7...323-kamoka
Vasta

(12-07-2021, 15:36 PM)Marko Kirjutas:  Ma prognoosisin meh. viga 61 postitust tagasi. Kas liugureid suudad uurida? Paarsada kilo ette-taha ei tee korras tõstukile mitte midagi.
1 külje laager välissaale oli katki ja vahetasin välja,teised on terved ja liiguvad kenasti ja isegi väike nii ca 5 mm lõtk renni sees kus jooksevad.siiani üritasin bussi võimalikult täpselt keskele rihtida,aga viga nagu näha.meeter ratta maast lahti on mulle täitsa piisav,kõrgemale nagunii ei tõsta.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   
Vasta

Tsitaat:1 külje laager välissaale oli katki ja vahetasin välja,teised on terved ja liiguvad kenasti ja isegi väike nii ca 5 mm lõtk renni sees kus jooksevad.
Keegi on priiskavalt määret raisanud ja ilmselt vajalikud kohad määrimata. Märkisin pildil kohad, kus määret ei TOHI olla. Määritakse seda laagrit, mis paistab. Miks? Sest väikese takistuse korral ei pöörle laager vaid libiseb mööda relssi. Nii neid asju rikutakse, ise arvates, et tegi head. 

Muuseas, sama kehtib ka garaaži tõsteuste rullikute kohta ja üldse taoliste konstruktsioonide kohta. Garaažiustel, kui raskelt käib rulliku määrimatuse tõttu, pannakse relsi peale määret, sest rullik on kinni. Tulemuseks ühe külje pealt kulunud rullik, mis enam relsis ei püsi.


Manustatud failid Pilt (pildid)
   

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta

(12-07-2021, 20:39 PM)aavu Kirjutas:  
Tsitaat:1 külje laager välissaale oli katki ja vahetasin välja,teised on terved ja liiguvad kenasti ja isegi väike nii ca 5 mm lõtk renni sees kus jooksevad.
Keegi on priiskavalt määret raisanud ja ilmselt vajalikud kohad määrimata. Märkisin pildil kohad, kus määret ei TOHI olla. Määritakse seda laagrit, mis paistab. Miks? Sest väikese takistuse korral ei pöörle laager vaid libiseb mööda relssi. Nii neid asju rikutakse, ise arvates, et tegi head. 

Muuseas, sama kehtib ka garaaži tõsteuste rullikute kohta ja üldse taoliste konstruktsioonide kohta. Garaažiustel, kui raskelt käib rulliku määrimatuse tõttu, pannakse relsi peale määret, sest rullik on kinni. Tulemuseks ühe külje pealt kulunud rullik, mis enam relsis ei püsi.
seda kõike eelmine omanik teinud,teisel postil oli laager kutu ja kakkusin täitsa lahti ja uurisin ka mis kõhus ja kõikjal oli määret ohtralt.kõikse tähtsama koha minu silmis on keermelatt ja keermepuksid ja loomulikult ka laagrikuulid.
Vasta

(11-07-2021, 19:28 PM)sturmbannführer Kirjutas:  
(11-07-2021, 17:17 PM)r.i.h.o Kirjutas:  Mul Vw Sharanil sama pidurisuport ja sellel on käsipiduri süsteem supordi sees kinnikiilunud kahel korral. Keeruline seletada aga seal sees on kolme lohukesega taldrik, kuulikesed nendes aukudes mis siis hooba keerates oma pesadest hakkavad välja tulema ja selle liikumisega piduriklotsi vastu ketast hakkavad suruma ja siis üks vedru mis seda süsteemi pingeall hoiab, ning veel selline metallist korv mis kogu seda kremplit koos hoiab. Ja vat selle korvi jalad annavad ajajooksul järgi, painduvad lahti ja kiiluvad ennast silindri seina ja taldriku vahele kinni. Pidurikolb ise jääb ilusti liikuma ja tavaline jala pidur töötab endiselt.  
Korra võtsin selle kompoti lahti ja painutasin jalad kokku tagasi ja asi toimis mõne aasta aga siis andis ikkagi uuesti järgi. Siis sai remontkomplekt koos uue kolviga sisse pandud ja nüüd rohkem kui aasta jagu jälle toimetanud. Maksis see remont komp. u. 20 Euri.
kas nendel rem. komplektidel on mõtet,kui uus taastatud sadul maksab 36.- euri.experdil on 38.- euri
uurisin sadulate hindu ja hinnad seinast seina alates https://www.autokaubad24.ee/et/varuosad/...130;100807    https://www.autokaubad24.ee/et/varuosad/...130;100807 ka pakiautost saab 60.- tk.kas peale hinna ka muud vahet on?neil kahel ketta paksus esimesel 13 ja teisel 14mm.
Vasta

OEM on ju erinev.
VIN koodi järgi tuleks  kõigepealt endale selgeks teha, millise OEM'iga sadulat tarvis on.
Kui sa sellega hakkama ei saa, siis netipoed pole ilmselgelt sinu jaoks loodud. Sa ei suuda ju isegi poe pidajaga meili teel suhelda, sest kirjaoskus on nagu on.
Seega - võta auto dokumendid kaasa ja mine ise füüsiliselt varuosapoodi kohale.
Vasta

(14-07-2021, 14:18 PM)Janka Kirjutas:  OEM on ju erinev.
VIN koodi järgi tuleks  kõigepealt endale selgeks teha, millise OEM'iga sadulat tarvis on.
Kui sa sellega hakkama ei saa, siis netipoed pole ilmselgelt sinu jaoks loodud. Sa ei suuda ju isegi poe pidajaga meili teel suhelda, sest kirjaoskus on nagu on.
Seega - võta auto dokumendid kaasa ja mine ise füüsiliselt varuosapoodi kohale.
tänud silmaringi laiendamise eest.
kui asjad vin-i järgi käivad siis miks netikataloogid vinni asemel muud jura küsivad(mark,mudel,aastaarv,võimsus)?
Vasta

See ei ole alati nii väga muu jura.
Üldises joones saab ka mudeli ja aastaarvuga hakkama.
Piduridetailid on kõigil autodel või vähemalt neil autodel, mida oman või olen omanud, netipoode kasutades natuke tundlikum teema, kui näiteks amortisaatorid.
VW-le pakutakse näiteks jubinaid süsteemidele, millede originaalautoriteks on olnud Bosch, Lucas või ATE või midaiganes... Ole siis mees ja arva ära, kelle materjalid parajasti konkreetselt sel aastal ja sel kuul sinu auto külge riputati. Veel omakorda ajavad tavalise inimese, kes igapäevaselt ise oma autoga ei tegele, segadusse igasugused ketaste diameetrid, - paksused ja kolbide läbimõõdud.
Et neist end tõeliselt läbi pureda, peaks süsteemi laiali lammutama ja teostama vastavad mõõtmised. See on ju äärmiselt tülikas tegevus, kui selleks tuleb autost välja tulla ja masin sisuliselt mitmeks päevaks seisma panna.
Seepärast soovitangi elu lihtsustamiseks konsulteeruda varuosa poodnikuga, kel on kasutada informatsiooni ehk mitmesuguseid katalooge. Saab asjad kiiremini aetud ja endal ka lõpuks mugavam, et ei pidanud veetma tunde ja tunde joostes auto ja arvuti vahet.
Kui on siiski kange tahtmine kasutada netipoe teenust, siis väga suurel osal neil larjokkidel on võimaldatud OEM koodi järgi jupi otsing. Kui oled pärispoodnikult selle koodi välja pinninud (sest endal sul ju varuosakataloogi pole), siis tolle koodi koduarvutisse sisestamise järel saad kiirelt ja kindlalt teada, kas ja kust üldse sind huvitavat detaili on võimalik osta ja samuti näed hindasid ja tootjaid, et lõpuks otsustada, kust ostad ja mida sa ostad. 
Tootja nimede lõikes on kvaliteet lainetav. Sellekohane teema ripub isegi siin foorumis.

Ja oma õigekiri püüa kasvõi läbi ussiemmi korda saada.
Mitte keegi ei võta sind tõsiselt, kui sa ei suvatse oma vestlustes välja kirjutada kirjavahemärke ja lausete algusesse suuri tähti. See on lohakus. Lohakatesse suhtutakse teadagi, kuidas.
Vasta

(14-07-2021, 17:55 PM)Janka Kirjutas:  See ei ole alati nii väga muu jura.
Üldises joones saab ka mudeli ja aastaarvuga hakkama.
Piduridetailid on kõigil autodel või vähemalt neil autodel, mida oman või olen omanud, netipoode kasutades natuke tundlikum teema, kui näiteks amortisaatorid.
VW-le pakutakse näiteks jubinaid süsteemidele, millede originaalautoriteks on olnud Bosch, Lucas või ATE või midaiganes... Ole siis mees ja arva ära, kelle materjalid parajasti konkreetselt sel aastal ja sel kuul sinu auto külge riputati. Veel omakorda ajavad tavalise inimese, kes igapäevaselt ise oma autoga ei tegele, segadusse igasugused ketaste diameetrid, - paksused ja kolbide läbimõõdud.
Et neist end tõeliselt läbi pureda, peaks süsteemi laiali lammutama ja teostama vastavad mõõtmised. See on ju äärmiselt tülikas tegevus, kui selleks tuleb autost välja tulla ja masin sisuliselt mitmeks päevaks seisma panna.
Seepärast soovitangi elu lihtsustamiseks konsulteeruda varuosa poodnikuga, kel on kasutada informatsiooni ehk mitmesuguseid katalooge. Saab asjad kiiremini aetud ja endal ka lõpuks mugavam, et ei pidanud veetma tunde ja tunde joostes auto ja arvuti vahet.
Kui on siiski kange tahtmine kasutada netipoe teenust, siis väga suurel osal neil larjokkidel on võimaldatud OEM koodi järgi jupi otsing. Kui oled pärispoodnikult selle koodi välja pinninud (sest endal sul ju varuosakataloogi pole), siis tolle koodi koduarvutisse sisestamise järel saad kiirelt ja kindlalt teada, kas ja kust üldse sind huvitavat detaili on võimalik osta ja samuti näed hindasid ja tootjaid, et lõpuks otsustada, kust ostad ja mida sa ostad. 
Tootja nimede lõikes on kvaliteet lainetav. Sellekohane teema ripub isegi siin foorumis.

Ja oma õigekiri püüa kasvõi läbi ussiemmi korda saada.
Mitte keegi ei võta sind tõsiselt, kui sa ei suvatse oma vestlustes välja kirjutada kirjavahemärke ja lausete algusesse suuri tähti. See on lohakus. Lohakatesse suhtutakse teadagi, kuidas.
Õigekirjast rääkides meenub mingi kiil-lause?Äkki Salu Juhan ja sõbrad? Raamatut pean silmas-oli lapsepõlves.Suutis lehekülje ühe lausega täita ilma vigadeta?
Vasta

siin foorumis toksides ei viitsi suuri tähti panna,aga igal pool mujal kahjuks ilma hakkama ei saa.

tehnilise passiga pole enam hulk aastaid poes käinud,piisab auto nr ja enamasti piisab telo kõnest poodi,ütled mida vaja ja auto nr ja tellitakse kui kohal pole ja poodi lähed kaupa kätte saades.Kehtib pakiautokeskus,automaailm kohalik pood,eivari autokaubad ja ka lepstoni äri.Ainus mis ei sobinud oli rav piduri liugurid mis oli jämedamad.Mõni aasta tagasi tellisin kangoole samasuguse tagumise sadula netipoest,ei mäleta palju seal valikut oli,aga sobis igaljuhul.Meenuvad ajad kui sai sõidetud kaasa talbotiga siis oli küll kreisi,3 tootjat tootsid piduri juppe ja keegi ei tea mis sellel autol all on ja enne kaku maha kui ostma lähed...
Vasta

Pisar silmas?Tea mis neil autufoorumlastel sisse läind  , materdavad  11 erinevate teemade all nagu  rannamehed rotte .?. Tulge Delfisse üle.?
Vasta

(14-07-2021, 18:57 PM)Tainas Kirjutas:  Pisar silmas?Tea mis neil autufoorumlastel sisse läind  , materdavad  11 erinevate teemade all nagu  rannamehed rotte .?. Tulge Delfisse üle.?

Nii see paraku on. Peale vahutamise pole siin viimasel ajal suurt midagi lugeda.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta

Kuumade ilmadega avatud akendega oma vana Fordi sihtotstarbeliselt kasutades on ilgelt häirima hakanud heitgaasi ving, mis sisse keerab ... tea kas on rohepesu või pääsevad gaasid kusagilt varem tulema kui sumpsi otsast või ongi mingi turbulentsi tõttu nii või on kütus vale või karpa seadistus p**s? ... otseseid auke väljalaskesüsteemis ei ole, mõne klambri vahelt võibolla immitseb, ülevaatuse läbis just puhta lehega. Kunagi sai ka maadeldud teemaga, siis oli kollektoris massiivne pragu ... kui suur leke võiks juba mõjuda niiet sisse tunda oleks?
Aknad kinni on nagu ok, aga nii kui aknale sentimeetrise prao juba keerad on jama majas.
Sõiduk on kaheukseline Taunus.

L.
Vasta

Vanadel pillidel olen tähele pannud seda,et kui summuti ots taga stange alt pikemalt välja ei ulatu,siis sikutab kohe vingu sisse.Kunagi kui vanad opelid olid siis nendel see mure ja sõbra escortil oli sama teema kui noorest pärast sai summutit tuuuuuunitud.

Opel Manta B 2x 1980:Toyota Celica Supra 1983
Vasta

Kui aken kinni aga salongi vent seisab, kas siis ka ajab sisse? Kui siis ka ajab, siis järelikult ei tule aknast. Salongi vent tekitab kinnise akna puhul salongis ülerõhu ja see ei lase igast pragudest õhul sisse tulla. Aga kui vent seisab või aken lahti, siis on salongis alarõhk ja hakkab igast praost sisse pressima. Kruusateel nt on üsna hästi tunda.
Vasta

Vene ajast meenub kui ikarus kruusateele sattus tuli koheselt tagumine katuseluuk avada nii bussis normaalne,luuk kinni siis buss tolmu täis...48 liinil oli prillimäe pahkla kandis kruus ja kaiust koju põllikasse kruus,tänaseks juba kõikjal asfalt.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne