16-08-2021, 22:19 PM
(16-08-2021, 07:49 AM)muska71 Kirjutas:Eks kogemused on kõigil, aga erinevad. Kui on soovi, siis võin persenteerida vanemat, peaaegu elektrivaba mootoriga D tojootat, millel tagasivoolu vooliku lekkimisel, keeldub mootor peale tunni-paari seismist käivitumast. Ei aita küünlad, ega pedaal. tagasivoolu klapp peab. Käivitus pikema ketramise, või käsipumba muljumise peale, ehk sama- kui õhk kuskilt vahele pääseb on kellad...(16-08-2021, 07:39 AM)hulgus Kirjutas:Kui toitesüsteem enne pumpa veab õhu vahele siis ei käivitu enne kui õhk väljas,tagasivoolu pool ei oma tähtsust.Seda väidan isiklikest kogemustest.(14-08-2021, 22:57 PM)Kult Kirjutas: Sai ostetud üks õnnetu mb 814d, millel on om364 mootor. Kui käima läheb siis käib hästi, ei suitse liialt.Ei tea mis massin on ja mida kujutab endast om mootor, aga sümptomid viitavad peale hõreda mootori, ka (kütuse) süsteemi ebatihedusele. Törts lisaõhku ja hing kinni. Enamjaolt on olnud põhjused kütuse tagasivoolul, voolikud ilma klambrita ja pudedad. tagasivoolu klapp ei pea jms. Märgiks võib olla vaid pisut õline ühendusvoolik.
Eelmise omaniku juhend oli et 3 korda gaasi kiirelt vajutada ja siis starterit ja nii ta käima läks.
Kui proovisin pärast umbes tunnist sõitu uuesti käima panna siis ei midagist, panin kütet juurde kuna seier