KÜSIMUSED, mis oma teemat ei vääri (osa 4)

Kas teab keegi kedagi, kellel on täna ASAP vaba "nina" Võru kandis, et sealt 30km kauguselt haage ära tuua?
Vasta

(16-08-2021, 21:32 PM)Mart Laanelepp Kirjutas:  
(16-08-2021, 14:01 PM)metsakohin Kirjutas:  On kellelgi kogemusi rohelise immutusega terassilaudagega, nimelt, kui õlitada, kas siis roheline jääb kaua läbikumama? Või oskab soovitada Pärnumaal tootjat, kes pakub pruuni immutusega lauda mõistliku hinnaga. Vaja oleks katta 34 rm.
----------------------------
Mõistlik tarnija leitud.
Endal ei olnud aega mõistlikku tarnijat otsida ja sai suve alguses k-rautast viimased terrassilauad võetud purde tegemmiseks. Praeguseks on roheline värv ainult oksakohtadel õrnalt aimatav ja üle õlitades ilmselt ei näeks enam sedagi.
Kui viimastel aastatele Eesti siseturu jaoks tehtud terassilaudadel jupp maha lõigata siis on silmaga näha et need on lahusesse üksnes kastetud. Immutusaine kiht on paari millimeetrine, selle pesevad vihmad kiirelt maha. Kuigi viimaste laudade juures on tekkinud tunne et toorest puust saetud materjal on lihtsalt korraks lahusesse kastetud ja lähebki nii müüki. Neid laudu ei tohi pakis säilitada, lähevad kohe käärima.
Vasta

Eks sellega on nii nagu sa ise Garaaži ehitamise teemas ütlesid, et tundubki praeguse buumi reaalsus olema. Lisame sinna veel toormaterjalipuuduse ja polegi midagi imestada, et laud peab saekaatrist kähku kliendini jõudma. 

(11-08-2021, 20:02 PM)Meelis2 Kirjutas:  Pole otseselt küll garaazi ehitus aga:
Toodi kliendi objektile puitmaterjal spetsi järgi. Juba lõhn oli värske saematerjali oma. Kui näpuga katsuma läksin siis raudpolt eile langetatud männist saetud, leemendas alles puumahlast. Kuna osa oli puudu siis saeveski mees lubas kohe sae käima panna ja puuduva juurde teha. Kui avaldasin imestust siis tuli mingi tiraad a la kui ei sobi siis mine p......läheb teisele tahtjale.  Kuna nii juba mitmel objektil märgatud siis kas see ongi käesoleva buumi reaalsus? Ehitusnormide järgi peaks täna ehitatud maja 50 aastat kestma, aga no ma ei tea kui täistoores materjal villa sisse pakitakse peaks see seal küll oma elu elama hakkama?
Vasta

Pole küll otseselt küsimusega seotud, aga täiesti jaburaid varuosaprobleeme võib ette tulla. Näiteks olen praegu hädas "ülimasslevinud" 1995a volkari bussi tulelülelüliti leidmisega, mida lihtsalt pole olemas! Mingi A täht on koodi lõpus, ilmselt automaatuledega variant. On saada küll tavalisi, aga mu omale ei lähe need pistikussegi. 

   

Forsist sain vastuse: "Teie soovitud varuosa tootmine on lõpetatud 1.12.2014 ilma asenduseta.
Kuskilt tellida seda enam ei saa ja b osa ei toodeta."
Vasta

kui tähistused klapivad,siis lõika see fiksaator maha.
Vasta

Kui muud näitajad paigas murra see naga ära ja peaks ju toimima.

Opel Manta B 2x 1980:Toyota Celica Supra 1983
Vasta

Juba proovitud, lööb tuled "sassi". Ikka täitsa teine süsteem on.
   
Vasta

Lülititel on all numbrid ja kirjad, juba pildilt näha et mingid numbrid ja tähed ei kattu. Kui muud üle ei jää prooviks pistikus ringi tõsta.
Või juhtmed katki lõigata ja ümber ühendada.

You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.
Vasta

(25-08-2021, 18:07 PM)Romka Kirjutas:  Juba proovitud, lööb tuled "sassi". Ikka täitsa teine süsteem on.
Ega ma elektri vallas kõige kirkam kriit pole ka.......

Opel Manta B 2x 1980:Toyota Celica Supra 1983
Vasta

Rahvavagunil on oma margifoorum olemas, pöördu sinna oma murega.
Seal on suht aktiivne elu.

Iseõppinud spetsialist - energeetika valdkonnas.
Vasta

Mis sümptomid selle A-ga lõppeva lülitiga tekkisid?
Kõige tavalisemaid, kehva kontakti tõttu tekkinud temperatuuri tõusu tagajärgi fotodelt nagu silma ei hakka...

Lähitulede automaatlülitus päevatuledena oli Skandinaavia (ja vist ka Soome) turule müüdud 90ndate VW-del.
Vasta

Nö kelk sulas lülitis ära.

   

Auto ise Taanist. Koodi 357941531A annab ainult mõned Norra ja Rootsi vasted.
Vasta

(25-08-2021, 21:41 PM)tõnn Kirjutas:  Rahvavagunil on oma margifoorum olemas...
VW - rahvaVANKER, wagen  on vanker otsetõlkes
Vasta

(26-08-2021, 11:25 AM)pppp Kirjutas:  Mis sümptomid selle A-ga lõppeva lülitiga tekkisid?
Vastutulevad autod hakkasid tulesid vilgutama  Big Grin
Vasta

357941531A

switch for lighting with; rheostat for panel lighting; for models with; day driving headlights; "S..","N..",; "FIN"



https://www.amcarparts.co.uk/transporter...ber-94304/

357941531
switch for lighting with; rheostat for panel lighting
Vasta

Külapeal räägiti zündappi 2sil boxer mootorist mis oli kasutust leidnud natside dessant paadil.
Osa juttu võis minna tõlkes kaduma.

Kas vähemalt mingigi osa jutust võiks olla tõde?

Iseõppinud spetsialist - energeetika valdkonnas.
Vasta

Tere kamraadid. Tean, et meil on siin olemas motoblokkide alamteemad mf70ne ja mtz-05 jaoks. Kas on olemas kuskil ka moodsamate motoblokkide nagu näiteks dakr ja vari terra? Olen ise ühe dakri omanik ja oleks mida sellest mehkast 4000 eururuubli eest soetatud asjast pajatada, et teised õhinaga ostjad ka veidi informeeritumad oleks. Või siis kuhu alamfoorumi ossa antuud teema passiks algatada. Tänud.

Tänaseid toimetusi ära viska homse varna, ülehomme on ka päev Rolleyes
Vasta

(28-08-2021, 22:14 PM)tõnn Kirjutas:  Külapeal räägiti zündappi 2sil boxer mootorist mis oli kasutust leidnud natside dessant paadil.
Osa juttu võis minna tõlkes kaduma.

Kas vähemalt mingigi osa jutust võiks olla tõde?
2 silindrit läksid ilmselt kaduma jah. Rolleyes Aga googelda German Assault Boat / Sturmboot ja infot tuleb.
See natside dessantpaat kõlab umbes sama totralt nagu Keskerakonna dessantpaat...

Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad sind enda tasemele ja lajatavad siis kogemusega /Iid-Tõstamaa/
Anna väikesele inimesele veel väiksem võim kätte ja ta arvab kohe et on Jumal taevas (või mode foorumis...)
Vasta

(15-07-2021, 18:23 PM)lauril Kirjutas:  Kuumade ilmadega avatud akendega oma vana Fordi sihtotstarbeliselt kasutades on ilgelt häirima hakanud heitgaasi ving, mis sisse keerab ... tea kas on rohepesu või pääsevad gaasid kusagilt varem tulema kui sumpsi otsast või ongi mingi turbulentsi tõttu nii või on kütus vale või karpa seadistus p**s? ... otseseid auke väljalaskesüsteemis ei ole, mõne klambri vahelt võibolla immitseb, ülevaatuse läbis just puhta lehega. Kunagi sai ka maadeldud teemaga, siis oli kollektoris massiivne pragu ... kui suur leke võiks juba mõjuda niiet sisse tunda oleks?
Aknad kinni on nagu ok, aga nii kui aknale sentimeetrise prao juba keerad on jama majas.
Sõiduk on kaheukseline Taunus.

L.
Tagasisideks tuleb mainida et peale erinevaid loomkatseid tuleb alustuseks 10 punkti anda neile ksf.idele kes kahtlustasid tagaluugitihendit ja muid avasid auto tagaosas ... pagassi pugedes võis kinnise luugiga peaaegu et raamatut lugeda, kontakt oli ainult luku ümber. Peale tihendi ja selle tugipindadega mässamist ja tulede avade tihendamist on tulemus täiesti rahuldav. Muidugi on auto taga kulgejate jaoks olukord endiselt mitteroheline aga probleemi akuutsus vähenes vägagi oluliselt  Cool
L.
Vasta

(31-08-2021, 13:32 PM)rbr999 Kirjutas:  Tere kamraadid. Tean, et meil on siin olemas motoblokkide alamteemad mf70ne ja mtz-05 jaoks. Kas on olemas kuskil ka moodsamate motoblokkide nagu näiteks dakr ja vari terra? Olen ise ühe dakri omanik ja oleks mida sellest mehkast 4000 eururuubli eest soetatud asjast pajatada, et teised õhinaga ostjad ka veidi informeeritumad oleks. Või siis kuhu alamfoorumi ossa antuud teema passiks algatada. Tänud.
Vast ikka rasketehnika osakonda passib. Kerg-traktoritel oma osa nagu pole vist vms või sarvedega bealrussidel vms.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne