KÜSIMUSED, mis oma teemat ei vääri (osa 4)

Tehase omasid ei pruugi saada manuaalselt käivitada. Neil ei pruugi oma ringluspumpagi olla.
Vasta

(03-10-2021, 11:00 AM)olli Kirjutas:  Tehase omasid ei pruugi saada manuaalselt käivitada. Neil ei pruugi oma ringluspumpagi olla.
- õige jah.
Vist on õigem teise ahju peale panustada, kui seda mõistlike kulutustega
käima ei saa.
Vanust ka vist juba omajagu...?
Vasta

(03-10-2021, 11:45 AM)volvotar Kirjutas:  
(03-10-2021, 11:00 AM)olli Kirjutas:  Tehase omasid ei pruugi saada manuaalselt käivitada. Neil ei pruugi oma ringluspumpagi olla.
- õige jah.
Vist on õigem teise ahju peale panustada, kui seda mõistlike kulutustega
käima ei saa.
Vanust ka vist juba omajagu...?


Tehase oma on lai mõiste. 

Kui  tehase ahi on lihtsalt mootori töötemperatuuri hoidmiseks siis jah on selle käivitamine võimalik vaid töötava mootoriga. Pisikese ümberehitusega pannakse need ahjud ka omapead käima.

Kui tehase ahi  on aga salongi kütmiseks mõeldud siis on antud juhul tegu mingi erroriga.

Algsest postitusest ei loegi täpselt välja mis variandiga tegu on. Küll aga oli võimalik välja lugeda, et vist eelmisel kevadel see ahi ikkagi töötas autonoomsel režiimil.
Siin vist ei aita muu kui kompuutrit vaja näidata. Muidu jäämegi mõistatama.

Aquila captas non muscas.
Vasta

Tänud vastajatele ja pilt selgem,ahi teahases pandud ilmselt mootori lisakütteks,et temperatuuri hoida ja väike ümberehitus üsna kulukas vist ca 400.-,teine toimiv ahi riiulis vedalemas ja ka kell olemas sellele.Vahetan kõigepealt ussitava torud ja siis vaatab mia arvuti räägib.
Vasta

Naisel 2006 aasta diisel-Volvo ja sellel alla veerandi paagi ei lähegi ahi käima. Viskab tabloole veateate selle kohta et kütusetase liiga madal - et välistada võimalust et 300km kaugusele tanklasse ei jõua(enda lisauuring)....  Natuke kütust rohkem on siis töötab nagu muiste.....

Tehase ahi muuseas

Ennem sõidan aeglaselt ja jään totaalselt hiljaks kui et enam kunagi kuskile ei jõua.
Vasta

Kütuse tasemest tulenev mitte käivitumine on kõigi ahjude featuur vist. Mul sedasi kaks fordi ja üks iveco teevad. Manualis ka see kõik kirjas ilusti. 
Ahjude mitte käivitumine võib olla vabalt ka mitte toimiva pumba, ventilaatori, süütaja või aju probleem. 

Väike transit connect oli oma sureva ajuga kuulus näiteks. Aga tulenevalt kütuse probleemidest võiks viga otsida pumbast näiteks.
Vasta

(12-07-2021, 15:29 PM)muska71 Kirjutas:  käisin mängisin veel pisut ja tester L1 ja L3 vahel ja seekord tuli enne hirm peale kui mootor seiskus ja lõpetasin ise tõstmise.suurem mass ühel pool tõstukit meeldib talle.nüüd kuna tõstis märkisin ka markeriga põrandale rataste asukoha ja küljekarbile kah triip kus tõstuki tala jookseb,nii saab järgmine kord masina õigesse kohta kohe.
Tõstukisaaga lõpetuseks.Sai vahepeal kilbis voolumõõtjasse ja välja "niidid" vahetatud tummiste juhtmete vastu ja nüüd kui buss ajada märkide järgi peale siis tõstab,jätad seisma vahepeal ja jaksab ka seda massi edasi kangutada tuimalt.
Vasta

(02-10-2021, 18:32 PM)edvard Kirjutas:  Ei tea kas kuskil teemas on , seepärast küsin siin : Kas on olemas liimi , millega PEM toru liimida saaks ? Õige on muidugi keevitus , omal pole ja kuskilt otsida ka ei oska .
Pem toru minu teada ei liimita, kasutatakse liitmik muhve: plastist keeratavad, messingust keeratavad või keevismuhvid. Aparaadi kasutamine suht lihtne, rent maksab mingi 30 eurot ööpäev.
Vasta

(03-10-2021, 15:00 PM)muska71 Kirjutas:  Tänud vastajatele ja pilt selgem,ahi teahases pandud ilmselt mootori lisakütteks,et temperatuuri hoida ja väike ümberehitus üsna kulukas vist ca 400.-,teine toimiv ahi riiulis vedalemas ja ka kell olemas sellele.Vahetan kõigepealt ussitava torud ja siis vaatab mia arvuti räägib.
Vanemal multivanil oli ka sõidusoojendus, käis koos mootoriga kui temp oli alla +4c. temp andur (p...s) oli ees kunde poolses nurgas stange all. Elektrik pusis natuke, salongi tekkis on/off nupp ja edaspidi valisin ise millal sooja vaja, muidugi ikka töötava mootoriga.


Vasta

Edvard tänab .

Mul läheb toru seina sisse , seega jääb vaid keevitus .
Vasta

Kus saaks kohapealt velje tasakaale jms rehvitöödeks vajalikke asju? Hea, kui pärnus, aga võib ka Tallinn, kesk Eesti jne
Vasta

Mis määrdega määrida kaubiku tagumisi ukse hingi,et ei jääks nirisevaid õlijälgi.Hingedel ei ole määrdeauke.Autoks ford transit.
Vasta

(05-10-2021, 18:42 PM)ronny25 Kirjutas:  Kus saaks kohapealt velje tasakaale jms rehvitöödeks vajalikke asju? Hea, kui pärnus, aga võib ka Tallinn, kesk Eesti jne
Pole küll sinu nimetatud kohtades aga saadab. https://www.antehnika.ee/kategooria/72/r...tooriistad
Vasta

(05-10-2021, 20:20 PM)tungla Kirjutas:  Mis määrdega määrida kaubiku tagumisi ukse hingi,et ei jääks nirisevaid õlijälgi.Hingedel ei ole määrdeauke.Autoks ford transit.
White grease Valvolinel jpt. Mobilil oli kunagi väga hea must sodi, aga nüüd kadunud.


Vasta

(05-10-2021, 18:42 PM)ronny25 Kirjutas:  Kus saaks kohapealt velje tasakaale jms rehvitöödeks vajalikke asju? Hea, kui pärnus, aga võib ka Tallinn, kesk Eesti jne
Pakun et autovaruosa poodidest, nt autoekspert, automaailm, fixus jne.
Vasta

    Millisele masinale sellised plekid kuulusid?
Vasta

Pobeda GAZ20 raadoiaugutäide.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta

Värvin praegu valuvelgi, mõtlesin lakkida ka. Kaua selleks peab värv olema kuivanud või saab ka ntks tund peale värvimist laki peale tuisata?
Vasta

(06-10-2021, 19:46 PM)Marko Kirjutas:  Pobeda GAZ20 raadoiaugutäide.
Tänud, nii ongi
Vasta

jussm, kui sa tavalise autovärviga värvid, siis piisab põhimõtteliselt mõnest minutist ja lakkida võib kohe, kui alusvärv matiks on tõmmanud.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: nastik, 3 külali(st)ne