KÜSIMUSED, mis oma teemat ei vääri (osa 4)

Kärusid hakati juba ammu enne elektriajastut ära optimeerima.
Mul omal vaja 3500 lubatud käru ja pole ka fossiilipõletajatest eriti midagi valida.
Suured kaubikud ja maasturid, enamikul vähem lubatud.
Iseenesest tehniliselt pole käru elektrikale probleemiks, Ford F 150 Lighting saab ka 4 tonniga hakkama.
Vasta

(19-01-2022, 11:46 AM)raulex Kirjutas:  Kärusid hakati juba ammu enne elektriajastut ära optimeerima.
Mul omal vaja 3500 lubatud käru ja pole ka fossiilipõletajatest eriti midagi valida.
Suured kaubikud ja maasturid, enamikul vähem lubatud.
...

Olles ise säärast rongi korduvalt vedanud, siis sel on põhjus, miks mingi Passat või aakuus ei tohi täiskaalulist haagist vedada. Sest see pole kuskilt otsast ohutu ega lihtne.

Kuigi ega tühi esivedune kaubik nüüd ka ohutu vedur ülekaalus täiemõõtmelisele haagisele ole, olgu passiloositud numbrid kui kenad tahes.
Vasta

võsaga igati nõus- suvel vedasin Saabiga autotreilerit, millel oli E34 bemm peal, oli vaja vedada 50km algul ühes suunas ja paar nädalat hiljem 50km tagasi ning ma ei hakanud selleks mingit muud autot sebima. Küll aga ütlen, et kuigi elu jooksul igasugu haagistega väga palju sõidetud, pidin olema äärmiselt ettevaatlik ja keskendunud, seda isegi kuiva, sirge ja sileda teega. Käru kaal ja raskuskese olid määravad tegurid. Pikka maad, eriti veel käänulisel ja ka näiteks laines teel sellise komplektiga kindlasti ei sõidaks, kui üldse. Lubatud haagise täismass oli nagunii lõhki.
Vasta

(19-01-2022, 10:47 AM)gruppen Kirjutas:  Oota. Sa lasid töökojas diagnostika teha, nad ütlesid, et EGR (veakoodi oli ka?). Sa saatsid nad pikalt, läksid koju ja vahetasid ise ära. Töökotta rohkem ei läinud, veakoodi keegi ei kustutanud?
Lasin diagnostika teha,öeldi egr kinni /umbes ja kõik.Ei ole pikalt saatnud kedagi ja ei plaani ka.Vahetasin ise ära kuna lihtne töö ja saaks ruttu auto sõitma,ligipääs hea,klapp ise 6 polti ja segaja plekk eest 1 polt keerata.Töökotta ei läinud kuna ei tea,et peab minema ja keegi pole ka kutsunud.Tehti pakkumine ka vahetuseks ja seal pole sõnagi uuest diagnostikast ja tasuta üldiselt keegi arvutit taha ei pane.Kui lasta  asjad vahetada siis jälle broneeri uus aeg ja jumal teab millal selle saab,seetõttu lihtsamad asjad teen ise.Nt gorillal viskas ka mootori tule põlema,vibra mootoris,naaber pani arvuti taha ja mingi x süütepool,vahetasin taas ise(1 või 2 polti keerata) ja mootori tuli kustus ise  ja seda ütles ka naabrimees,et kustub ise,ühed toikarid kõik.Ka selle jamaga tahtsin kõigepealt naabri juurde konsultatsioon,aga suht keeruline pihta saada milla kohal.

Reede uus aeg arsti vastuvõtule,siis vaatab edasi kas saab liikuma ja hetkel ei süüdista kedagi,lihtsalt tahan masina sõitma saada.
Vasta

(19-01-2022, 11:17 AM)Raivo Kirjutas:  Talupoja loogika arvab, et kuna elektrikatel pole üldjuhul käru üldse lubatud, siis on antud juhul isegi hästi Big Grin
Rohepööre Toungue :Y
kui talupoeg guuglit kasutab, ei tooda ta ehk smailipõhiseid ja tootja numbritega mittehaakivaid "arvamuspostitusi": https://www.google.com/search?q=%22Toyot...g+capacity

nt 2021 Rav4-del on lubatud massid miskipärast väga-väga erinevad: üherattaveolistel 1500lbs, nelikveol 3500lbs.
Hübriididel lihtsalt 1750 lbs ehk 800kg:
https://www.downeasttoyota.com/blog/how-...evels-tow/

ehk siis ei paista andmeviga. Tootja teab vast põhjust, esindus äkki kah. Numbreid saab aga muuta ainult autovahetusega.

Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
Vasta

(18-01-2022, 19:38 PM)muska71 Kirjutas:  
(18-01-2022, 18:16 PM)sturmbannführer Kirjutas:  kas veakoodi sai ära nullitud
Ei tea kuna ligi ju ei lasta ja ei räägita ka ju midagi...Ainus komm oli egr umbes ei muud...
Siinkohal tasuks tsiteerida sõbralikku kaasfoorumlast:

muska71
Interneedus igasugu inffi täis,googel aitab ka tõlkida ja juutuubis vaadates keele oskus poile oluline,oluline mõttega vaadata ja kaasa mõelda,kui seda vähest ei suuda siis tuleb keegi palgata kes asja jagab.
Vasta

(19-01-2022, 14:15 PM)Telc Kirjutas:  
(18-01-2022, 19:38 PM)muska71 Kirjutas:  
(18-01-2022, 18:16 PM)sturmbannführer Kirjutas:  kas veakoodi sai ära nullitud
Ei tea kuna ligi ju ei lasta ja ei räägita ka ju midagi...Ainus komm oli egr umbes ei muud...
Siinkohal tasuks tsiteerida sõbralikku kaasfoorumlast:

muska71
Interneedus igasugu inffi täis,googel aitab ka tõlkida ja juutuubis vaadates keele oskus poile oluline,oluline mõttega vaadata ja kaasa mõelda,kui seda vähest ei suuda siis tuleb keegi palgata kes asja jagab.
Loomulikult alustuseks googeldasin ja andis kõike muud kui egr klappi...ja panin aja arstile kinni.
Vasta

Ravi jätkuks,peale 15 km sõitu kustusid veateated ise ära,aga kiirendus endiselt puudus ja kohati gaasi andes hakib ja üle 90 ei läinud põhjagaaasiga.Täna arst tuvastas drosselklapp ei toimi,suht kallis junn,remontida ilmselt ei saa,aga millist tootjat eelistada?
Vasta

Edit: Sai kontrollitud 24v ja surveõhuga - toimib.
Selline asi nagu pildil, kuidas seda testida et veenduda korrasolekus. Tegu siis mingi klapi/solenoidi/vms asjaga mis peaks kütet andma eelsüüteküünlale. Kütet peale tuleb, aga edasi ei tule. 
[Pilt: 161132987_klapan-tusheniya-dvigatelya-me...-setra.jpg]
[Pilt: y4mLExraAu383v9Xxwa4mz53G1gbm48TG9xLAtai...pmode=none]
Vasta

annad 24 volti peale,siis avaneb klapp ja laseb kütusel voolata
Vasta

Solenoidiga oli/on selline häda et tuleb ainult 20v peale, süüte sissekeeramis hetkel ka korraks 24-25v. Ei avane nii see klapp sees, oli üks vallaline juhe seal üle kus oli 24v sees, lükkasin selle pistikusse ja tegi klõps ja töötab nüüd, küte jõuab ilusasti eelsüüteküünlani, kui etteande pumbaga lüüa. 
 Uus häda on eelsüüteküünlas, ei toimi. Proovisin auto peal kui ka 24v täku krokodillide vahel, aga ei midagi. Ma eeldan et seal midagi remontida pole. Tuleb vaadata uus, vanal on varuosa nr peal 0101233484 , googeldus näitab et väga saada pole ja kallis ka raibe. Esimene variant kus laos on 108 euri, kas teab keegi soovitada kas odavamalt ka leiaks, näiteks mõni Poola vms riigi pood. Pm kaubamajas on sama, aga 12v variant olemas, aga kas see toimiks või põleb läbi või läheb midagi muud põlema. Vajamineva küünla põhinäitajad: 24V 14A M20x1,5. 


[Pilt: 008726951.jpg]
Vasta

(25-01-2022, 00:14 AM)Kult Kirjutas:  Edit: Sai kontrollitud 24v ja surveõhuga - toimib.
Selline asi nagu pildil, kuidas seda testida et veenduda korrasolekus. Tegu siis mingi klapi/solenoidi/vms asjaga mis peaks kütet andma eelsüüteküünlale. Kütet peale tuleb, aga edasi ei tule. 
[Pilt: 161132987_klapan-tusheniya-dvigatelya-me...-setra.jpg]
[Pilt: y4mLExraAu383v9Xxwa4mz53G1gbm48TG9xLAtai...pmode=none]
Uitmõttena kui suruõhuga toimis: võimalik et sees on rõhuklapp, kui käsipumbaga lüües küte kohale jõudis ei pruugi survest piisata klapi avamiseks?
Vasta

(27-01-2022, 10:50 AM)Meelis2 Kirjutas:  Uitmõttena kui suruõhuga toimis: võimalik et sees on rõhuklapp, kui käsipumbaga lüües küte kohale jõudis ei pruugi survest piisata klapi avamiseks?
 Ma sinna nii kõva rõhku ka ei suunanud. Seal ikka vähese voolu viga tuleb välja, 24v töötab - 20v ei tööta.
Kohalik traktorijupi pood leidis ka kuskilt originaal küünla ~95 euri eest ja ei hakanud rohkem pead vaevama. Kui küünal käes tuleb süsteem kuidagi tööle saada.
Vasta

(27-01-2022, 11:17 AM)Kult Kirjutas:  
(27-01-2022, 10:50 AM)Meelis2 Kirjutas:  Uitmõttena kui suruõhuga toimis: võimalik et sees on rõhuklapp, kui käsipumbaga lüües küte kohale jõudis ei pruugi survest piisata klapi avamiseks?
 Ma sinna nii kõva rõhku ka ei suunanud. Seal ikka vähese voolu viga tuleb välja, 24v töötab - 20v ei tööta.
Kohalik traktorijupi pood leidis ka kuskilt originaal küünla ~95 euri eest ja ei hakanud rohkem pead vaevama. Kui küünal käes tuleb süsteem kuidagi tööle saada.
On seal süsteemis ikka kõik vajalikud osad alles ja midagi valesti pole pandud?
Mulle see survepoolelt võetav kütus tundub kuidagi loogikavastane sest senini on kõigil sellistel süsteemidel väike potsik vahel olnud kuhu pihustite tagasivool läheb.
On ta küünlast kõrgemal ja täitub vaikselt ning ülevalt jookseb tagasivoolu.
Kui käivitama hakata siis seal potsiku kaanel on elektriline klapp mis avaneb et potsikusse vaakumit ei jääks ja see pildil olev klapp laseb kütuse küünlasse.

Kindlasti peaks need klapid avanema vähemalt 14V juures kuna käivitades pinge langeb ja siis ju ei saagi kütus tulla...
Vasta

(27-01-2022, 12:56 PM)2715 Kirjutas:  On seal süsteemis ikka kõik vajalikud osad alles ja midagi valesti pole pandud?
Mulle see survepoolelt võetav kütus tundub kuidagi loogikavastane sest senini on kõigil sellistel süsteemidel väike potsik vahel olnud kuhu pihustite tagasivool läheb.
On ta küünlast kõrgemal ja täitub vaikselt ning ülevalt jookseb tagasivoolu.
Kui käivitama hakata siis seal potsiku kaanel on elektriline klapp mis avaneb et potsikusse vaakumit ei jääks ja see pildil olev klapp laseb kütuse küünlasse.

Kindlasti peaks need klapid avanema vähemalt 14V juures kuna käivitades pinge langeb ja siis ju ei saagi kütus tulla...

Selles ma kindel pole et kõik jupid alles, elektri poolt on kindlasti näpitud.
 Pihusti tagasivool tuleb kolmikusse kus siis ühelt poolt tuleb küte paagist ja liigub edasi etteandepumpa, see paistab kõik originaal olevat. Enam-vähem nagu alloleval joonisel on kütuse teekond küünlasse.

[Pilt: flame_start-jpg.665978]
Vasta

Üks chevy vann tahab põhjapleki lappimiseks tükke.
Kas keegi on võimeline väänama valmis sellist plekki u. m×m tükiga paksusega 1.2....1.5mm.

Lained ehk u. 40mm vahega ja kõrguses ehk 8mm.
Enne töö tegemist täpsustame.

Vajadus on hetkel 3 tüki järgi

[Pilt: t760_Screenshot_20220127-133952_eBay.jpg]
Vasta

Lagedil on üks plekitöökoda, ringtee pealt keerad maha Sõjamäe poole siis paremat kätt üle põllu paistab. 
Lasin seal kerghaagisele plekid teha, väga ok töö ja hind oli.

Töötavat asja ei maksa remontida, läheb katki
Vasta

(27-01-2022, 14:46 PM)MeelisV Kirjutas:  Üks chevy vann tahab põhjapleki lappimiseks tükke.
Kas keegi on võimeline väänama valmis sellist plekki u. m×m tükiga paksusega 1.2....1.5mm.

Lained ehk u. 40mm vahega ja kõrguses ehk 8mm.
Enne töö tegemist täpsustame.

Vajadus on hetkel 3 tüki järgi

[Pilt: t760_Screenshot_20220127-133952_eBay.jpg]
Kui plekimehed 3 tüki pärast ei viitsi liigutama hakata, siis võib minuga ühendust võtta, oleksin ka huviline.
Vasta

(27-01-2022, 15:44 PM)Laurts Kirjutas:  Lagedil on üks plekitöökoda, ringtee pealt keerad maha Sõjamäe poole siis paremat kätt üle põllu paistab. 
Lasin seal kerghaagisele plekid teha, väga ok töö ja hind oli.

Äkki täpsustad. Keerata saab kahelt poolt ja üle põllu näeb rohkem kui ühte maja.
Võid ka sõnumisse panna vms.
Vasta

(27-01-2022, 17:12 PM)mopple Kirjutas:  Kui plekimehed 3 tüki pärast ei viitsi liigutama hakata, siis võib minuga ühendust võtta, oleksin ka huviline.


jaga kontakte. pane sõnumisse näiteks
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne