KÜSIMUSED, mis oma teemat ei vääri (osa 4)

Oota. Sa lasid töökojas diagnostika teha, nad ütlesid, et EGR (veakoodi oli ka?). Sa saatsid nad pikalt, läksid koju ja vahetasid ise ära. Töökotta rohkem ei läinud, veakoodi keegi ei kustutanud?
Vasta

Kärusid hakati juba ammu enne elektriajastut ära optimeerima.
Mul omal vaja 3500 lubatud käru ja pole ka fossiilipõletajatest eriti midagi valida.
Suured kaubikud ja maasturid, enamikul vähem lubatud.
Iseenesest tehniliselt pole käru elektrikale probleemiks, Ford F 150 Lighting saab ka 4 tonniga hakkama.
Vasta

(19-01-2022, 12:46 PM)raulex Kirjutas:  Kärusid hakati juba ammu enne elektriajastut ära optimeerima.
Mul omal vaja 3500 lubatud käru ja pole ka fossiilipõletajatest eriti midagi valida.
Suured kaubikud ja maasturid, enamikul vähem lubatud.
...

Olles ise säärast rongi korduvalt vedanud, siis sel on põhjus, miks mingi Passat või aakuus ei tohi täiskaalulist haagist vedada. Sest see pole kuskilt otsast ohutu ega lihtne.

Kuigi ega tühi esivedune kaubik nüüd ka ohutu vedur ülekaalus täiemõõtmelisele haagisele ole, olgu passiloositud numbrid kui kenad tahes.
Vasta

võsaga igati nõus- suvel vedasin Saabiga autotreilerit, millel oli E34 bemm peal, oli vaja vedada 50km algul ühes suunas ja paar nädalat hiljem 50km tagasi ning ma ei hakanud selleks mingit muud autot sebima. Küll aga ütlen, et kuigi elu jooksul igasugu haagistega väga palju sõidetud, pidin olema äärmiselt ettevaatlik ja keskendunud, seda isegi kuiva, sirge ja sileda teega. Käru kaal ja raskuskese olid määravad tegurid. Pikka maad, eriti veel käänulisel ja ka näiteks laines teel sellise komplektiga kindlasti ei sõidaks, kui üldse. Lubatud haagise täismass oli nagunii lõhki.
Vasta

(19-01-2022, 11:47 AM)gruppen Kirjutas:  Oota. Sa lasid töökojas diagnostika teha, nad ütlesid, et EGR (veakoodi oli ka?). Sa saatsid nad pikalt, läksid koju ja vahetasid ise ära. Töökotta rohkem ei läinud, veakoodi keegi ei kustutanud?
Lasin diagnostika teha,öeldi egr kinni /umbes ja kõik.Ei ole pikalt saatnud kedagi ja ei plaani ka.Vahetasin ise ära kuna lihtne töö ja saaks ruttu auto sõitma,ligipääs hea,klapp ise 6 polti ja segaja plekk eest 1 polt keerata.Töökotta ei läinud kuna ei tea,et peab minema ja keegi pole ka kutsunud.Tehti pakkumine ka vahetuseks ja seal pole sõnagi uuest diagnostikast ja tasuta üldiselt keegi arvutit taha ei pane.Kui lasta  asjad vahetada siis jälle broneeri uus aeg ja jumal teab millal selle saab,seetõttu lihtsamad asjad teen ise.Nt gorillal viskas ka mootori tule põlema,vibra mootoris,naaber pani arvuti taha ja mingi x süütepool,vahetasin taas ise(1 või 2 polti keerata) ja mootori tuli kustus ise  ja seda ütles ka naabrimees,et kustub ise,ühed toikarid kõik.Ka selle jamaga tahtsin kõigepealt naabri juurde konsultatsioon,aga suht keeruline pihta saada milla kohal.

Reede uus aeg arsti vastuvõtule,siis vaatab edasi kas saab liikuma ja hetkel ei süüdista kedagi,lihtsalt tahan masina sõitma saada.
Vasta

(19-01-2022, 12:17 PM)Raivo Kirjutas:  Talupoja loogika arvab, et kuna elektrikatel pole üldjuhul käru üldse lubatud, siis on antud juhul isegi hästi Big Grin
Rohepööre Toungue :Y
kui talupoeg guuglit kasutab, ei tooda ta ehk smailipõhiseid ja tootja numbritega mittehaakivaid "arvamuspostitusi": https://www.google.com/search?q=%22Toyot...g+capacity

nt 2021 Rav4-del on lubatud massid miskipärast väga-väga erinevad: üherattaveolistel 1500lbs, nelikveol 3500lbs.
Hübriididel lihtsalt 1750 lbs ehk 800kg:
https://www.downeasttoyota.com/blog/how-...evels-tow/

ehk siis ei paista andmeviga. Tootja teab vast põhjust, esindus äkki kah. Numbreid saab aga muuta ainult autovahetusega.

Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
Vasta

(18-01-2022, 20:38 PM)muska71 Kirjutas:  
(18-01-2022, 19:16 PM)sturmbannführer Kirjutas:  kas veakoodi sai ära nullitud
Ei tea kuna ligi ju ei lasta ja ei räägita ka ju midagi...Ainus komm oli egr umbes ei muud...
Siinkohal tasuks tsiteerida sõbralikku kaasfoorumlast:

muska71
Interneedus igasugu inffi täis,googel aitab ka tõlkida ja juutuubis vaadates keele oskus poile oluline,oluline mõttega vaadata ja kaasa mõelda,kui seda vähest ei suuda siis tuleb keegi palgata kes asja jagab.
Vasta

(19-01-2022, 15:15 PM)Telc Kirjutas:  
(18-01-2022, 20:38 PM)muska71 Kirjutas:  
(18-01-2022, 19:16 PM)sturmbannführer Kirjutas:  kas veakoodi sai ära nullitud
Ei tea kuna ligi ju ei lasta ja ei räägita ka ju midagi...Ainus komm oli egr umbes ei muud...
Siinkohal tasuks tsiteerida sõbralikku kaasfoorumlast:

muska71
Interneedus igasugu inffi täis,googel aitab ka tõlkida ja juutuubis vaadates keele oskus poile oluline,oluline mõttega vaadata ja kaasa mõelda,kui seda vähest ei suuda siis tuleb keegi palgata kes asja jagab.
Loomulikult alustuseks googeldasin ja andis kõike muud kui egr klappi...ja panin aja arstile kinni.
Vasta

Ravi jätkuks,peale 15 km sõitu kustusid veateated ise ära,aga kiirendus endiselt puudus ja kohati gaasi andes hakib ja üle 90 ei läinud põhjagaaasiga.Täna arst tuvastas drosselklapp ei toimi,suht kallis junn,remontida ilmselt ei saa,aga millist tootjat eelistada?
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne