11-02-2022, 13:55 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 11-02-2022, 13:57 PM ja muutjaks oli v6sa.)
Või teine variant.
Surud silindri lõpuni sisse või välja. Võtad surveta poole voolik ära ja surud jaguriga juurde. Kui nüüd hakkab õli voolama stutsist, siis jooksebsilinder läbi.
Sel viisil leiab ainult mõlema lõpu lekked, kui silindritorul on rooste/materjalikahjustus kuskil keskel, siis seda nii ei leia.
Kui silinder kumbagi pidi läbi ei jookse, on viga jaguris. Mida saab jälle tuvastada nii, et tõstad silindriga koormuse üles ja toestad tungrauaga. Seejärel sulged (KINDLALT!!!) silindri survepoole stutsi (näiteks paslik laagrikuul vana vooliku mutris on hea asi). Ning korjad oma tungi raskuse alt ära.
Kui vajub alla, on leke silindris ja kui nüüd ei vaju, siis jaguris.
Surud silindri lõpuni sisse või välja. Võtad surveta poole voolik ära ja surud jaguriga juurde. Kui nüüd hakkab õli voolama stutsist, siis jooksebsilinder läbi.
Sel viisil leiab ainult mõlema lõpu lekked, kui silindritorul on rooste/materjalikahjustus kuskil keskel, siis seda nii ei leia.
Kui silinder kumbagi pidi läbi ei jookse, on viga jaguris. Mida saab jälle tuvastada nii, et tõstad silindriga koormuse üles ja toestad tungrauaga. Seejärel sulged (KINDLALT!!!) silindri survepoole stutsi (näiteks paslik laagrikuul vana vooliku mutris on hea asi). Ning korjad oma tungi raskuse alt ära.
Kui vajub alla, on leke silindris ja kui nüüd ei vaju, siis jaguris.