KÜSIMUSED, mis oma teemat ei vääri (osa 4)

(09-02-2022, 10:53 AM)vant Kirjutas:  KL äkki tähendabki klemmi Smile
Ventilaatorit mina küll seal skeemil ei näe. Justkui üks elektromagnetklapp on küll.

Mis on loogiline, kuivõrd tegu peaks olema hõõgküünalde juhtimise releega ja selles süsteemis on leekküünal. Varem sel teemal me juba arutlesimeWink
Vasta

Unustage digiajastul see "helisignaal" ja "pildisignaal" ära. Pole enam sellist loogikat. Üks andmevoog üle interneti kõik.
Vasta

(10-02-2022, 01:06 AM)Mahno Kirjutas:  Unustage digiajastul see "helisignaal" ja "pildisignaal" ära. Pole enam sellist loogikat. Üks andmevoog üle interneti kõik.

Tuletan lugupeetavale meelde, et küsiti BVD-T kohta, mis ei oma mingit ühendust internetiga.

Netiühendusega boksidel ei ole kasutajale üldse ette nähtud teada, millisel viisil ja kanalit pidi pilt ja heli kohale jõuavad.  Ja kas äkki midagi ka teistpidi ei liigu teleka kaamerast ja mikrofonist...
Vasta

(09-02-2022, 10:53 AM)v6sa Kirjutas:  
(09-02-2022, 10:53 AM)vant Kirjutas:  KL äkki tähendabki klemmi Smile
Ventilaatorit mina küll seal skeemil ei näe. Justkui üks elektromagnetklapp on küll.

Mis on loogiline, kuivõrd tegu peaks olema hõõgküünalde juhtimise releega ja selles süsteemis on leekküünal. Varem sel teemal me juba arutlesimeWink

Jälitasin siis kuhu juhtmed lähevad ja leidsing ühe termo anduri, asub ta mootori õli jahuti küljes. Ükski manuaal või juhend ei näita et seal oleks, näitavad plokikaant. Suure guugeldamise peal jõudsin nii kaugele et kui süüde sisse keerata, läheb vool sellesse küünla juhtplokki, sealt läheb siis termo andurisse ja kui on piisavalt külm väljas, annab voolu peale küünlale - 20 sekundit, siis peaks tuli armatuuris ära kustuma. Peale seda annnad starterit ja sellel ajal annab juhtplokk voolu solenoidile mis siis avab kütuse et see saaks küünlasse jõuda. 
 Praegu oleks nagu selline seis et küünlal on vool kogu aeg järgi, nii kui massi sisse lükkad - vool järel. Kui süüte sisse paned siis 1-2s tuli armatuuris põleb(solenoid teeb ka klõpsu sama aeg ja välja ka sama aeg) ja kustub ära. Mida siin kahtlustama peaks, tundub kuidagi segane lugu. 
 Kokkuvõteks ega asi väga hull ka ei ole, aga hea oleks kui saaks originaalina toimima, tagavara variant on eraldi nupp ja relee teha selle värgi jaoks ja saaks toimima ikka.
Vasta

Parempoolse pistiku klemmile 4 peab ikka tulema aku pinge kohe, kui massi sisse lükkad.

Lõhnab relee kinnikleepumise/purunemise järele.

Aga ka juhtimine võib nalja teha. Tasub korraks ETTEVAATLIKULT avada ja kontrollida, mis seal sees toimub. Et mõni lüüt poleks plahvatanud või mõni muu element plaadi küljest lahti.

Mille peal see pada üldse on? Mingi 508 (mitte Peugeot!)?
Vasta

(10-02-2022, 12:26 PM)v6sa Kirjutas:  Parempoolse pistiku klemmile 4 peab ikka tulema aku pinge kohe, kui massi sisse lükkad.

Lõhnab relee kinnikleepumise/purunemise järele.

Aga ka juhtimine võib nalja teha. Tasub korraks ETTEVAATLIKULT avada ja kontrollida, mis seal sees toimub. Et mõni lüüt poleks plahvatanud või mõni muu element plaadi küljest lahti.

Mille peal see pada üldse on? Mingi 508 (mitte Peugeot!)?
814d
Vasta

2 suunaline hüdrosilinder traktoril vajub alla, st vars vajub sisse tagasi tunni jooksul.
Kuidas diagnoosida silindrit masinalt võtmata kas viga on silindri tihendites või lekib jagaja?

Minu loogika järgi, kui jagaja ei leki ning lekib ainult silinder sisemiselt, siis silinder ei saa sisse vajuda ilma, et sealt õli varre ning kere vahelt välja ei hakkaks tulema. 
Vart sisse lükates silindri ruumala ju varre võrra suureneb pidevalt. Siit tulenevalt peaks tegemist olema 100% jagaja lekkega. Silinder võib, kuid ei pruugi lekkida sisemiselt.

Kui silinder oleks paigaldatud teistpidi, st vars vajuks välja seismisel, siis võib sisemise lekke puhul ka korras jagajaga vars välja vajuda, kuna piisab väiksest õhumullist silindris mille ruumaja hakkab ühel poolel tekkiva vaakumiga suurenemaning silinder saab otsatihendilt õhku tõmmata, st vars saab välja vajuda ning mingit õlileket ei ole.

Parandage, kui eksin.
Vasta

Kulunud jagaja ilmselt raskust ei suudagi tõsta.
Vasta

(11-02-2022, 13:09 PM)qwerty009 Kirjutas:  Kuidas diagnoosida silindrit masinalt võtmata kas viga on silindri tihendites või lekib jagaja?

Tõstad üles toe peale, paned survepoole pimedaks ja võtad toe ära.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta

(11-02-2022, 13:22 PM)Marko Kirjutas:  
(11-02-2022, 13:09 PM)qwerty009 Kirjutas:  Kuidas diagnoosida silindrit masinalt võtmata kas viga on silindri tihendites või lekib jagaja?

Tõstad üles toe peale, paned survepoole pimedaks ja võtad toe ära.
Et teineteisest mööda ei röögiks, siis kasutame all olevat pilti (ülemist neist).
"pump Flow" pool pimedaks, "return flow" voolik jääb jagaja külge ning tekib situatsioon mida ma eelnevalt kirjeldasin või kuidas? Võime silindri sisemise tihendipaki üldse ära võtta ning kui jagaja ning otsatihend ei leki ei saa silinder ju sisse vajuda. Silinder saab ainult sisse vajuda, kui "return flow" kaudu surve jagajasse lekib või otsatihendi kaudu õli maha voolab.
[Pilt: 1*0FpdNRgyt-J5LCE1JuukCQ.png]
Kui return flow ka jagaja küljest lahti võtta ning korki mitte otsa panna, siis saab sellega tõesti silindri sisemist leket kontrollida. Siis hakkaks silinder alla vajuma ning return flow'st tuleks voolaks õli põrandale.

Aga kui me võtame konkreetse situatsiooni, kus silinder vajub sisse, kui voolikud on jagaja küljes, siis vähemalt minu loogiks järgi PEAB lekkima jagaja (silinder VÕIB samuti lekkida). Ilma et return flow kaudu õli läbi jagaja tagasi paaki liiguks ei saa silinder sisse vajuda. Silindri varre jagu ju silindris olev ruumala pidevalt suureneb, kui vars silindrisse liigub.
Vasta

Või teine variant.

Surud silindri lõpuni sisse või välja. Võtad surveta poole voolik ära ja surud jaguriga juurde. Kui nüüd hakkab õli voolama stutsist, siis jooksebsilinder läbi.

Sel viisil leiab ainult mõlema lõpu lekked, kui silindritorul on rooste/materjalikahjustus kuskil keskel, siis seda nii ei leia.

Kui silinder kumbagi pidi läbi ei jookse, on viga jaguris. Mida saab jälle tuvastada nii, et tõstad silindriga koormuse üles ja toestad tungrauaga. Seejärel sulged (KINDLALT!!!) silindri survepoole stutsi (näiteks paslik laagrikuul vana vooliku mutris on hea asi). Ning korjad oma tungi  raskuse alt ära. 

Kui vajub alla, on leke silindris ja kui nüüd ei vaju, siis jaguris.
Vasta

Mis on sellise suruõhu vigur nimetus ja kas see on kusagil letikaup? Asub liimkilbi pressi küljes, kus avaldab surve või siis enam ei avalda väga.

   
Vasta

(11-02-2022, 17:46 PM)speedsta Kirjutas:  Mis on sellise suruõhu vigur nimetus ja kas see on kusagil letikaup? Asub liimkilbi pressi küljes, kus avaldab surve või siis enam ei avalda väga.

Tööl sarnased. Neid saab lahti võtta ja puhastada, enne kui uut hakkad hankima. Stokker vähemalt kuskilt uue võlus ka välja. Mis nime all müüakse ei tea. Äkki pneumosilinder või pneumosuruti.
Vasta

Annan teile väikese vihje poisid... Õhupealt töötavad haagisepidurid kasutavad samasuguseid suruõhk silindreid kui mujalt ei saa või hind liiga krõbe saab veoautopoest asenduse ja rõhuga saab vajaliku jõu paika timmida...
Üks näide- https://www.pmkaubamaja.ee/et/pollumajan...5-1-7.html
Kuid ega seal on ainuke kuluosa membraan, kui see läbi ei lase, siis tasuks puhastada ja määrida liugpindasid mõne teflonmäärdega mis ei kogu tolmu
Vasta

Kas sellise võtme koopia tegemine kuulub kategooriasse "hobiehitamise mõttekus" või saaks kusagilt abi?
Ei ole eesmärk omaette ja vabalt võib olla et luku asendamine on odavam aga lihtsalt on üks uks, millel on nõukaaegne lukk ühe säilinud võtmega aga võiks olla kaks (mitu) võtit.
Iseenesest huvitav lahendus, lükka ainult võti sisse, keerata pole vaja Smile
   
Vasta

Küsi Laagri Maksi lukusepa käest. Ta kunagi viitsis igasuguseid kuntztükke teha. Enne seda, kui paksuks kapitalistiks hakkas ja lääne tsikli ostis Big Grin
Vasta

Huvitav, kui täpne see peab olema. 3D skänn + CNC võiks päris ligilähedase tulemuse anda. Aga teenusena seda tööd sisse osta arvatavasti ei ole mõistusepärane. Kui aga peaks olema tutvusi näiteks mõnes õppeasutuses kus vahendid olemas, siis see on just sedasorti tükk, mille õppejõud väga hea meelega õppuritele ette söödaks. Aga tean juhtu kus sedasorti haltuura lõppes sellega, et õppejõud ka originaaltüki ära oli kaotanud...  Big Grin Loomulikult enne kui ülesvõtted teostada jõuti.
Vasta

(10-02-2022, 12:12 PM)Kult Kirjutas:  Jälitasin siis kuhu juhtmed lähevad ja leidsing ühe termo anduri, asub ta mootori õli jahuti küljes. Ükski manuaal või juhend ei näita et seal oleks, näitavad plokikaant. Suure guugeldamise peal jõudsin nii kaugele et kui süüde sisse keerata, läheb vool sellesse küünla juhtplokki, sealt läheb siis termo andurisse ja kui on piisavalt külm väljas, annab voolu peale küünlale - 20 sekundit, siis peaks tuli armatuuris ära kustuma. Peale seda annnad starterit ja sellel ajal annab juhtplokk voolu solenoidile mis siis avab kütuse et see saaks küünlasse jõuda. 
 Praegu oleks nagu selline seis et küünlal on vool kogu aeg järgi, nii kui massi sisse lükkad - vool järel. Kui süüte sisse paned siis 1-2s tuli armatuuris põleb(solenoid teeb ka klõpsu sama aeg ja välja ka sama aeg) ja kustub ära. Mida siin kahtlustama peaks, tundub kuidagi segane lugu. 
 Kokkuvõteks ega asi väga hull ka ei ole, aga hea oleks kui saaks originaalina toimima, tagavara variant on eraldi nupp ja relee teha selle värgi jaoks ja saaks toimima ikka.
 Kui kohe on küünal järgi siis äkki on relee mis küünalt juhib kinni jäänud aga selleks tuleks juba  "aju" lahti võtta.

You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.
Vasta

(17-02-2022, 18:03 PM)Tegelane5 Kirjutas:   Kui kohe on küünal järgi siis äkki on relee mis küünalt juhib kinni jäänud aga selleks tuleks juba  "aju" lahti võtta.

Seda ka juba teinud nüüd(ega ta ei ole loodud avamiseks, pidi miskit seal eest ära puurima), tundub et 1 transistor?(BTS542E) on läbi kärsanud, aga kas see on põhjus või tagajärg, seda ei tea.Tellisin truckparts.ee-st samasuguse asemele.
[Pilt: y4mZ6kSdHyeDsQBXB-u2DlasTP5dQ5Wa0ahZXRH7...pmode=none]

[Pilt: y4mmAD-8H8RiPhCg-SKnZjEuGKvQdk_bRvSVi-yz...pmode=none]
Vasta

(17-02-2022, 17:32 PM)lauril Kirjutas:  Kas sellise võtme koopia tegemine kuulub kategooriasse "hobiehitamise mõttekus" või saaks kusagilt abi?
Ei ole eesmärk omaette ja vabalt võib olla et luku asendamine on odavam aga lihtsalt on üks uks, millel on nõukaaegne lukk ühe säilinud võtmega aga võiks olla kaks (mitu) võtit.
Iseenesest huvitav lahendus, lükka ainult võti sisse, keerata pole vaja Smile
Mul vanamees kunagi vorpis neid.Neid oli ümar pulk linna korteris,lapik metall leht oli maal välisuksel.Kuskil isegi sabloon olemas vist.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne