18-04-2022, 07:58 AM
Tänud info eest, kõigile vastajatele!
Saan siin aru, et kui juba mahlad segi, pole mõtet viga otsima hakata, vaid kohe panna teine mootor?
Ilmselt see diisli panemine jääb ära, kuna tõstuki kasutusaeg vs. modifitseerimise aeg ja valu ei ole balansis..
Mõte käis läbi, sest nagu keegi mainis, selle käivitamine on juba ettevõtmine. Kuna siin tõstuki otsas ta töötab sisuliselt külm / poolkülm meetodil, siis iga hommik tuleb küünlad maha keerata.
Selle mootori vahese kohta veel, et kas mossedel on sidurikoja ühendus sama? Mul pole aimugi, mis mudeli mootor seal peal on.
Ise muidugi vahetaks tihendi, või on see ajaraisk?
Saan siin aru, et kui juba mahlad segi, pole mõtet viga otsima hakata, vaid kohe panna teine mootor?
Ilmselt see diisli panemine jääb ära, kuna tõstuki kasutusaeg vs. modifitseerimise aeg ja valu ei ole balansis..
Mõte käis läbi, sest nagu keegi mainis, selle käivitamine on juba ettevõtmine. Kuna siin tõstuki otsas ta töötab sisuliselt külm / poolkülm meetodil, siis iga hommik tuleb küünlad maha keerata.
Selle mootori vahese kohta veel, et kas mossedel on sidurikoja ühendus sama? Mul pole aimugi, mis mudeli mootor seal peal on.
Ise muidugi vahetaks tihendi, või on see ajaraisk?