02-05-2022, 23:31 PM
(20-04-2022, 12:18 PM)mossepower Kirjutas:(20-04-2022, 11:45 AM)GRAND Kirjutas:412 mootor. Kui otsas atm kast, siis tõenäoliselt ka hooratas ja sidurikoda sellised, mis tavamossega ei ühildu. Kui plaan proovida siiski kõigepealt kaanetihendit vahetada, siis siin on sellest tööst juttu antud mootori puhul: Link(19-04-2022, 09:51 AM)mossepower Kirjutas:My bad. pilt oli liiga suur ja ei laadinud üles. Sidurit pole vaja , otsas on atm kast.(18-04-2022, 18:26 PM)GRAND Kirjutas: Mootor ise selline. Oskab keegi marki öelda kohe pildi järgi?Mootori pilti pole näha. Aga kui mootoril õlilisamise kork toruga klapikambrikaane servas ja mitte kaane keskel, siis 408 mootoriga tegu, mille tihendi vahetus palju robustsem töö kui 412 omal. Viimasel peab nukakett õigesti tagasi saama ning oht hülsse liigutada paigast kui kaan maas. Neid muresid 408 puhul pole.
Diiseldamisele on mõtet mõelda siis kui endal olemas võimekus mootori ja kasti vahele vaheplaadi tegemiseks ja siduri ehituseks. Kui neid töid tellimustööna sisse osta, siis sama raha eest saab remonditud v. teada töökorras mosse mootori.
Erandjuht on see kui õige mosse sidurikoda koos vana Perkinsi dislaga leida. Kuurileiu R4 diiselmootori uuesti käimasaamine muidugi mitu kraadi kangem töö kui samaväärse mosse bensumootori.
Tervist !
Vahepeal polnud aega, nüüd sai siis see mosse mootor ette võetud.
Paluks kogenumate abi:
Mis ava see sinises ringis on? kas sealt tuleb õli üles plokikaande või läheb sedakaudu tagasi?
Pilt ise on netist laenatud.