29-06-2022, 13:19 PM
Konkreetsed küsimused:
- kas auto konditsioneerisüsteem peab suutma ka suruõhu survet hoida? St ei ole molekuli suurusest vms-st tulenevat erinevust õhu ja r134 vahel?
- kui peab, siis kas nn koduseks pruukimiseks on jaekaubanduses miskit süsteemi sisse sobivat värvainet?
- lisaks nn o-ring tihendile paistab liitmikel olevat miski (valge) määre. Mis see on / kust saab?
Taust. Mu hoovil on kaks sarnaste sümptomitega masinat:
- konditsioneerisüsteem täiesti surveta
- lastes süsteemi kompressorist 6bar rõhu alla lekkeid ei tuvasta
- pritspudeliga liitmikke niisutades lekkeid ei leia
- ca 10h hiljem on süsteemis rõhust järel väga vähe. Ca sekundiga ventiilist maha lastav nõrk "suss"
- kas auto konditsioneerisüsteem peab suutma ka suruõhu survet hoida? St ei ole molekuli suurusest vms-st tulenevat erinevust õhu ja r134 vahel?
- kui peab, siis kas nn koduseks pruukimiseks on jaekaubanduses miskit süsteemi sisse sobivat värvainet?
- lisaks nn o-ring tihendile paistab liitmikel olevat miski (valge) määre. Mis see on / kust saab?
Taust. Mu hoovil on kaks sarnaste sümptomitega masinat:
- konditsioneerisüsteem täiesti surveta
- lastes süsteemi kompressorist 6bar rõhu alla lekkeid ei tuvasta
- pritspudeliga liitmikke niisutades lekkeid ei leia
- ca 10h hiljem on süsteemis rõhust järel väga vähe. Ca sekundiga ventiilist maha lastav nõrk "suss"
Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"