30-06-2022, 09:05 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 30-06-2022, 09:08 AM ja muutjaks oli v6sa.)
Ülaolevale väga õigele jutule lisan, et nüüdisaegsetel autodel võib torustiku/voolikute lekkeid põhjustada ka kompaktsest ehitusest tingitud liigtäpsed paigaldused: kui kuskil toetav kummipuks ära väsib, hakkab miski hõõruma. Näiteks ühel Opel Merival õhufiltri korpus vastu kliima survetoru. Põhjuseks oma avast tükkhaaval lahkuma hakanud kummipuks, mis laseb väsinud pajadel õõtsuva mootori tõmbel plastkopsiku nurgal ajuti vastu toru hõõruda. Tulemuseks leke ja lõplikuks raviks kaksiktoru vahetus
Kaks sõna ka kuivatist/filtrist: olen kahel korral jätnud filtri vahetamata peale katkise süsteemi remondiks avamist ja mõlemal korral on filter ummistunud veidi hiljem. Ning loomulikult teeb see seda Suve Kõige Kuumemal Päeval... Kui süsteemi suruõhku saata, tuleb filter kindlasti vahetada enne õige ainega täitmist.
Kaks sõna ka kuivatist/filtrist: olen kahel korral jätnud filtri vahetamata peale katkise süsteemi remondiks avamist ja mõlemal korral on filter ummistunud veidi hiljem. Ning loomulikult teeb see seda Suve Kõige Kuumemal Päeval... Kui süsteemi suruõhku saata, tuleb filter kindlasti vahetada enne õige ainega täitmist.