10-07-2022, 19:30 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 11-07-2022, 09:58 AM ja muutjaks oli Janka.)
Kolmekäiguline sidurita toimiv käsitsi lülitav käigukast. Kolm edasi, kolm tagasi. Pneumaatikat täis kogu see värk kangist kuni käigukastini välja.
Vigu võib olla mitmeid, sest nii see pildil olev kobadik kui ka kasti küljes asetsev mehhanismus on tavalisele linnavurlele liiga keerulise siseehitusega.
Kui leiad mootori otsast sellise asja https://www.truck1.eu/img/Spare_parts_Tr...284108.jpg , siis tegemist sama asjandusega, millega liikusid kunagi ka enamus normaalseid metsamasinaid.
Ja veel täienduseks, et algab kontroll ikkagi õli hulgast käigukastis. Kui on eelnevalt miljon korda seal seljas vähese õliga või üldse kuiva kastiga katsetatud, siis on juhuseid, kus ilma tõsisema remondita see masin enam liikuma ei hakkagi.
Vigu võib olla mitmeid, sest nii see pildil olev kobadik kui ka kasti küljes asetsev mehhanismus on tavalisele linnavurlele liiga keerulise siseehitusega.
Kui leiad mootori otsast sellise asja https://www.truck1.eu/img/Spare_parts_Tr...284108.jpg , siis tegemist sama asjandusega, millega liikusid kunagi ka enamus normaalseid metsamasinaid.
Ja veel täienduseks, et algab kontroll ikkagi õli hulgast käigukastis. Kui on eelnevalt miljon korda seal seljas vähese õliga või üldse kuiva kastiga katsetatud, siis on juhuseid, kus ilma tõsisema remondita see masin enam liikuma ei hakkagi.