KÜSIMUSED, mis oma teemat ei vääri (osa 4)

Taaskord tuletan meelde, et õllepurgi külg on väga ebaühtlase paksusega!

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta

Enne kui üleujutuse tekitan, uurin kas ainuke alternatiiv sellise boileri tühjendamiseks on toru lahti päästmine?

   
Vasta

Aga segisteid ei saa elamises avada?
Külm vesi ka muidugi trassist kinni.
Vasta

Ülerõhuklapp on Sul kraani-tilaga: kui kiiret pole, tühjeneb boiler selle kaudu. Külma vee toru on boileris selle põhjas, sooja oma ülaosas.
Külma pealevool tuleb muidugi kinni panna ja mõni kraan sooja-poolt boilerisse õhu(rõhu) pealeandmiseks avada. Loodetavasti hakkab vesi ikka ise liikuma - alati ei pruugi. Siis aitab talupojatarkus nn korgi avada.

Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
Vasta

Panus oli tehtud sellele ülerõhu klapile, et sealt kaudu välja niristada. Tõenäoliselt aja jooksul kinni jäänud, hetkel vette ei väljasta.
Vasta

(17-07-2022, 13:49 PM)speedsta Kirjutas:  Panus oli tehtud sellele ülerõhu klapile, et sealt kaudu välja niristada. Tõenäoliselt aja jooksul kinni jäänud, hetkel vette ei väljasta.
Kõige lihtsam-kindlam(isikliku kogemuse põhjal): külm vesi kinni, varuda tavaline kuulkraan, oodata vee jahtumist, keerata ülerõhuklapp ära ja asendada kiirelt kuulkraaniga ja edasi tühjendada rahus. On tehtav ka kuuma veega, peab ainult käsi veits kaitsma. Tihendada pole kuulkraani vaja, seega ca 5 sekundit "hirmu" maksimaalselt.
Vasta

(17-07-2022, 12:11 PM)speedsta Kirjutas:  Enne kui üleujutuse tekitan, uurin kas ainuke alternatiiv sellise boileri tühjendamiseks on toru lahti päästmine?

Osta ehituspoest suur plastik vann, lükka see boileri alla ja lase boileri küttekeha poldid lahti.

Iseõppinud spetsialist - energeetika valdkonnas.
Vasta

(17-07-2022, 13:49 PM)speedsta Kirjutas:  Panus oli tehtud sellele ülerõhu klapile, et sealt kaudu välja niristada. Tõenäoliselt aja jooksul kinni jäänud, hetkel vette ei väljasta.
See ülerõhu klapp on sooja vee väljuval torul, sealt kaudu saab ainult 10-20% vett kätte, siis langeb vee tase alla toruotsa ja rohkem ei saa.

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta

Antud boileri kohta... Seal on algselt jäänud paigalduse käigus panemata tühjenduseks kolmik, mis pannakse külmale poolele ülerõhuklapi ja boileri vahele. Kuna seda pole, siis on mõistlik vee välja laskmiseks torud lahti lasta ja klapp eemaldada. Kuigi üks lugupeetav soovitas läbi klapi boiler tühjendada, siis see ei õnnestu üldjuhul.
 Kui sooja pool on kinni, ei välju ka avatud külma pealevoolust boileri sisu pahinal, vaid ainult nii kuidas sooja poolelt õhku peale anda. Alarõhk märksõnaks.
Vasta

Oskab keegi juhatada 2006 aasta Scania P seeria elektriskeemi juurde?

Probleem mitte lülituvas kliima pumbas. Pumba pistikus 14v 24v süsteemis. Süsteem täidetud ja muid veakoode peale puuduva lisaahju ühenduse kohta käiva pole...
Vasta

Kas uuematel autodel tulede automaatset lülitust kuidagi maha saab võtta? Selles videos näha kuidas tuled kinni teibitud.
https://youtube.com/shorts/Z14SQetoXec?feature=share
Vasta

Mingit erilist skeemi seal ei olegi. Pool meetrit juhet jookseb otse kompressorist mootoriajju. See 14v on arvatavasti kompepinge. Peaksid kontrollima, kas coordinaator näeb süsteemi rõhku. Olenevalt aastakäigust on kas 2 juhtmega rõhulüliti või 3 juhtmega andur. 2 juhtmelise võid sillata ja niimoodi süsteemi petta.
Vasta

Kahveltõstukil selline vidin, ilmselt "keskmäärdesüsteemi pump" vms.... osad torud lähevad kahvli liigenditesse ja suruõhu torud tulevad sisse läbi lüliti. Küsimus selles, et mis sinna sisse pannakse? mingi spetsiaalne tuub määrdega või lihtsalt täita mingi õli või määrdega? Pealmise toru, millel ülal õhutuse auk, saab vajadusel maha keerata.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   

Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina sõjaväele.
Vasta

(23-07-2022, 10:25 AM)CORRADOg60 Kirjutas:  Oskab keegi juhatada 2006 aasta Scania P seeria elektriskeemi juurde?

Probleem mitte lülituvas kliima pumbas. Pumba pistikus 14v 24v süsteemis. Süsteem täidetud ja muid veakoode peale puuduva lisaahju ühenduse kohta käiva pole...
 Pole veokatega absoluutselt kokku puutunud, kuid kui see juhe peab solenoidi(misiganes mähist) lülitama ning kui testriga näitab 14V ilma muu koormuseta 24V asemel. Siis tähendab see üldjuhul seda et kusagil on väga kehv oksüdeerunud üleminek või juhe kannatada saanud. Arvatavasti ei läheks kontrolllamp testri asemel põlemagi.
(halb kontakt kehtib ka siis kui solenoidi pealt pinget mõõdetakse) Seljuhul peaks lahti võttes kontaktil 14V 24V peale tõusma.

You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.
Vasta

(23-07-2022, 12:09 PM)isandpauk Kirjutas:  Kahveltõstukil selline vidin, ilmselt "keskmäärdesüsteemi pump" vms.... osad torud lähevad kahvli liigenditesse ja suruõhu torud tulevad sisse läbi lüliti. Küsimus selles, et mis sinna sisse pannakse? mingi spetsiaalne tuub määrdega või lihtsalt täita mingi õli või määrdega?  Pealmise toru, millel ülal õhutuse auk, saab vajadusel maha keerata.

Keskmäärdesüsteemi käib reeglina samalaadset nimetust kandev määre. Kuidas täidad, on juba konstruktsiooni eripära küsimus. Lammutad lahti, saad sisu põhjal teada.
 ...kui muidugi mingit kirjandust kuskilt ei leia.
Mõnede masinate uuema aja süsteemidel käib täitmine määrdevaadile paigaldatava käsipumbaga läbi vooliku ja kiirliidese näiteks.
Vasta

(23-07-2022, 11:23 AM)saarlane87 Kirjutas:  Mingit erilist skeemi seal ei olegi. Pool meetrit juhet jookseb otse kompressorist mootoriajju. See 14v on arvatavasti kompepinge. Peaksid kontrollima, kas coordinaator näeb süsteemi rõhku. Olenevalt aastakäigust on kas 2 juhtmega rõhulüliti või 3 juhtmega andur. 2 juhtmelise võid sillata ja niimoodi süsteemi petta.

Kaks juhet.
Sildamisest tolku polnud. 
Kindel et otse mootori ajust see juhe tuleb?
Ja kuhu need rõhuanduri juhtmed jõuavad?

Või on rõhuandur kompressori toite vahel nagu paljudel?
Vasta

Rõhulüliti on ühendatud coordinaatorisse (kere peaajusse). Kompressorit juhib mootoriaju.
Kõik see käib kliimaseadme kohta, manuaalse konditsioneeriga pole kokku puutunud.
Rõhulüliti saab toite süüteahelast läbi 5A kaitsme.
Vasta

(23-07-2022, 16:18 PM)saarlane87 Kirjutas:  Rõhulüliti on ühendatud coordinaatorisse (kere peaajusse). Kompressorit juhib mootoriaju.
Kõik see käib kliimaseadme kohta, manuaalse konditsioneeriga pole kokku puutunud.
Rõhulüliti saab toite süüteahelast läbi 5A kaitsme.

Tänud!
Selgus majas ja ilmselt ka korras kui uue rõhuanduri külge saab.
Diagnoosiks vigane rõhuandur ja kliimapaneeli ECON led ka millegi pärast põlema hakata ei taha...

Coordinaatorisse ei osanud esimese hooga vaadata...
Vasta

Kui rõhulüliti juhtmete sildamine tulemust ei andnud, siis lüliti viga olla ei saa- pigem kas juhe katki või pistik mäda.
Vasta

(24-07-2022, 17:00 PM)saarlane87 Kirjutas:  Kui rõhulüliti juhtmete sildamine tulemust ei andnud, siis lüliti viga olla ei saa- pigem kas juhe katki või pistik mäda.

Rõhulüliti sildamine annab coordinaatorisse alati õige näidu. Tundub mingi probleem kliima Econ nupu lediga lisaks olema.
Led ei põle, koordinaatoris sillatud anduriga rõhulüliti näit olemas, pump järgi ei tule. Klõpsin Econ nuppu, läheb pump järgi sillatud anduriga. Külma teeb uhkelt.

Homme toob uue anduri...
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne